Skip to main content

الگوریتم های مخفی گوگل!

الگوریتم های مخفی گوگل!

آشنایی با طرز کار الگوریتم های مخفی گوگل (در بازاریابی آنلاین) که به هیچ وجه برای کاربران قابل شناسایی نیست و خود موتور جستجو Google این طرح را کنترل و رتبه بندی و شناسایی می کند.

بازاریابی آنلاین و الگوریتم مخفی گوگل

اگر مبحث رتبه بندی سایت ها توسط گوگل که به نوع واژه، فرکانس، ارتباط و محتوا ختم می شود را کنار بگذاریم باید در مورد بازاریابی آنلاین توسط تعریف کیبورد و کلمات کلیدی به اصطلاح تبلیغات کلیکی گوگل صحبت کنیم که ارتباط مستقیم با نوع تشخیص الگورتم های مخفی گوگل را دارند.

این الگوریتمها چگونه کار میکنند؟

هیچ کس به جز گوگل و برنامه نویسان گوگل نمیداند که این نوع شبکه تبلیغاتی چطور برنامه ریزی شده و به چه صورت نمایش داده می شود، غیر از چند نکته که هر چقدر پول بیشتری برای این تبلیغات پرداخت شود  نتایج بدست آمده در رتبه بندی بالاتری قرار می گیرد. و همچنین نوع نوشتن این تبلیغات نیز مهم می باشد ولی چیزی که مشخص هست بین جستجوهای شما برای پیدا کردن محصولات خاص تاثیری در معرفی این تبلیغات و رساندن شما به هدف مورد نظر وجود دارد با یک مثال میتوان گفت:

شما موبایل x را در نتایج جستجوی خود قرار داده اید و هنگامی که وارد سایتی دیگر می شوید به شرط آنکه آن سایت از شبکه تبلیغات گوگل ادسنس استفاده کرده باشد در اولین نتیجه جستجو موبایل x را به شما نشان خواهد داد.