بررسی انصراف قالیباف در نتیجه آراء

نویسنده guld118, بعد از ظهر 21:01:21 - 05/15/17

« برنامه رئیسی برای سیاست برخورد با آمریکا | شانس کدام کاندیدا در انتخابات سال 96 ریاست جمهوری بیشتر می باشد؟ »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

guld118

بررسی انصراف قالیباف در نتیجه آراء - انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. در فاصله کمتر از  6 روز به انتخابات می توانید در بسته خبری انتخاباتی «تابناک»؛ آخرین و مهمترین خبرهای انتخاباتی را بخوانید.

به گزارش «تابناک»، با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و شورای اسلامی شهر و روستا در برخی حوزه ها ممکن است برخی خبرهای مهم انتخاباتی لا به لای اخبار روز گم شود و به اندازه کافی تاثیرگذار نباشد. در بسته خبرهای انتخاباتی گزیده تازه‌ترین و مهمترین اخبار این رویداد بزرگ منتشر می شود.

قاضی زاده: انتشار اخبار دروغ درباره انصراف نامزدها "جرم" است
رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:  اگر رسانه‌ای درباره انتخابات، دروغ یا خبر نادرست انصراف نامزدی را منتشر کند، مجرم است.
به گزارش «تابناک»، احسان قاضی‌زاده‌هاشمی رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری شب گذشته(یکشنبه، 24 اردیبهشت) در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در سخنانی، گفت: اگر رسانه‌ای درباره انتخابات، دروغ یا خبر نادرست انصراف نامزدی را منتشر کند، مجرم است.

تعیین ۳۰۴ شعبه اخذ رای در سراسر جهان
دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بیش از ۶۳ هزار ۴۲۹ شعبه اخذ رای در سراسر کشور داریم، از تعیین ۳۰۴ شعبه اخذ رای در خارج از کشور خبر داد.
علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور امروز (25 اردیبهشت)در نشست خبری با اشاره به شعبات اخذ رای گفت: بیش از 63 هزار 429 شعبه اخذ رای در سراسر کشور داریم.

تاکنون مشکل امنیتی در روند انتخابات نداشته‌ایم
استاندار تهران گفت: وقتی یک هدف مبنی بر حضور حداکثری و صیانت از آرا باشد اجازه برخود جز از مسیر قانونی را نمی‌هیم و حق بداخلاقی در شعب اخذ رای نداریم.
سیدحسین هاشمی در گردهمایی مشترک بازرسان و فرمانداران انتخابات استان تهران، گفت: اجازه ندهید در داخل شعب اخذ رأی بحث پیش آید و تلاش کنید با آرامش کامل  و سعه صدر با مردم  برخورد شود. نباید پرخاشگری صورت گیرد. آنها مهمان شما هستند و باید احترام کامل به آنها گذاشته شود.

حاجی: روحانی در دور اول انتخابات پیروز می‌شود
وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات تاکید کرد: برآورد من این است که آقای روحانی در همان دور اول با رای بسیار بیشتر از سال ۹۲ مجددا به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده خواهند شد.

سرنوشت سال‌ها و دهه‌های بعد را به اراده خود رقم می‌زنیم
سید حسن خمینی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«همه با هم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم تا سرنوشت سال‌ها و دهه‌های بعد خود را به اراده خود رقم زنیم».

رئیسی:دولت تصمیمی برای اجرای برنامه ششم ندارد
کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری ر جمع مردم یاسوج با اشاره به اقدام اخیر دولت گفت: یارانه عده‌ای را قطع کرده‌اند ولی در این چند روز مانده به انتخابات، پیامک زده‌اند که بیایید یارانه‌تان را بدهیم؛ چرا عقل مردم را به حساب نمی آورید؟
وی گفت: چون برنامه‌ پنج ساله را برای اولین بار در تارخ کشور، رئیس مجلس به جای دولت ابلاغ کرد. معلوم است که تصمیمی برای اجرای برنامه ندارید.

مشارکت بیش از 57 درصدی مردم در انتخابات
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: طبق آخرین ارزیابی‌ها میل به مشارکت بیش از ۵۷ درصدی احساس می‌شود که انشاءالله با حضور گسترده مردم افزایش یابد.
علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور صبح امروز در همایش بازرسان و نمایندگان فرمانداران استان تهران، با بیان اینکه تعداد 56 میلیون و 410 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، گفت: طبق آخرین ارزیابی‌ها میل به مشارکت 57 درصدی احساس می‌شود که انشاءلله با حضور گسترده مردم افزایش می‌یابد.

