معرفی نرم افزارهای پرکاربرد

نویسنده mohammad a, بعد از ظهر 19:50:51 - 12/09/11

New to forum, hello »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

mohammad a


1- Feed Editor نرم افزاري براي ساخت آر اس اس .

با استفاده از اين نرم افزار نيازي به كد هاي پيچيده تكنولوژي آر اس اس نخواهيد داشت . اين نرم افزار داراي يك ويراشگر اچ تي ام ال است كه كار كردن با كد هاي اچ تي ام ال در فيد هاي شما را بسيار راحت تر از آنچه فكرش را مي كنيد خواهد كرد براي دانلود آن به سايت زير برويد.

www.extralabs.net

2- Norton Ghost نرم افزاري قدرتمند براي Back Up گرفتن.

به وسيله اين نرم افزار مي توانيد از كل درايو هاي خود Back Up بگيريد. اين برنامه تنظيمات مختلفي دارد . از جمله اينكه مي تواند بطور خود كار بعد از نصب هر نرم افزار  Back Up بگيرد يا در زمان هاي معين و ... شما مي توانيد كل درايوي را كه در ابتدا ويندوز و نرم افزار هاي خود را روي آن نصب كرده ايد Back Up بگيريد و در مواقع لزوم آن را Recovery كنيد.آخرين نسخه كرك شده اين نرم افزار را مي توانيد از بازار تهيه نماييد.

3- OrgPassword برنامه اي قدرتمند مانند يك گاوصندوق غير قابل نفوذ

براي حفظ و نگهداري اطلاعات محرمانه شما است كه شما را قادر مي سازد تا با خيال راحت انواع رمز ها و اطلاعات مهم خود را در آن نگهداري كنيد. اطلاعات موجود در اين نرم افزار توسط رمز عبور حفاظت مي شوند و كسي كه اين رمز را در اختيار نداشته باشد نخواهد توانست اطلاعات موجود در آن را مشاهده كند حتي هكر ها.آن را از لينك زير دانلود كنيد.

www.binary-house.com

4- FaceCode  ورود به سيستم از طريق شناسايي چهره.

برخلاف نرم افزار هاي ديگر به روشي فوق العاده دسترسي افراد غير مجاز را به كامپيوتر شما از بين مي برد. فقط با استفاده از يك وب كم مي توانيد بدون نياز به نام كاربري و رمز عبور به بخش هاي رمز گذاري شده وارد شويد. روش هاي مختلفي براي شناسايي كاربران در اين نرم افزار وجود دارد كه برخي از آن ها به شرح زير است.
-شناسايي با استفاده از چهره
-شناسايي با استفاده از چهره، نام كاربري و رمز عبور
-شناسايي با استفاده از چهره و نام كاربري
-شناسايي با استفاده از چهره و رمز عبور
اين نرم افزار امكانات ديگري نيز دارد. آن را از سايت زير دانلود كنيد.

www.face-code.com

5- EF Process Manager نشان دهنده نرم افزار هاي در حال اجراي پشت پرده.

اين نرم افزار قادر است تمام نرم افزار ها و فايل هاي در حال اجرا را در اختيار شما قرار دهد و با كمي دقت در اسامي اين فايل ها و شناسايي فايل هاي مشكوك مي توانيد از اين نرم افزار براي جلوگيري از اجراي نرم افزار هاي مخرب و جاسوسي نيز استفاده كنيد . لينك دانلود را در زير مشاهده مي كنيد.

www.efsoftware.com

6- نگارستان يك تقويم الكترونيكي رايگان و كاملآ ايراني.

برخي از امكانات نرم افزار:تقويم ساليانه و ماهانه به همراه مناسبت ها (شمسي-قمري-ميلادي).-دفتر يادداشت و قرارهاي شما و اعلام آن ها در زمان مقرر شده - تغيير تصوير صفحه نمايش ويندوز شما با مناسبت همان روز (شمسي-قمري-ميلادي)-اعلام اوقات شرعي به افق 30 شهر مهم كشور- و... براي دانلود به سايت زير مراجعه نماييد.

www.taghvim.net

7- Game Jackal Pro براي بي نياز كردن كامپيوتر از قرار دادن CD هاي بازي در درايو مربوطه.

با استفاده از اين برنامه ديگر هنگام اجراي بازي ها پيغامي مبني بر قرار دادن سي دي در درايو مربوطه مشاهده نخواهيد كرد و اين عمل نه تنها موجب افزايش سرعت اجراي بازي هاي شما مي شود بلكه در افزايش عمر مفيد درايو سي دي خوان شما و همچنين عمر سي دي شما نيز مفيد است. براي دانلود به سايت زير مراجعه كنيد.

www.slysoft.com

8- Duplicate File Detective نرم افزاري براي حذف فايل هاي تكراري.

