انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => مقاله, Article => مقالات علوم اجتماعی, Sociology Articles => نويسنده: Amir Shahbazzadeh در قبل از ظهر 06:32:46 - 11/16/14

عنوان: فرق بین محبوبیت و مشهوریت
رسال شده توسط: Amir Shahbazzadeh در قبل از ظهر 06:32:46 - 11/16/14
فرق بین محبوبیت و مشهوریت در چیست ؟

انسان محبوب ریشه در قلب و روح انسان های دیگر  دارد به طوری که می تواند تاثیر مستقیم در افکار ، رفتار، روحیه مخاطبان خود بگذارد و محبوبیت صفت برتری است که هر انسانی لیاقت داشتن آن را ندارد.
برعکس محبوبیت یک آدم مشهور می تواند یک شخص منفور باشد و از بدنامی و ظلم و ستم در افکار دیگران جای بگیرد.
منبع : مجله سیب
عنوان: آیا شهرت آرامش را زندگی آدم می گیرد ؟
رسال شده توسط: Amir Shahbazzadeh در قبل از ظهر 02:37:40 - 11/17/14
حکیم ارد بزرگ :
شهرت امری زشت و ناپسند نیست . تنها کسانی به آن دست می یابند که چیزی برای عرضه دارند . کسانی سالها زحمت می کشند برای دیگر همنوعان خود ، لاجرم از این مسیر به شهرت هم می رسند . بله زندگی در شهرت سختی هایی هم دارد اما این سختی ها چون همراهی و همدلی دیگران را به همراه دارد لذت بخش و دوستداشتنی است . فرقه هایی هستند که نام آدمی را زشت می پندارند و "من" را پست می شمارند که این خود موجب در جا زدن یک سرزمین می شود . باید به شایستگان بها داد باید یکدیگر را ستایش نمود تا شاهد رشد و پویش یک سرزمین شد .
عنوان: نظر مولانا در رابطه با محبوبیت
رسال شده توسط: Amir Shahbazzadeh در قبل از ظهر 02:39:48 - 11/17/14
مولانا می گوید محبوبیت مرجع است و خوبی زیر مجموعه ی آن است. هرکه خوب است لاجرم ممکن است محبوب نباشد، اما هرکه محبوب است لاجرم خوب است. این تفسیر جالبی است که مولوی ارائه می دهد و جای تفکر دارد.