1- فتوکپی کارت ملی و شناسنامه و کارت پایان خدمت باید در دفاتر اسناد رسمی، برابر اصل شوند.
2- اسم شرکت باید مشخص شود.
3- موضوع فعالیت شرکت باید معلوم شود.
4- میزان سرمایه شرکت باید خیلی واضح و مشخص باشد.
5- نام اشخاصی که حق امضا دارند باید مشخص شود.
6- سهامداران باید تعیین شوند و میزان سهام آن ها باید مشخص شود.
7- تعداد سهام شرکت و اعضاء شرکت
8- تعیین مدیران شرکت و سمت آن ها ( مدیر عامل، رییس هیات مدیره، نایب رییس هیات مدیره )
9- تعیین بازرسین شرکت ( این مورد مخصوص شرکت های سهامی خاص است)
10- آدرس و کد پستی شرکت باید ارائه شود.
11- آدرس و کد پستی تمام اعضاء شرکت و شماره همراه آنها باید مشخص شود.
12- گواهی عدم سوء پیشینه (برای تمام اعضای هیات مدیره، سهامداران و بازرسین لازم است تهیه شود.)
بعد از مرحله ثبت شرکت ها نسبت به انجام امور مالیاتی و تشکیل پرونده دارایی، اخذ کد اقتصادی و پلمپ دفاتر تجارتی باید اقدام کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به کیا ثبت مراجعه کنید.
اگر گل و گیاهی که پرورش میدیم، از دسته ی گیاهان دارویی باشه، چیزی تغییر میکنه؟ یعنی باید مدارک دیگه ای هم آماده کنیم؟