اين نرم افزار قادر است تا همزمان چندين نوع فايل سيستمي را جستجو كرده و محل قرارگيري هريك از فايل هاي تكراري را نيز به شما نمايش دهد. امكان انتقال ، فشرده سازي و حذف فايل هاي تكراري از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار است كه آن را از ديگر نرم افزارهاي مشابه خود متمايز مي كند . اين نرم افزار از سايت زير قابل دانلود است.

www.duplicate-file-detective.com 

9- PageLock Website Copy Protection جلوگيري از كپي برداري محتوا و سورس سايت .

اين نرم افزار مي تواند براحتي و كمتر از يك دقيقه محتواي مطالب و سورس صفحات را قفل كند . در چنين حالتي كاربران نمي توانند متون موجود در صفحات شما را كپي و يا انتخاب كنند. و همچنين نخواهند توانست سورس صفحه وب شما را نيز مشاهده و از روي آن كپي برداري كنند. براي دانلود اين برنامه به لينك زير برويد.

www.mmaus.com/pagelock.html

10- SWFKit نرم افزاري براي برنامه نويسي با فلش.

كار برنامه نويسي با فلش را براي شما آسان مي كند و شما را قادر مي سازد تا براحتي نرم افزار هاي تحت ويندوز ، محافظ صفحه نمايش و پكيج هاي نصب براي نرم افزار هايتان ايجاد كنيد . از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار تبديل فورمت فلش به فايل هاي اجرايي و كد كردن سورس فايل هاي فلش براي حفاظت از آن ها است. براي دانلود اين نرم افزار به سايت زير مراجعه كنيد.

www.swfkit.com/swfkit.html 

11- Disk Drive Administrator پنهان كردن قفل كردن و غير فعال كردن درايو ها.

در اين نرم افزار سه انتخاب اصلي براي هر درايو و ديسك وجود دارد كه عبارتند از پنهان نمودن درايو ، قفل كردن درايو و غير فعال نمودن اجراي اتومات فايل هاي اتوران در درايو مربوطه. پس از نصب و اجراي نرم افزار با به انتخاب در آوردن هر يك از اين چك مارك ها در خواست شما اجرا شده و تغييرات مورد نظرتان براحتي اعمال مي شود براي دريافت به سايت زير سر بزنيد.

www.softstack.com

12- Stardock Multiplicity يك صفحه كليد و يك ماوس براي چند كامپيوتر.

با استفاده از اين نرم افزار مي توان حتي تا سه كامپيوتر را تنها با استفاده از يك صفحه كليد كنترل كرد و براي انجام اين كار كافي است نشانگر ماوس خود را به مقابل صفحه نمايش كامپيوتر مورد نظر انتقال دهيد در اين صورت ماوس و صفحه كليد شما نسبت به كامپيوتر مورد نظر فعال شده و نتايج عملكرد اين قطعات در آن رايانه مشاهده مي شود همچنين با استفاده از اين برنامه امكان كپي و انتقال فايل هاي مورد نظر شما بين كامپيوتر ها نيز وجود دارد . به سايت زير سر بزنيد.

www.stardock.com/products/multiplicity

13- Background Optimizer نرم افزاري براي موقع بيكاري كامپيوتر.

موقعي كه از كامپيوتر دست مي كشيد و با آن كاري نداريد اين نرم افزار كار خود را آغاز مي كند و بدون اين كه شما متوجه بشويد از اين زمان ها براي بهينه سازي سيستم شما بهره لازم را مي برد كارهايي همچون مرتب كردن سكتورهاي هارد ديسك ، ويروس يابي ، حذف فايل هاي اضافي و ... از جمله مواردي است كه توسط اين نرم افزار براي بهينه سازي عملكرد سيستم شما انجام مي گيرد براي دانلود به سايت زير مراجعه كنيد.

www.b-optimizer.com

14- NetAlert Family Safety اطلاع از فعاليت هاي ديگر اعضا خانواده از سيستم شما.

مرورگر اينترنت ، صندوق پستي الكترونيك، پيام رسان ها ، برنامه هاي سيستمي، كليد هايي كه فشده شده اند و ... از جمله فعاليت هايي هستند كه توسط اين نرم افزار ثبت و ضبط شده و به صورت گزارش هاي كاملي به شما ارائه مي شود اين برنامه شامل ابزارهاي كنترل فرزندان توسط والدين است. كه با استفاده از آن ها فيلتر كردن سايت هاي مضر و كنترل تمامي فعاليت هاي صورت گرفته توسط فرزندان امكانپذير است.

www.netalertfamilysafety.com

15- Hardware sensors monitor براي اندازه گيري ميزان حرارت قطعات كامپيوتر .

