Skip to main content

زمان طلایی برای خرید و فروش بیت کوین و رمزارزها چه وقت است؟

تقریباً غیرممکن است در مورد اینکه که بازار کریپتو در ماه‌های آینده به کجا خواهد رفت، دقیق بود. کارشناسان می گویند زمان خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت به روز هفته بستگی دارد.

زمان طلایی برای خرید و فروش بیت کوین و رمزارزها چه وقت است؟

Bitcoin - نمودار نقطه ایی بیت کوین

بهترین راه برای ترید ارزهای دیجیتال کدام است؟

تحلیلگران با مطالعه حرکات قیمت بیت کوین در تایم فریم یک ساعته، الگویی از ارزش آفرینی بیت کوین را در دو سال گذشته مشاهده کردند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، مبادی ورودی و خروجی ایده آل با توجه به روزها و ساعات هفته تعیین شد.

What Is The Best Time Of The Day To Buy And Sell Crypto, Bitcoin?

طبق این مطالعه، کارشناسان قیمت فعلی بیت کوین را برای هر دوشنبه در همان ساعت شب محاسبه کردند تا میانگین قیمت بیت کوین را در ساعت 1:00 روز دوشنبه تعیین کنند. این تجزیه و تحلیل، داده ها از 6 فوریه 2018 تا 6 فوریه 2020 جمع آوری شدند.

از آنجایی که کارشناسان "مرحله مدرن" توسعه ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کردند، کل تاریخ بیت کوین را در نظر نگرفتند و در نتیجه تعداد دقیق تکرار هر ساعت و هر روز در طول دو سال انجام شد. فراز و نشیب های شدید BTC اگر به طور کامل تجزیه و تحلیل می شد، داده ها را تحریف بیشتری می کرد.

میانگین نرخ قیمت روزانه و ساعتی بیت کوین.

طی دو سال گذشته مشاهده شده است که قیمت بیت کوین معمولاً در حدود ساعت 6 صبح روز جمعه به وقت جهانی به پایین ترین حد خود می رسد. پنج‌شنبه و جمعه گذشته قیمت‌های ارزهای دیجیتال پایین‌تر بود و این روزها زمان خوبی برای خرید ارزهای دیجیتال بود. در بهترین حالت، باید بیت کوین را بین دوشنبه تا سه شنبه صبح بفروشید.

طبق نمودارهای روزانه، قیمت های افتتاحیه روز دوشنبه و سه شنبه برای ارزهای دیجیتال تقریباً 170 دلار بیشتر از پنج شنبه و جمعه بود.

مهم است به خاطر داشته باشید که حتی اگر تاریخچه ارز دیجیتال نمایش داده می شود، نباید صرفاً برای پیش بینی استفاده شود. هیچ کس نمی تواند پیش بینی کند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. نمودارها و شاخص های فنی می توانند استراتژی معاملاتی شما را بهبود بخشند و برخی از این روش ها ممکن است در برخی موارد قابل اجرا نباشند.

در ابتدا، کارشناسان رشد BTC را به این واقعیت نسبت دادند که دوشنبه عصر UTC مانند صبح دوشنبه در چین است. با این حال، این نظریه را نمی توان با تجزیه و تحلیل حرکت قیمت ساعتی تایید کرد.

به گفته منابع مختلف، کاهش روز جمعه بیت کوین ناشی از «خستگی» اروپایی ها و آمریکایی ها در پایان هفته بود.

در نهایت، همه چیز در مورد خرید ارزهای دیجیتال در زمان مناسب و نه بر اساس یک برنامه زمانی خاص است. اغلب ایده خوبی برای معامله گران است که با قیمت پایین بخرند و با قیمت بالا بفروشند. با این حال، بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نمی توانند نقطه ورود مناسبی را شناسایی کنند، که ممکن است منجر به از دست دادن سرمایه برای سرمایه گذاران ریسک گریز شود. با توجه به این موضوع، بعید است که این مطالعه تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

بیت کوین در چه زمانی از روز بهترین خرید و فروش را تجربه می کند؟

نوسانات بیت کوین به شما امکان می دهد تا مقدار زیادی پول را به سرعت به دست آورید. به گفته تحلیلگران باتجربه، بهترین معامله بین نیمه شب تا 1 بعد از ظهر است.

سحرخیزان سود بیشتری می کنند!

نوسانات بیت کوین می تواند در دوره های خاص به شدت افزایش یابد، که یک روند هیجان انگیز در دنیای تجارت است. به طور کلی، قیمت دارایی های دیجیتال در صبح و در نیمه اول روز سریع ترین حرکت را دارد.

فعال ترین دوره معاملات بین 19 تا 20 به وقت ایالات متحده رخ می دهد. در این ساعت، پایین‌ترین و اوج‌ترین قیمت‌ها در رابطه با ارزش ارزهای دیجیتال ثبت شد. دلیلش این است که آمریکای شمالی در این دوره عصر خود را آغاز می کند و آسیا نیز روزهای کاری خود را در این زمان آغاز می کند.

سرمایه گذاران از ایالات متحده و کانادا به تازگی از تعطیلات بازگشته اند و در حال آماده شدن برای افتتاح معاملات به محض ورود به خانه هستند. معامله گر حرفه ای همچنین به طور همزمان در صرافی های آسیایی سفارش می دهد.

طبق توصیه های متخصص، استراتژی های معاملاتی نباید صرفاً بر اساس تجزیه و تحلیل باشد. باز کردن معامله در طول یک دوره تجاری فعال تضمینی است که منجر به سود می شود. از آنجایی که بازار بیت کوین به شدت بی ثبات است، راه اندازی کسب و کار خودپرداز ارزهای دیجیتال ممکن است ریسک کمتری داشته باشد.

مقاله های مفید