انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

کامپیوتر، اینترنت، شبکه، مدیریت محتوا، تم => امنیت و شبکه, Network & Security => سرویس های اینترنت => نويسنده: آلکساگرام در بعد از ظهر 17:31:15 - 12/14/17

عنوان: آلکساگرام موتور جستجو و رتبه بندی کانالهای تلگرام
رسال شده توسط: آلکساگرام در بعد از ظهر 17:31:15 - 12/14/17
همانطور که از نام آلکساگرام پیداست، این نام از ترکیب دو کلمه آلکسا و گرام ایجاد شده است کلمه آلکسا تداعی کننده وب سایت آلکسا متعلق به آمازون است که معتبرترین مرجع رتبه بندی وب سایتهای جهان است. پسوند گرام نیز تداعی کننده شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام است با این مقدمه، آلکساگرام به عنوان مرجعی برای شناسایی کانالها در شبکه های اجتماعی ذکر شده و استخراج خودکار اطلاعات آنها و در نهایت رتبه بندی روزانه آنهاست.در حال حاضر اطلاعات بیش از 84,391 کانال از شبکه اجتماعی تلگرام در این نرم افزار بصورت خودکار استخراج و گردآوری شده است که هر روز نیز به این تعداد افزوده می شود.

alexagram.org
عنوان: پاسخ : آلکساگرام موتور جستجو و رتبه بندی کانالهای تلگرام
رسال شده توسط: Amir Shahbazzadeh در بعد از ظهر 18:14:51 - 12/14/17
سلام خوش آمدید.

ما معمولا لینک های با محتوای تبلیغ را ویرایش می کنیم ولی به دلیل محتوای این سایت این کار را انجام نمی دهیم و لینک شما رو پاک نمی کنیم تا از کار خوب شما حمایت شود.

یک سوال فقط نگران فیلتر شدن تلگرام نیستید؟ در صورت فیلتر شدن چه برنامه ایی دارید که این وقتی که برای سایت گذاشتین هدر نرود (انشالله این مشکل پیش نمیاد ولی این نوع محتوا ها کمی ریسک پذیر می باشد.)
همچنین می توانید برای درج آگهی رایگان به آدرس زیر بروید وسایت خود را ثبت نمایید.