اين برنامه براي اندازه گيري دقيق ميزان حرارت تمام قطعات سخت افزاري كامپيوتر شماست و در صورت لزوم يعني داغ شدن قطعات نيز مي تواند به شما هشدار دهد . اين نرم افزار قادر است دماي فن هاي خنك كننده ، پردازشگر ، بورد اصلي ، هارد ديسك و همچنين ولتاژ قسمت هاي مختلف را به شما نمايش دهد. حجم اين برنامه كمتر از يك مگابايت است و از لينك زير مي توانيد دانلود كنيد.

www.hmonitor.net/hmonitor.html

16- Secure Eraser حذف اطلاعات بدون بازگشت.

در صورت استفاده از اين نرم افزار مي توانيد كاملآ مطمئن باشيد كه اطلاعات حذف شده از روي سيستم شما به هيچ وجه قابل بازگشت نخواهد بود و هيچ كس نمي تواند با بازيابي آن ها از آن ها سو استفاده كند براي دانلود آن به سايت زير برويد.

www.ascomp.net

17- Tukanas File Encryption رمزگذاري فايل ها،پوشه ها،درايو ها،تصاوير و اسناد.

اين نرم افزار يكي از بهترين برنامه هاي رمزنگاري است كه مي تواند فايل ها پوشه ها درايو ها تصاوير و اسناد مورد نظر شما را به صورت هاي مختلف رمز گذاري ، قفل شده پنهان و كد شده در آورد و از آن ها حفاظت كند . فايل هاي حفاظت شده توسط اين برنامه از ديد كاربران مخفي بوده و غير قابل حذف و غير قابل دسترسي هستند و از امنيت فوق الاده بالايي برخوردارند.مي توانيد آن را روي انواع حافظه هاي جانبي نيز فعال كنيد . بدين صورت مي توانيد از فايل هاي خود در فلاپي ديسك ها حافظه هاي فلش درايو هاي سي دي و دي وي دي و كارت هاي حافظه نيز محافظت كرده و حتي بدون نياز به نصب اين نرم افزار روي ديگر كامپيوتر ها داشته باشيد اطلاعات خود را از يك كامپيوتر به كامپيوتر ديگر انتقال دهيد.داراي محيطي بسيار كاربر پسند و روش كار آسان است. از لينك زير دانلود كنيد.

www.tukanas.com/download.php

18- Toolbar Studioساخت نوار ابزار يا Toolbar.

با اين نرم افزار مي توانيد براحتي نوار ابزار هاي بسيار حرفه اي براي سايت يا وبلاگ خود ايجاد كنيد كه داراي قابليت ها و امكانات بسيار متعددي است نوار ابزار هاي ايجاد شده توسط اين نرم افزار بر روي مرورگرهاي اينترنت اكسپلورر و فاير فاكس قابل اجراست . با استفاده از نوار ابزار هاي شخصي خودتان علاوه بر ارائه سرويس هايي همچون بستن پنجره هاي مزاحم و نمايش امتياز سايت ها مي توانيد براي اطلاع رساني به كاربران سايتتان نيز از آن ها كمك بگيريد . به سايت زير مراجعه نماييد.

www.besttoolbars.net

19- Multi Transe ترجمه متون مختلف.

با يك برنامه كم حجم وتحت وب براحتي متون مورد نظر خود را در زبان هاي مختلف را به زبان هاي مورد علاقه خود ترجمه كنيد.اين برنامه قادر است متون مختلف در زبان هاي انگليسي چيني عربي آلماني يوناني فرانسوي هلندي ايتاليايي اسپانيايي پرتغالي روسي كره اي و ژاپني را به يكديگر ترجمه كند. اين مترجم داراي محيط كاربري چند زبانه است. و همچنين در صورت نياز به نصب فونتي خاص بر روي سيستم شما به طور خودكار فونت مورد نظر را براي شما نصب مي كند. سايت دانلود:

www.tialsoft.com/download

20- D3DGear براي فيلم برداري از بازي هاي در حال اجرا.

اين نرم افزار با ابزار هاي خود به شما توانايي مي دهد تا از محيط بازي در حال اجراي خود عكس بگيريد و يا حتي تمام مراحل بازي كه در حال انجام آن هستيد را فيلمبرداري كنيد . آناليز كيفي بازي هاي سه بعدي و اندازه گيري سرعت فريم ها از ديگر امكانات اين نرم افزار است براي دانلود اين برنامه به سايت زير مراجعه نماييد.

www.d3dgear.com

21- Doc Repair  برنامه اي براي باز گرداني فايل هاي معيوب وصدمه ديده Word.

اين نرم افزار حرفه اي و قدرتمند مي تواند فايل هاي معيوب و صدمه ديده نرم افزار word در نسخه هاي مختلف آفيس از جمله آفيس 2007 را بازيابي و تعمير كند . از سايت زير قابل دانلود است.

www.jufsoft.com

22- BitDefenderويروس ياب آنلاين.

