طراحی و برنامه نویسی سایت با قیمت مناسب و ارزان

نویسنده sitedesignali, بعد از ظهر 15:16:16 - 06/27/15

« بهترین ابزار آنلاین برای بررسی سئو وب سایت | اجزاء ضروری و لازم هر هاستینگ لینوکس »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

sitedesignali

طراحی سایت با قیمت مناسب و ارزان
حضور در محیط وب امروزه موردی است که امروزه کلیه افراد و شرکت هایی که در حال کسب درآمد هستند به آن نیاز دارند و در حقیقت بودن در محیط اینترنت به کسب و کار آنان رونق می باشد. طراحی سایت با قیمت مناسب و ارزان و ایجاد پکیج های طراحی وب سایت با قیمت حداقل این امکان را می دهد تا هر شخص و شرکتی با هر بودجه مالی بتواند در محیط اینترنت وب سایت داشته باشد. امروزه شرکت ها و افراد درگیر هزینه های بسیاری هستند و ممکن است نتوانند به راحتی از پس هزینه طراحی وب سایت بربیایند و هر چه بتوان هزینه انجام چنین مواردی را پایین آورد کمک بسیاری به رونق کسب و کار آنان و در نتیجه رونق اقتصادی کشور شده است. سیاست کاری دارکوب ارائه خدمات طراحی سایت با حداقل قیمت می باشد و در این شرکت به گونه ای برنامه ریزی گردیده است تا هزینه های طراحی وب سایت به حداقل برسد و وب سایت با کمترین هزینه ممکن پیاده سازی گردد. البته دارکوب تمام سعی خود را نموده است تا قیمت ارزان تاثیری بر روی کیفیت وب سایت نداشته باشد و وب سایت های طراحی شده توسط این شرکت کیفیت حداقل و لازم را داشته باشد.

طراحی سایت با قیمت مناسب و ارزان و البته با کیفیت مناسب به عنوان هدف و خط مشی دارکوب بوده است که از این طریق در کنار کسب درآمد برای خود بتواند تاثیر مثبتی بر روی رونق اقتصادی کشور داشته باشد. دارکوب خدمات طراحی وب سایت خود را تحت زبان برنامه نویسی PHP ارائه می نماید که به دلیل کدباز بودن آن هزینه تمام شده طراحی وب سایت توسط آن معمولا پایین تر نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی تحت وب می باشد و همچنین از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال استفاده می نماید که همین امر نیز هزینه تمام شده طراحی سایت را به مقدار قابل توجهی پایین می آورد.

برای طراحی سایت با ارزانترین قیمت ممکن می توان از قالب های رایگان و آماده موجود در اینترنت استفاده نمود تا هزینه طراحی قالب نیز از پروژه کسر گردد و البته دارکوب این روش را به مشتریان خود پیشنهاد نمی نماید زیرا ممکن است تعداد زیادی وب سایت از قالب شما استفاده نمایند و همین امر ممکن است به برندینگ وب سایت شما لطمه زند.

یکی از هزینه های طراحی سایت قیمت هاستینگ می باشد و دارکوب خدمات میزبانی وب خود را از قویترین شرکت های ارائه کننده موجود ارائه می نماید و آپتایم سرورهای دارکوب 99.9 درصد می باشد که این سرورهای با کیفیت با حداقل قیمت ممکن ارائه می گردند.

برای پایین آوردن قیمت طراحی سایت می توان قالب را از بین قالب های دارکوب انتخاب نمود که در این روش هزینه طراحی قالب وب سایت کسر می گردد و البته قالب های موجود در این فروشگاه بسیار با کیفیت بوده و طراحی وب سایت بر مبنای آنها کیفیت وب سایت را تضمین می نماید.

پشتیبانی وب سایت ، آموزش پانل کاربری و همچنین امن سازی وب سایت جزو خدمات اولیه دارکوب بوده است و ارائه این خدمات صحت عملکرد وب سایت شما را تضمین می نماید و در صورتی که سایت شما در آینده دچار مشکلی گردید سریعا مشکلات وب سایت شما توسط دارکوب مرتفع خواهد گردید.

هزینه بازاریاب بخش بزرگی از هزینه طراحی وب سایت بوده است و دارکوب سیستم بازاریابی را از شرکت خود حذف نموده است و افرادی که در این شرکت فعالیت می نمایند عمدتا طراح و برنامه نویس وب سایت و یا سئو کار و پشتیبان وب سایت می باشند. حذف سیستم بخش بازاریابی شرکت تاثیر بسیاری بر کاهش هزینه های دارکوب داشته است و این شرکت بازاریابی خود را از طریق ارائه خدمات با کیفیت با ارزانترین قیمت مناسب انجام می دهد و عقیده دارکوب بر آن است ارائه خدمات با کیفیت با قیمت مناسب و در نهایت مشتریان راضی بهترین روش بازاریابی می باشد.

البته سابقه و تعداد پروژه های این شرکت نیز خود عامل جذب پروژه می باشد زیرا این شرکت از سال 1381 تا کنون ارائه کننده این خدمات می باشد و تا کنون در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده و تحویل مشتریان خود داده است. برای هر گونه مشاوره جهت طراحی وب سایت با شرکت تماس بگیرید.
سورس و آدرس:
طراحی سایت  ارزان





Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب

نویسنده ahantop در فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)

0 ارسال
857 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:08:51 - 09/01/18
توسط
ahantop
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
برخی نمونه وب سایت های طراحی شده ویژه اصناف و مشاغل، طراحی سایت در کرج

نویسنده Hooman Ghayouri در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

0 ارسال
3629 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:22:43 - 03/27/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و افزایش ترافیک سایت ویژه اصناف و کلیه مشاغل

نویسنده Hooman Ghayouri در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

1 ارسال
3206 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:05:42 - 03/22/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
معرفی زبان های برنامه نویسی

نویسنده app در زبان های برنامه نویسی

0 ارسال
2314 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:29:25 - 08/27/18
توسط
app
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
زبان های برنامه نویسی منسوخ

نویسنده guld118 در فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)

0 ارسال
1448 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 18:41:12 - 08/26/17
توسط
guld118
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
دانلود مقاله پیرامون انواع زبان های برنامه نویسی تحت وب

نویسنده Zohreh Gholami در دانلود سنتر بخش کامپیوتر

1 ارسال
3807 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 11:27:37 - 05/07/12
توسط
sharifeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
پلاگین توسعه و ویرایش زبان های برنامه نویسی CSS, HTML, and JavaScript با Firebug

نویسنده Amir Shahbazzadeh در مرورگر فاير فاكس, Firefox Browser

0 ارسال
1285 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 02:34:22 - 08/23/13
توسط
Amir Shahbazzadeh