روحانی: بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به سوال‌ها و درخواست‌های هواداران خود مبنی بر رفع حصر تعدادی از کاندیداهای انتخابات سال 88 اظهار کرد: بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد، اما بعضی کارها با رای بالاتر از 51 درصد کارساز خواهد بود.
حسن روحانی صبح امروز در سالن ورزشی شهید شریفی تبریز در جمع هواداران خود اظهار کرد: روز جمعه می خواهیم فردی را انتخاب کنیم که با یک تصمیم او جان میلیون ها انسان می تواند به خطر بیفتد و با یک تصمیم او حیات میلیون ها اسلام حفظ می شود.

قالیباف: این دولت تلاش دارد دوباره عاریه‌‌ای رای جمع کند
محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که صبح امروز به استان گیلان سفر کرده، در جمع پرشور مردم رشت، گفت:این دولت امروز چون کارنامه قابل قبول ندارد متوسل به دیگران می‌شود و تلاش می‌کند بار دیگر رای عاریه‌ای برای خودش جمع کند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برای تحقق 5 میلیون شغل تایمر خواهیم گذاشت تا مردم ببینند این 5 میلیون شغل به صورت هفتگی، ماهانه و سالیانه چگونه تامین خواهد شد.
جبهه پیروان خط امام و رهبری از رئیسی حمایت کرد
جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه‌ای حمایت خود ار کاندیداتوری حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد.

تاجگردون از عضویت در هیات اجرایی انتخابات استعفا کرد

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی که به عنوان عضو هیئت اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شده بود، در نامه‌ای خطاب به عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور از این هیئت استعفا کرد.

میرسلیم: تقسیم یارانه‌ها در شب انتخابات توهین به مردم است
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تقسیم یارانه‌ها در شب انتخابات توهین به مردم است و تنها کار دولت یازدهم تکذیب تعطیل شدن کارخانه‌ها بود.
سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (دوشنبه 25 اردیبهشت)در دانشگاه تبریز، گفت: تمامی مشکلات کشور بدست متخصصان تحصیلکرده داخلی قابل حل است و دیگر نیازی نیست تا دریوزگی بیگانگان را بکنیم.

هاشمی طبا: کاندیداهای دولت تنها از تورم و برجام صحبت می‌کنند
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آقای روحانی و جهانگیری تنها از اقدامات انجام شده مانند برجام و خطراتی که از سر کشور رفع شد و کاهش تورم صحبت می‌کنند.
سیدمصطفی هاشمی‌طباء کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری صبح امروز (دوشنبه 25 اردیبهشت) در نشست‌خبری درباره شایعه کناره‌گیری‌اش در انتخابات  گفت: یکی از رسانه‌ها از من سوال کرد که به چه کسی رأی می‌دهی و من در پاسخ گفتم به آقای روحانی، بنابراین استنباط آنان از این مطلب این بود که من انصراف می‌دهم اما من به آن معنا انصراف ندادم ولی توصیه می‌کنم همه به روحانی رأی بدهند.

مرعشی: اصلاح‌طلبان با یک لیست در انتخابات شوراها شرکت می‌کنند
نشست پرسش و پاسخ هیات رییسه شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با محوریت نحوه تهیه لیست امید شورای شهر تهران با حضور حسین مرعشی و ژاله فرامرزیان در یکی از ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان برگزار شد.
حسین مرعشی در پاسخ به سوالی درباره انتشار لیست‌های متعدد برخلاف تاکید اصلاح‌طلبان بر پایبندی بر تصمیم نهایی شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان اعلام کرد: از جریان اصلاح‌طلبی هیچ لیستی بیرون نیامده و تنها لیست واقعی، همان لیست شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان است.

قالیباف به نفع رئیسی کناره‌گیری کرد
کاندیداهای جبهه انقلاب با بیان آنچه از آن به عنوان "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"یاد شده، اتحاد کردند. بر این اساس «محمدباقر قالیباف» به نفع «سیدابراهیم رئیسی» از انتخابات ریاست جمهوری داوزدهم کناره‌گیری کرد.