به شما اين امكان را مي دهد تا بدون نصب نرم افزار به راحتي و در زمان بسيار كوتاه سيستم خود را از نظر ويروس مورد بازرسي قرار دهيد. براي استفاده از مرورگر اينترنت اكسپلورر وارد لينك زير شويد.

www.bitdefender.com/scan8/ie.html

پس از تاييد شرايط و اساسنامه منتظر بمانيد تا فايل هاي مورد نياز براي اجراي ويروس ياب روي كامپيوتر شما بار گذاري شود. توجه داشته باشيد كه چنانچه در مراحل اجراي اين سرويس مرورگر شما پيغام هاي امنيتي مختلفي را نشان داد با اجراي آن ها موافقت كنيد. تا ويروس يابي به صورت كامل انجام شود.در نهايت پس از بارگذاري تمامي فايل ها و كليك روي گزينهClick Here To Scan عمليات جستجو و پاكسازي رايانه از ويروس ها آغاز مي شود.

23- WINLICENSE برنامه اي قدرتمند براي رمزنگاري فايل هاي اجرايي.

اين برنامه علاوه برقفل نمودن سورس كد نرم افزار هاي شما و جلوگيري از كرك شدن آن اين امكان را به شما مي دهد تا براي نرم افزار هاي خود نسخه هاي نمايشي ايجادكنيد. اين نسخه هاي نمايشي مي توانند محدوديت هايي در تعداد دفعات اجرا، تعداد روز هاي قابل اجرا و ... باشند. با استفاده از اين برنامه مي توانيد براي نرم افزار هاي خود تاريخ انقضاي مصرف در نظر بگيريد تا پس از مدت زمان مشخص شده نرم افزار شما بطور خودكار از كار بيفتد.براي دانلود به سايت زير مراجعه كنيد.

www.oreans.com

24- Ultra Video Splitter تكه كردن انواع فيلم ها در انواع فورمت ها.

اين نرم افزار با پشتيباني از انواع فايل هاي تصويري و بدون نياز به پلاگين هاي اضافي قادر است انواع فيلم هاي شما را در فورمت هاي مختلفي همچون  MP4,GP3.MOV,RM,ASF,WMV,MPEG,XviD,Divx,AVI
را به قطعات كوچكتر در فورمت هاي WMV,DVD,SVCD,VCD,MPEG,DivX,AVI تبديل و ذخيره كند.سايت ارائه دهنده:

www.aone-soft.com/uvsplitter.exe

25- Websmartz Banner Designer براي ساخت بنرهاي تبليغاتي.

بر خلاف ديگر نرم افزارهاي مشابه خود داراي امكانات و قابليت هاي مختلف است. افزودن آسان موضوعات،طرح هاي پيش ساخته ، وجود 11 اندازه استاندارد براي طراحي بنر ها ، افكت هاي حركتي ، مديريت زمان نمايش هر فريم و ... برخي از امكانات اين نرم افزار است. آخرين نسخه از اين نرم افزار را مي توانيد از سايت زير دريافت كنيد.

www.websmartz.net

26- Inbit Messenger مسنجري براي كاربران يك شبكه داخلي.

اين نرم افزار به شما اين امكان را مي دهد تا با شبكه كردن كامپيوتر هاي موجود در يك اداره علاوه بر به اشتراك گذاري فايل ها به راحتي ميان كامپيوتر هاي موجود يك سيستم پيغام رسان با امكانات مختلف راه اندازي كنيد. برخي امكانات آن بدين شرح است. ارسال تصاوير - اشتراك گذاري فايل بطور خصوصي و گروهي - گزارشگيري و ثبت تمام گفتگو هاي صورت گرفته توسط كارمندان - ايميل داخلي - هشدار دهي و پيام رساني در كمتر از يك ثانيه به تمام كارمندان - محيطي زيبا و قابل تعويض . از لينك زير دانلود كنيد.

www.inbit.com

27- Xecutor  انجام كار هاي مختلف در زمان هاي مختلف.

روشي را سرغ داريد كه با استفاده از آن بتوان برنامه هاي مختلف را همراه با شروع ويندوز ، در حين فعاليت ويندوز يا هنگام خاموش شدن كامپيوتر اجرا كرد؟ اين نرم افزار علاوه بر انجام اين كار ها قادر است برنامه هاي مورد نظر شما را در فواصل زماني معين و در روز هاي مشخص كه از طرف شما تعيين مي شود هنگام شروع ويندوز در حين انجام فعاليت ويندوز يا هنگام خاموش شدن براي شما اجرا كند. از اين روش مي توانيد حتي براي خاموش كردن كامپيوتر در روز در زمان مشخص نيز استفاده كنيد يا مشخص كنيد كه چنانچه مدت زمان خاصي از كامپيوتر استفاده نشد به طور خودكار خاموش شود از ديگر موارد كاربرد اين برنامه چك كردن روزانه ايميل هاي شما با روشن شدن كامپيوتر و گرفتن نسخه پشتيبان از تمامي كارهاي روزمره با خاموش شدن كامپيوتر است . اين نرم افزار براي مصارف شخصي كاملآ رايگان است. لينك دانلود:

www.xpertdesign.de/software/xecutor.eze

28- Magic Whiteboard تخته سفيد جادويي مخصوص نقاشي كودكان.

