یافتن کلیدواژه

نویسنده sitedesign, قبل از ظهر 11:26:44 - 05/15/18

« 6 ویژگی برای یک وبسایت حرفه ای | طراحی سایت کرمان »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

sitedesign

راه هایی وجود دارد که به وسیله آن شما می توانید متوجه شوید مردم کلمه کلیدی را به چه صورت انتخاب می کنند وقتی استخدام شدم تا برای این شرکت تحقیق کلیدواژه انجام دهم، متوجه شدم که بسیاری از مردم در طی یک ماه عبارت زیادی را سرچ کرده اند اما هیچ جواب مناسب یا محتوای مناسب یا عکسی برای جست و جوی فوق پیش بینی نشده بود.

اگه وبلاگها رو بر اساس اطلاعاتی که به مخاطب ارائه میدن دسته بندی کنید، میتونید به ترتیب محبوبترین عناوین مورد علاقه مردم رو پیدا کنید. پنج تا ده دسته وبلاگ محبوبتر رو مشخص کنید و وبلاگتون رو به صورت موضوعی مرتب کنید تا مخاطبان بتوانند محتوای مد نظرشان را سریعتر پیدا کنند.
بیشترین موارد جست و جو شده را پیدا کنید و ببینید در هر موضوع صنعتی بهترین وبلاگها کدامند. یعنی آن عبارات را یک به یک سرچ کنید و وبلاگهایی که در رتبه های بالاتر صفحه نتایج گوگل ظاهر میشوند را بعنوان برترین وبلاگها در نظر بگیرید.

هنگامی که به دنبال برترین وبسایتها هستید، میتوانید از عملکردهای پیشرفته گوگل برای کاوش عمیقتر استفاده کنید. گوگل یه سری قوانین برای سرچ دارد که بوسیله اونها میتونید سرچ های پیشرفته تری داشته باشید.
میتوانید در بین کلمات از and و یا or استفاده کنید. بدیهی است که با آوردن کلمه and در بین دو کلمه، هر دو آن کلمات کلیدی باید در صفحه وجود داشته باشند تا صفحه در بین نتایج گوگل نشان داده شود و هم چنین اگر کلمه or را بین کلمات بگذارید فقط صفحاتی نمایش داده میشوند که فقط حاوی یکی از دو یا چند عبارت کلیدی باشند. به جای کلمه or  میتوانید از خط | استفاده کنید که همان کاربرد را خواهد داشت.

اگر در بین دو کلمه ای که در گیومه قرار داشته باشند یک ستاره (*) بگذارید، این ستاره بعنوان یک جای خالی عمل میکند که میتواند با هر کلمه یا کلمات دیگری پر شود. بنابراین وقتی من سرچ کنم "وب سایت * دارکوب" چون در گیومه است باید عینا همین عبارت در صفحه باشد، ولی در بین دو کلمه وب سایت و دارکوب هر عبارت دیگری میتواند وجود داشته باشد.
اگر در بین صفحات محبوب، صفحه ای با موضوعی مشخص مثلا صفحه درباره ما، صفحه سرمایه گذاران یا شرکا یا مشتریان یا ... یافتید نشان میدهد در وب سایتتان باید چنین صفحه ای ایجاد کرده و به بهینه سازی آن توجه نشان دهید. ممکن است چنین صفحاتی فرصتهایی برای لینک سازی هم در اختیار شما قرار دهند البته من به شخصه مخالف چنین کارهایی هستم.
وقتی محتوایی تولید می کنید باید کلماتی را در مقاله اضافه کنید و اینکه محتوا را توسعه دهید تا صفحه بازدید بیشتری داشته باشد

منظور از سرچ های بدون کلیک، سرچ هایی است که افراد موضوعی را گوگل میکنند اما بدون کلیک کردن بر روی حتی یکی از نتایج به جواب سوال خود میرسند.
مثلا فرض کنید شما در گوگل سوال "سئو  دارکوب چیست"را سرچ میکنید. وقتی صفحه نتایج ظاهر شد، در زیر هر نتیجه یک توضیح مختصر نوشته شده که از روی همان توضیح میتوانید به جواب برسید و دیگر نیازی به کلیک کردن بر روی هیچ یک از نتایج ندارید.



Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp