انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => مقالات مدیریت, Management Articles => مقاله, Article => مقالات مدیریت فروش, Sale Management Articles => نويسنده: Hooman Ghayouri در بعد از ظهر 23:57:44 - 08/04/11

عنوان: مديريت مهندسي فروش
رسال شده توسط: Hooman Ghayouri در بعد از ظهر 23:57:44 - 08/04/11
مديريت مهندسي فروش

دامنه کاربرد در سازمان

با بهره گیری از نرم افزار مدیریت مهندسی فروش امکان مدیریت صحیح برروی سه عنصر اصلی یعنی مشتری ، فعالیت ومنابع انسانی و همچنین انجام فعالیتهای برنامه ریزی شده با مشتریان، کنترل روند فعالیت های انجام شده با مشتری و طبقه بندی مشتریان در مراحل مختلف فرآیند فروش( بازارهدف –بازاربالقوه –بالقوه –پروژه -پشتیبانی و ... ) و در نهایت استخراج گزارشات ونمودارهای کاربردی بمنظور ارزیابی کارایی بهره وری و همچنین عارضه یابی درعملکرد واحدفروش، میسر میگردد.

قابلیت های مهم سیستم مدیریت مهندسی فروش

امکان بهره گیری از کارتابل کاری روزانه بمنظور انجام فعالیت های بموقع با مشتری وهمچنین کنترل و انجام فعالیت های انجام نشده ازقبل.

امکان برنامه ریزی فعالیت بعدی با مشتری درانتهای فعالیت انجامی بمنظور حفظ و کنترل زنجیره فعالیت های پیوسته.

امکان ثبت و نگهداری انواع فعالیتهای انجام شده در روز ، از قبیل فعالیتهای اداری بازاریابی ( برای مثال ارسال کاتالوگ،معرفی تلفنی محصول،دریافت مستندات فنی،پیگیری فروش مجدد و...) ، فعالیت های اجرایی بازاریابی (برای مثال معرفی حضوری محصول،مشاوره محصول،تحویل نمونه محصول،نصب وراه اندازی محصول،آموزش محصول و...) ،فعالیت های پشتیبانی (برای مثال نصب مجدد محصول،رفع اشکال محصول،بازدید ازمحصول،اعلام اشکال محصول و...) و غیره

امکان ثبت و نگهداری انواع فایلهای وابسته ( متن ، تصویر ، صوت و ... ) بر روی فعالیتهای انجام شده.

امکان تعریف انواع گروههای تجزیه و تحلیل و تعیین شاخصهای ارزیابی بر روی مشتریان .

امکان تعریف انواع گروههای تجزیه و تحلیل و تعیین شاخصهای ارزیابی بر روی فعالیتها.

امکان تعریف ، ثبت و نگهداری هر نوع اطلاعات جانبی با ارزش از مشتریان و استخراج گزارشات مورد نیاز.

امکان بهره گیری از سرویس هشدار دهنده زمان انجام یک فعالیت

امکان ثبت و نگهداری سری فعالیت های موازی برروی یک مشتری خاص

امکان تعریف سطح امنیتی لایه چهارم بمنظور دسترسی کاربر خاص به سری فعالیت های موازی از مشتری خاص

امکان تعیین مدیران و کاربران مربوطه در هر گروه ، بمنظور کنترل و مدیریت فعالیتهای روز و یا انجام نشده از قبل گروه

اعلام برنامه هفتگی و ماهیانه از فعالیتهای برنامه ریزی شده با مشتریان

امکان کنترل روند فعالیتهای انجام شده با مشتری

تهیه نمودارهای ارزیابی برروی شاخصهای طراحی شده مشتریان

تهیه نمودارهای ارزیابی برروی شاخصهای طراحی شده فعالیتها

تهیه نمودار های ارزیابی عملکرد کارشناسان فروش

تهیه نمودار کنترل روند فعالیتهای انجام شده دریک سال به تفکیک ماه

تهیه نمودار میزان و یا تعداد فعالیتهای انجام شده به تفکیک طبقه بندی مشتریان در مراحل فرآیند فروش.

تهیه نمودار میزان و یا تعداد فعالیتهای انجام شده به تفکیک روشهای ترویج ( تبلیغ ) .

امکان تهیه گزارش از فعالیت های انجام شده با بهره گیری از فیلترهای مناسب.

امکان تهیه گزارش از ریز فعالیت های انجامی با مشتری خاص بمنظور ارائه به مشتری.

امکان لیست گیری از مشتریان بایگانی شده .

امکان لیست گیری از بانک شرکت ها و اشخاص با فرمت های متفاوت.

جعبه متن
اثیر