تفاوت اين نرم افزار با Paint Microsoft در شبكه بودن آن است . از مزيت هاي شبكه بودن آن مي توان به نقاشي گروهي اشاره كرد. همچنين مي توانيد براي تشويق بيشتر فرزندان خود ، از سيستم خودتان چيزي به نقاشي هاي آن ها اضافه كنيد و چنين وانمود كنيد كه شايد فرشته اي اين كار را انجام داده است. براي دانلود به لينك زير مراجعه كنيد.

http://danlod.com/jamejam/magicwhiteboard.zip

29- Easy2Syncبراي هماهنگ سازي فايل هاي موجود در دو كامپيوتر.

با استفاده از اين نرم افزار فرقي نمي كند كه شما كدام فايل را و چه موقع تغيير مي دهيد. تمام فايل هاي شما در هر دو كامپيوتر به طور هم زمان تغيير مي كند. اين نرم افزار قادر است همزمان 700 فايل را در يك ثانيه پردازش كند اين نرم افزار از سايت زير قايل دانلود است.

www.easy2sync.de

30- TrendyFlash Website Builderنرم افزاري كامل براي ايجاد يك سايت تمام فلش.

با كمترين دانش از نرم افزار فلش مي توانيد سايت هايي با بيش از صد صفحه ايجاد و از انواع تصاوير ، لوگو هاي شخصي ، موزيك هاي مورد علاقه و متن هاي دلخواه خود استفاده كنيد. اين نرم افزار شامل 150 طرح پيش ساخته و 50 انيميشن زيبا در زمينه هاي مختلف است كه امكان ايجاد بيش از 7500 طرح مجزا و مختلف را در اختيار شما قرار مي دهد. قابليت هاي بسيار زياد ديگري همچون آماده سازي و آپلود طرح ايجاد شده بر روي سرور تنها با يك كليك در نرم افزار وجود دارد . نسخه كامل اين برنامه را از سايت دريافت كنيد.

http://danlod.com/jamejam/trendy.zip

31- SpotDialup به نمايش در آوردن رمز عبور اتصالات اينترنتي.

اگر رمز عبور كارت اينترنتي خود را فراموش كرده ايد و كارت اينترنت خود را نيز گم كرده ايد و مي خواهيد سيستم خود را دوباره پاتيشن بندي و ويندوز نصب نماييد نگران نباشيد اين نرم افزار رمز عبور شما را مشخص مي كند و شما آن را يادداشت و دو باره در ويندوز جديد به كار مي بريد. اين سايت علاوه بر اين برنامه ، برنامه هاي ديگري براي رمزگشايي رمز هاي ذخيره شده از جمله پيغام رسان ها و نرم افزار هاي FTP را نيز دارد.

www.nsauditor.com

32- A1 Keyword Research افزايش رتبه در موتور هاي جست و جو.

با كمك اين برنامه مي توانيد جايگاه و رتبه فعلي خود را در موتور هاي جست و جو و همچنين تاريخچه اي كامل از چگونگي افزايش رتبه خود مشاهده كنيد همچنين اين نرم افزار مي توند مهم ترين و بهترين كلمات كليدي را كه در اينترنت جست و جو شده است در اختيار شما قرار دهد تا با به كار گيري آن رتبه خود را افزايش دهيد.

www.micro-sys.dlk

33- SmartWhois  تعيين اطلاعات مربوط به يك آدرس آي پي سرور هاستينگ ، دامنه.

اين نرم افزار به شما اين امكان را مي دهد تا اطلاعاتي همچون كشور، منطقه، شهر، نام مدير شبكه ، نام مالك سايت ، جزييات مربوط به پشتيباني يك سايت و ... را به دست آوريد. لينك دانلود:

www.tamos.com

34- BluffTitler ساخت متون سه بعدي.

با استفاده از اين نرم افزار ساخت متون سه بعدي و متحرك براي استفاده روي فيلم ها و يا تيزر هاي تبليغاتي كار چندان مشكلي نيست . با استفاده از اين برنامه به راحتي مي توان متون سه بعدي را با افكت ها و به شكل هاي بسيار زيبايي در كمترين زمان ممكن ايجاد كرد و براي استفاده از آن نيز خلاف نرم افزار هاي مشابه نياز به زمان زيادي براي يادگيري روش كار با نرم افزار نيست چون كار با اين نرم افزار بسيار راحت است و همه چيز از قبل براي شما آماده شده است . براي مشاهده نمونه تيتر هاي ايجاد شده توسط اين برنامه و دانلود آن به سايت زير مراجعه كنيد.

www.blufftitler.us

35- StickyNote  دفترچه يادداشت هاي مجازي .

