1) چراغ Power خاموش است:
- از متصل بودن آداپتور برق به پریز برق و پشت مودم مطمئن شوید
- کلید خاموش و روشن مودم در وضعیت روشن باشد
- مطمئن شوید که از آداپتور مناسب استفاده شده است
- مطمئن شوید که آداپتور و سیمهای ارتباطی سالم است
- از وجود برق در پریز مطمئن شوید
2) چراغ ADSL LINK خاموش است:- از انجام سیم کشی های مورد نیاز در مخابرات مطمئن شوید
- از برقراری خط تلفن مطمئن شوید در صورتی که خط تلفن بوق آزاد نداشت مودم را جدا کرده و گوشی تلفن را به تنهایی به خط تلفن وصل كنيد در صورتی که بوق آزاد شنیده نشد خرابی به 17 اعلام شود ، در صورتی که بوق آزاد شنیده شد خط تلفن را به پورت Line مربوط به Splitter متصل كنيد و گوشی تلفن را به پورت Phone در این حالت اگر بوق آزاد شنیده نشد Splitter معیوب است .
- مطمئن شوید که خط تلفن به مودم متصل است
- هیچ وسیله ای قبل از Splitter روی خط تلفن قرار نگرفته باشد.
- براي وصل کردن گوشی های تلفن در اتاق های مختلف Splitter حتما باید در ورودی خط تلفن به منزل نصب شود و شرایط نصب در شکل های صفحات 4 و 5 رعایت شود.
-از نحوه ی صحیح اتصال تجهیزات مطمئن شوید.
- از سالم بودن سیم های ارتباطی و کانکتورها مطمئن شوید.
- از تنظیم صحیح مودم مطمئن شوید
3
) چراغ LAN LINK خاموش است:
- مطمئن شوید که از کابل صحیح جهت اتصال بین مودم و کامپیوتر استفاده شده است.
- از سالم بودن کابل بکار رفته مطمئن شوید.
- از سالم بودن کارت شبکه کامپیوتر مطمئن شوید.
- از فعال بودن و نصب صحیح کارت شبکه کامپیوتر مطمئن شوید.
4
) امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد:
- از تعریف صحیح PPPoE Connection مطمئن شوید.
- از صحت Username و Password مطمئن شوید.
-مطمئن شوید که "Use Proxy Server" در IE فعال نشده باشد.
-سعی کنید به وب سایتهای دیگر وصل شوید.
- از تنظیمات صحیح دیواره آتش مطمئن شوید
- از ویروسی نبودن سیستم مطمئن شوید
5)توضیح بعضی از کد های خطا:
678: این خطا در زمان عدم برقراری ارتباط فیزیکی رخ می دهد ، به توضیحات مربوط به بند های 2 و 3 مراجعه شود
769: مربوط به نصب کارت شبکه و یا فعال سازی آن است
691: مربوط به نام کاربری و رمز عبور