Skip to main content

سئو 2019 - قوانین سئو گوگل

تمرکز بر کدام پیشنهاد های سئو گوگل در سال 2019 بهتر می باشد؟ در این مطلب به عواملی که باعث پیشرفت و بهینه سازی سایت شما طبق پیشنهاد های گوگل می شود را بررسی و آموزش میدهیم.

 دانستن اینکه چه عواملی برای سلامت سایت مهم می یاشد بسیار پر اهمیت هست زیرا داشتن ترافیک از گوگل و سرچ ارگانیک یعنی پیشرفت کسب و کار شما.

چرا سئو بسیار مهم است؟

اگر شما در بهینه سازی سایت خود موفق باشید صفحه شما برای گوگل Google دوست داشتنی می شود و اگر از کلمات کلیدی و متن های مناسب استفاده کنید صفحه شما در نتایج اولیه گوگل دیده می شود و این یعنی جذب ترافیک رایگان بدون هزینه خرید تبلیغ و تثبیت آن برای مدت طولانی در جایگاه خوب.

اما برای بهبود رتبه سئو خود در 2019 چه کاری کنیم؟

  • مهمترین نکته که همیشه یادآوری می شود بارگذاری سریع سایت در نسخه موبایل زیرا که سازگاری با موبایل و سرعت سایت مهمترین شرط گوگل در سال 2019 می باشد. برای تست Mobile-Friendly Test از اینجا و برای بررسی سرعت سایت از این لینک PageSpeed Insights می توانید استفاده کنید.
  • تمام لینک های خود را به روز و کوتاه کنید و حتما در فایل robots.txt لینک نقشه XML خود را قرار دهید زیرا تنها راه رسیدن خزنده های گوگل یک پیوند یا لینک می باشد.
  • بهینه سازی جستجوی صوتی گوگل: با وجود استفاده روز افزون کاربران از موبایل گوگل ”Voice Search” بسیار هوشمندتر شده و تا سال 2020 پیش بینی می شود که 50% کاربران از این سیستم استفاده کنند زیرا این سیستم سرعت بیشتری دارد نسبت به تایپ موضوع در نتیجه زمان و تعداد جستجوها را سریعتر میکند. البته امیدواریم که این سیستم به زودی در زبان فارسی هم کارایی خوبی داشته باشد. جستجوی صوتی گوگل یک فرصت خوب برای کسانی هست که میخواهند بازدید جذب کنند.

نویسنده : امیر.ش برگرفته از agensanalys.se/2019/01/seo-tips-2019/