اين نرم افزار يكي از دفترچه يادداشت هاي مجازي براي نصب روي كامپيوتر است كه به شكل بسيار زيبا و به صورت كاملآ سه بعدي يادداشت هاي مورد نيازتان را روي صفحه دسكتاب مي چسباند تا هيچ گاه كارهاي مهم خود را فراموش نكنيد. لينك دانلود به صورت زيپ:

http://danlod.com/jamejam/stickynote.zip

36- Steganos Safe Professional كد گذاري و محافظت اطلاعات.

اين برنامه قادر است اطلاعات شما را بدون صرف وقت به راحتي رمز گذاري و از آن ها حفاظت كند همچنين در مواقعي كه كامپيوتر به طور تصادفي خاموش شود و يا هنگ كند نيز هيچگونه صدمه اي به فايل ها و داده هاي شما نخواهد رسيد .

http://tinyurl.com/yv3hdr

37- PDF2Word  تبديل فايل پي دي اف به ورد.

همان طور كه از نامش مشخص است مي تواند براحتي و تنها با يك كليك فايل هاي PDF را به فايل هاي تايپ شده تبديل كند تا هر تغييري را كه بخواهيد براحتي روي آن ها اعمال كنيد اين نرم افزار از سايت زير قابل دانلود است.

www.verypdf.com

38- Coffeecup Flash Website Font تبديل متون با هر نوع فونت به فايل فلش.

به شما اين امكان را مي دهد كه از هر قلمي كه مي خواهيد در طرح سايت خود استفاده كنيد.اين نرم افزار به طور خودكار متون موجود را به فايل هاي فلش تبديل مي كند و آن ها را در صفحات وب شما نشان مي دهد.

www.coffeecup.com

39- Wondertouch Particle IIIusion ساخت انيميشن هاي آتش ، دود ، انفجار

اين نرم افزار قادر است در عرض چند دقيقه بهترين و زيباترين اين نوع انيميشن ها را براي شما خلق كند و هر فريم از انيميشن ايجاد شده را تنها در يك ثانيه به طور كامل ايجاد Render كند. اين نرم افزار داراي بيش از صد ها افكت مختلف است و با استفاده از آن مي توانيد به هر شكل كه بخواهيد تغييرات مورد نظر خود را بر روي افكت هايتان اعمال كنبد و اين افكت ها را براحتي بر روي تصاوير ، فيلم ها و انيميشن هاي خود اضافه كنيد. براي دانلود نسخه هاي نمايشي اين نرم افزار قابل اجرا بر روي هر دو سيستم عامل ويندوز و مكينتاش به سايت زير مراجعه كنيد.

www.wondertouch.com

40-Steady Recorder ضبط و پخش و ميكس فايل هاي صوتي.

براحتي شما را قادر مي سازد تا به صورت ديجيتالي و با بهترين كيفيت ممكن انواع صدا هاي مورد نظر خود را ضبط كرده ، آن ها را ويرايش كنيد و به پخش آن ها بپردازيد. اين برنامه قادر است تمامي سيگنال هاي صوتي پخش شده از ورودي كارت صداي كامپيوتر را تشخيص داده و به طور خودكار اقدام به ضبط آن ها كند. اعمال افكت هاي مختلف صوتي بر روي فايل هاي ضبط شده و همچنين ذخيره فايل نهايي به دو فورمت MP3 و WAV  از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار است. اين نرم افزار از سايت زير قابل دانلود است.

www.adrosoft.com

41- Foxit PDF Editor ويرايشگر واقعي فايل هاي پي دي اف.

اين برنامه به شما اين امكان را مي دهد تا براحتي محتواي فايل هاي PDF مورد نظر خود را تغيير دهيد. كارهايي همچون انتخاب ، اضافه كردن ، ويرايش ، حذف ، چرخاندن ، كپي و چسباندن متون ، تصاوير و فايل هاي گرافيكي برخي از امكانات اين نرم افزار قدرتمند است كه شما را قادر مي سازد تا انواع تغييرات مورد نظر خود روي فايل هاي PDF را اعمال و فايل جديد را روي فايل قبلي و يا به صورت يك فايل جديد با همان فورمت ذخيره كنيد. حجم اين نرم افزار قدرتمند 2 مگابايت است و از سايت زير قابل دانلود است.

www.foxitsoftware.com

42- Public Access Desktop كامپيوتر خود را با خيال راحت در اختيار ديگران قرار دهيد.

اين نرم افزار به شما اين امكان را مي دهد كه كامپيوتر خود را با خيال راحت در اختيار عموم كاربران قرار دهيد و از به خطر افتادن اطلاعات آن نيز هيچ هراسي نداشته باشيد. همچنين از اين نرم افزار براي محدود كردن فعاليت كودكان در منزل يا كارمندان در محل كار نيز مي توان استفاده كرد و كاربران تنها قادرند از برنامه هايي كه توسط شما مجاز شناخته شده استفاده كنند. :

www.softfolder.com

43- ViVi MP4 Converter تبديل انواع فورمت هاي تصويري به Mp4

مجموعه اي كامل براي تبديل انواع فورمت هاي تصويري از جمله Avi,Divx,Wmv,Asf,Mpeg-1,Mpeg-2  و... به فورمت Mp4 . از ويژگي هاي بارز اين نرم افزار امكان تبديل يك فيلم 60 دقيقه اي در مدت زمان كمتر از ده دقيقه با بهترين كيفيت صوت و تصوير است .:

http://tinyurl.com/242art

44- eCover Engineer طراحي جعبه هاي سه بعدي.