تشکر یک اصلاح طلب از قالیباف
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: قبلا هم گفته بودم اگر آقای قالیباف کنار بکشد از او تشکر می کنم چرا که آرای وی به سمت جناب رییسی نخواهد رفت.
محمد جواد حق در گفت و گو با ایرنا افزود: بخش اعظمی از آرای قالیباف قطعا راهی سبد رای رییسی نخواهد شد بلکه به سمت روحانی خواهد رفت.

رئیسی: 2برابر دولت قبل کالای خارجی وارد شده است
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متاسفانه یک نگاه نادرست به نقش بیگانگان موجب معطل ماندن کشور شده است.
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری که در مصلای شیراز و در جمع مردم این شهر سخن می‌گفت، با بیان اینکه مردم در انتخابات آتی برای اتخاذ یک تصمیم مهم وارد عرصه خواهند شد، تاکید کرد: هر کجا که مردم و جوانان نقش‌آفرین بودند، عزت‌آفرین شدند.

روحانی:: مردم باید بین قاضی و وکیل انتخاب کنند

روحانی در اجتماع هواداران خود در ساری گفت: مردم باید بین قاضی و وکیل انتخاب کنند. قاضی حکم صادر می کند و حکمش را ابلاغ می‌کند. وکیل از مردم دفاع می کند. انتخاب با خودتان است.
او ادامه داد: آن روز گفتید می‌خواهید راه آرامش و اعتدال انتخاب شود. امروز بحث انتخاب میان چند نفر مطرح نیست بلکه بحث دو نوع تفکر است. مردم ایران یا راه تقابل با دنیا را انتخاب می‌کنند یا راه تعامل؟ مردم ایران یا راه عقلانیت را انتخاب می‌کنند یا راه خرافه. مردم ایران یا شعار را انتخاب می‌کنند یا برنامه و عمل. مردم می‌خواهند یا به سال ۹۱ بگردند یا به پیش بروند.

هیچ یک از نامزدها رسما انصراف نداده است
دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: تاکنون درخواستی مبنی بر انصراف نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از صحنه رقابت دریافت نشده و مباحث مطرح شده تنها در فضای رسانه ای است.
علی پورعلی مطلق افزود: براساس قانون هر کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای انصراف از عرصه رقابت انتخاباتی باید تصمیم خود را به صورت مکتوب به ستاد انتخابات کشور و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری اعلام کنند.

حدادعادل: قالیباف ایثارگر است
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: قالیباف با انصراف به نفع رئیسی نشان داد که مانند میدان جنگ یک ایثارگر است.
غلامعلی حدادعادل عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اعلام انصراف محمدباقر قالیباف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری به‌ نفع حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: آقای قالیباف با انصراف خود به نفع آقای رئیسی نشان داد که در میدان سیاست نیز همچون میدان جنگ، یک ایثارگر و یک راه‌گشاست.


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه زبانی مشابه آرایشگر داشته باشیم تا به نتیجه دلخواه برسیم؟

نویسنده Zohreh Gholami در زیبایی , تناسب اندام , تندرستی

0 ارسال
1529 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 09:08:19 - 01/02/12
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
نتیجه یک تحقیق گسترده نشاندهده آن است که تمایل به سیگار ارثی است

نویسنده Hooman Ghayouri در سیگار

0 ارسال
1339 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 00:27:24 - 07/28/11
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
بررسی دندانهای عقل

نویسنده Hooman Ghayouri در مقالات دندان پزشکی

1 ارسال
2814 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:05:48 - 09/26/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
بررسی 3 دوره بارداری

نویسنده Mandana در اخبار مامایی

0 ارسال
1449 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:25:21 - 08/12/11
توسط
Mandana
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
بررسی بلوغ در دختران

نویسنده Mandana در اخبار مامایی

0 ارسال
1442 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 22:16:58 - 07/31/11
توسط
Mandana
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
معرفی و بررسی انواع هواپیما

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات هوا فضا

1 ارسال
2429 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 08:01:03 - 08/13/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
بررسی اندیشه ها و تأملات دکارت

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات فلسفه, Philosophy Articles

0 ارسال
2260 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:52:55 - 12/07/11
توسط
Zohreh Gholami