انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => مقاله, Article => مقالات مدیریت, Management Articles => نويسنده: imanamiri2 در بعد از ظهر 15:38:33 - 02/01/20

عنوان: نرم افزار CRM و مزایای آن برای کسب و کار
رسال شده توسط: imanamiri2 در بعد از ظهر 15:38:33 - 02/01/20
درباره CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) بدانید

یک سیستم CRM هدفش این است تا شرکتها را قادر سازد که هزینه های غیر اجباری را کاهش دهند و سرعت انجام در فرآیندهای کسب و کار را در همه ی جوانب سازمانی تصحیح نمایند. نیروهای فروش، مارکتینگ و خدمات به داده هایی احتیاج دارند که امکان این را داشته باشند به سرعت و اطمینان فعالیت کنند تا هر ارتباطات با مشتری را به حداکثری برسانند.

CRMمخفف مدیریت ارتباط با مشتری یا Customer Relationship Management است. فروش هرگز در تماس اول، بدون ارتباط قبلی اتفاق نمی افتد.

(http://s7.picofile.com/file/8386568684/What_is_Customer_Relationship_Management.jpg)

نرم افزار CRM به کسب و کارتان امکان این را می دهد که پیگیری های مشتریان را منظم کنید و همچنین یک رابطه دراز مدت فی مابین کسب و کار و مشتری شکل گیرد.

انتخاب نرم افزار معروف به CRM ساده است، اما مفهوم آن بسیار فراتر از این است.

مدیریت ارتباط با مشتری گروهی از سیاست ها، استراتژی ها، راهکارها و دیگر مواردی است که شامل نظارت، ارتباطات با مشتریان، تجزیه و تحلیل است تا بتواند مشتری را حفظ و رضایت را بیشتر کند.

مدیریت ارتباط با مشتری همچنین روی جذب مشتریان جدید تمرکز دارد. این نرم افزار با پیش بینی، روندها و بررسی نیازها در میان مشتریان بالقوه آینده، ارائه بهترین شیوه های تبلیغاتی برای پیدا نمودم آنها انجام می دهد.

قدرتمند ترین نرم افزار CRM فارسی چیست؟

پیاده سازی بهترین ابزار مدیریت ارتباط با مشتری برای آن دسته از مشاغلی که در مجموعه شان جای خالی آن را احساس می کنند، کار دشواری است.

بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کار تان چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟ توصیه می کنم که در قدم اول نیازمندی های شغل تان را با ابزارها نرم افزار CRM تطبیق داده و با خود فکر کنید که این ابزارها به شما و بهبود تجربه مشتری چه کمکی می کنند.


- آمارهای مدیریتی برای دید 360 درجه نسبت به سازمان
- مدیریت درخواست ها
- خودکارساز
- سفارشی‌سازی برای انطباق نیازمندی های شرکت با نرم افزار
- دسته بندی مشتریان
- اتصال به سامانه پیام کوتاه
- راحتی در استفاده برای استفاده آسان تر و سریع تر از نرم افزار
- نظارت بر تماس ها
- مدیریت پرسنل و سطوح دسترسی
- پرتال مشتریان
- مدیریت قرارهای ملاقات و کارها
- پشتیبانی پس از فروش
- اپلیکیشن موبایل
- اتصال با دیگر ابزارها
- سامانه مدیریت سفارشات


منابع:
Wikipedia: Customer relationship management
ویرگول: نرم افزار CRM چیست و چه کمکی به کسب و کار شما می کند؟