با استفاده از اين نرم افزار ايجاد جعبه هاي كاملآ سه بعدي براي نرم افزار هاي مختلف بسيار راحت و در چند دقيقه امكان پذير است .

www.adolix.com

45- AquaReal 2 نرم افزار ايجاد آكواريوم مجازي دسكتاپ.

برخي از قابليت هاي اين نرم افزار بطور خلاصه:دارا بودن 26 ماهي مختلف-دارا بودن 3 محيط مختلف از اقيانوس-دارا بودن جانور ها و گياهان مختلف براي توسعه محيط هاي اقيانوس-نمايش واقعي و سه بعدي از زندگي ماهي ها - بازي و شيطنت دلقك ماهي در اطراف شقايق دريايي-غذا دادن به ماهي و مشاهده غذا خوردن آن ها - دارا بودن هوش مصنوعي منحصر به فرد در رفتار ماهي ها - قابليت پخش موزيك در فورمت Wma,Mp3 براي دانلود نسخه نمايشي به سايت زير مراجعه كنيد.

www.digifish.us/aquareal2/ar2-download.htm

46- Advanced WindowsCare افزايش سرعت سيستم ، اصلاح خطاهاي رجيستري، تعمير ويندوز و...

برنامه اي رايگان كه مي تواند تنها با يك كليك علاوه بر افزايش سرعت سيستم شما كارهايي همچون حذف برنامه هاي تبليغاتي و جاسوسي ممانعت از حملات اينترنتي حفاظت شخصي اصلاح خطاهاي رجيستري تعمير ويندوز و ... را براي شما انجام دهد. اين نرم افزار چندين ميليون بار دانلود شده است . شما هم اگر دوست داريد تست كنيد از لينك زير دانلود نماييد.:

www.iobit.com

47- Fontonizer مشاهده متن خود در فونت هاي مختلف ، هزاران فونت

به راحتي مي توانيد هزاران فونت و حتي بيشتر را ببينيد و متن مورد نظر خود را در تمامي فونت هاي موجود مشاهده كنيد. علاوه بر اين با كمك اين برنامه قدرتمند مي توانيد تمام نياز هاي خود براي كار روي فونت ها را بر طرف كنيد و حتي تنها با يك كليك اقدام به نصب و حذف فونت هاي مورد نظر خود روي ويندوز كنيد :

www.fontonizer.com

48- Quick Web Photo Resizer تغيير اندازه تصاوير براي وب و ايميل.

با استفاده از اين برنامه مي توانيد اندازه مورد نظر خود براي تصاوير را مشخص كنيد. سپس تصاوير مورد نظر خود را از هر جا كه باشد . در كادر مربوط به نرم افزار بكشيد و پس از انتقال آن ها در كادر مربوط دوباره آن ها را به هر جا كه مي خواهيد بكشيد و رها كنيد. همين عمل كشيدن و رها كردن موجب مي شود تا تصاوير شما به اندازه مشخص شده توسط شما تغيير سايز پيدا كنند و در محل جديد در اندازه جديد ذخيره شوند اين برنامه از سايت زير قابل دانلود است.

www.dzsoft.com

49- Windows Key ورود به ويندوز بدون رمز عبور.

اگر رمز ورود به ويندوز خود را فراموش كرده ايد بهترين و ساده ترين روش استفاده از اين نرم افزار است . اين برنامه براحتي و در چند ثانيه رمز را براي شما بر مي دارد و شما را قادر به استفاده از ويندوز مي سازد.

www.lostpassword.com

50- Bar Code Pro ايجاد باركد.

بار كدها كاربرد هاي بسيار زيادي دارند كه يكي از معمولي ترين آن ها شناسايي نام يك محصول يا قيمت آن است باركد همانند كد ملي است و يك شماره يا عبارت منحصر به فرد است كه به محصول تعلق مي گيرد . ايجاد باركد نيز اصولي دارد كه يادگيري اين اصول كار بسيار سختي است اما استفاده از اين نرم افزار كاري بسيار ساده است و تمامي اين اصول را مي داند. با استفاده از اين برنامه مي توانيد باركد هاي مورد نياز خود را براحتي توليد كرده و در فورمت هاي مختلف آن ها را ذخيره كنيد. اين برنامه از سايت زير قابل دانلود است.:

www.snx.com

51- HWMonitor گزارش گيري از بخش هاي مختلف سخت افزار كامپيوتر شما.

