Skip to main content

5 راه حل با کمک از سئو برای بهبود فروش

5 راه حل با کمک از سئو برای بهبود فروش

معرفی 5 راه حل با کمک از سئو برای بهبود فروش و اعتبار بخشیدن به تجارت الکترونیکی که بسیار خلاصه و ساده می باشد. برای هر کسی که یک فروشگاه آنلاین دارید گرفتن جستجوی ارگانیک از گوگل بسیار مهم می باشد.

 چرا SEO برای تجارت الکترونیک 2020 شما مهم است؟

وقتی که یک تجارت آنلاین راه انداری میکنید بسیار مهم میباشد که بازدیدکننده به چه صورت شما را پیدا و محصولات شما را خریداری کند. برای اینکه Google بتواند وب سایت شما را در نتایج جستجو نمایش دهد باید به وب سایت شما مراجعه کند و بازدید کننده را به خریدار تبدیل کند. ساخت یک وب سایت بهینه همراه با کلمات کلیدی قوی بر روی نتایج جستجوی گوگل تاثیر به سزایی دارد.

 یک تجزیه و تحلیل دقیق کلمات کلیدی انجام دهید و یک ساختار صفحه خوب ایجاد کنید

با ساختن صفحات همراه با دسته بندی کالا بر اساس تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی خود ، متوجه شوید که مشتریان بالقوه شما به دنبال چه چیزی هستند. در صفحات خود اطمینان حاصل کنید که عناوین صفحه ، عناوین منحصر به فرد هستند و تصاویر و متن را بر اساس آنچه در مورد صفحه است بهینه کنید. همچنین توضیحات متایی منحصر به فرد و پر فروش را در تمام صفحات بنویسید که باعث افزایش تعداد کلیک به صفحه شما شود.

گروه بندی خوب همراه با فهرست مطالب

فهرست مطالب را برای دسته بندی محصولات خود بسازید تا بتوانید در تمام صفحه ظاهر شود. به عنوان مثال ، اگر یک فروشگاه پوشاک دارید ممکن است فهرستی از کفش با رنگ های متنوع از جمله سفید یا سیاه یا برند های مختلف باشد که در صفحه نباید پنهان شود و باید قابل نمایش باشد. برای اینکه مطمئن شوید این فهرست ها در گوگل ایندکس شده اند باید از "Google Search Console" کمک بگیرید.

 محتوای منحصر به فرد و خوب

برای اینکه در Google دیده شوید به محتوای خوب و منحصر به فرد نیاز دارید. با ایجاد مطالب منحصر به فرد و خوب این کار را شروع و سپس از داشتن متون محصول منحصر به فرد اطمینان حاصل کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که محتوای خوب شما شامل تصاویر ، فیلم ها و سایر مؤلفه های تصویری نیز می باشد.

صفحات کاملا سفارشی برای موبایل 

امروزه داشتن وب سایت سازگار با تلفن همراه یک امر بسیار مهم است زیرا بیشتر ترافیک از طریق دستگاه های تلفن همراه وارد سایت می شود. علاوه بر این ، گوگل ابتدا به نسخه موبایل یک وب سایت نگاه می کند و رتبه بندی را بر اساس آن پایه گذاری می کند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار می کند و زمان بارگزاری صفحه در کوتاه ترین زمان ممکن است. صفحه سازگار با موبایل خوب یعنی تبدیل نرخ بازدید به مشتری.

ریدایرکت 301 محصولات قدیمی

ممکن است بسیاری از محصولات قدیمی در سایت موجود باشد که دیگر نه بازدید و نه فروش دارند پس بهتر است آن ها را با استفاده از ریدایرکت 301 به محصولات جدید مشابه انتقال دهید.

 نویسنده: امیر.ش