اين نرم افزار برنامه اي قدرتمند براي گزارش گيري از بخش هاي مختلف سخت افزار هاي كامپيوتر شما است كه به شما اين امكان را مي دهد تا از سنسور هاي اصلي كامپيوتر خود كه به نوعي در تعيين سلامت سخت افزار هاي شما موثرند. گزارشات كاملي را در اختيار بگيريد. برخي از اين سنسور ها عبارتند از : ولتاژ ، دما ، سرعت فن ها و ... از ديگر مزيت هاي استفاده از اين برنامه ، سازگاري با پردازشگر هاي جديد و همچنين قابليت نمايش ميزان دماي كارت گرافيك و هارد ديسك است براي دانلود اين نرم افزار به لينك زير مراجعه كنيد.

www.cpuid.com/download/HWMonitor.zip

52- Directory Printer چاپ ليست كامل از محتويات سيستم شما.

دوست داريد اطلاعات فايل هاي موجود در پوشه هاي مختلف هارد ديسك خود را چاپ شده بر روي كاغذ در اختيار داشته باشيد؟ اطلاعاتي همچون نام تمامي برنامه هاي موجود در يك پوشه همراه با حجم ، تاريخ ايجاد ، تاريخ آخرين تغيير ، تاريخ آخرين اجرا و ... اين نرم افزار اين آرزو را براي شما بر آورده مي كند و تنها با چند كليك ليست كاملي از اطلاعات مورد نياز شما را چاپ شده روي كاغذ در اختيارتان قرار مي دهد .:

www.karenware.com

53- WordWeb  فرهنگ جامع بين المللي و ديكشنري در زبان انگليسي.

برنامه اي قدرتمند با روش كاري سريع است كه به عنوان يك فرهنگ جامع بين المللي و ديكشنري در زبان انگليسي شناخته شده است . از اين برنامه مي توان براي مشاهده تعاريف مربوط به يك كلمه ، مترادف ها و مشابهات كلمات نحوه تلفظ كلمات و مثال هايي در رابطه با موارد استفاده از هر كلمه استفاده كرد اين برنامه شامل بيش از 140 هزار واژه اصلي و داراي بيش از 115 هزار مجموعه واژگان مترادف است. براي دانلود نسخه رايگان اين نرم افزار به سايت زير مراجعه كنيد.

www.wordweb.info

54- Demo Builder نرم افزاري براي ساخت فيلم هاي آموزشي.

اين نرم افزار در عين سادگي و كم حجم بودن ، ابزار قدرتمندي است كه به شما اجازه مي دهد سي دي هاي آموزشي كاملآ حرفه اي در مدت زماني كوتاه و بدون شناختي از دانش برنامه نويسي ايجاد كنيد.علاوه بر گرفتن فيلم به راحتي مي توان دكمه ، متن و انيميشن هاي مختلف را با رنگ ها و مدل هاي مختلف براي ساخت يك سي دي آموزشي كاملآ محاوره اي ايجاد نمود.  امكان ديگر اين نرم افزار اين است كه مي تواند به راحتي امكان كنترل رفتار هر فريم را براي شما فراهم كند. فيلم هاي ساخته شده توسط اين نرم افزار با فرمت Flash  با پسوند SWF  و يا به صورت تصاويري با فرمت png,gif,jpg,bmp و حتي word  قابل ذخيره است.لينك دانلود:

www.demo-builder.com

55-DWGTool DWG to PDF Converter MX پي دي اف از اتو كد بدون اتو كد.

اين نرم افزار مخصوص تبديل فايل هاي اتو كد به PDF (تبديل فرمت ها DWG,DXF,DWF به فرمت PDF). مي باشد. و اين عمليات را در حالي انجام مي دهد كه نيازي به نصب نرم افزار اتوكد بر روي سيستم نخواهيد داشت.

www.dwgtool.com/dwg-to-pdf.htm

56-CBL Web Application Builder برنامه نويسي تحت وب.

شما كه با برنامه نويسي آشنايي نداريد. براي ساخت برنامه هاي تحت وب توسط اين نرم افزار حتي نياز به يك خط كد نويسي نيز نداريد. همچنين با امكاناتي كه اين نرم افزار در اختيار شما قرار مي دهد به راحتي مي توانيد نرم افزار هاي مورد نظر خود را با توجه به نياز و سلايق خود ايجاد كنيد. نسخه كامل و آزمايشي اين نرم افزار را مي توانيد از لينك زير دانلود كنيد.

www.citybusinesslogic.com/files/apwab.zip

57-Weather Watcher پيش بيني وضعيت آب و هوا.

اين نرم افزار رايگان و بروز شونده با قابليت پشتيباني بيش از 77000 شهر مختلف در سراسر دنيا ، تنها با يك كليك وضعيت آب و هوايي منطقه مورد نظر شما را كاملآ دقيق همراه با اطلاعاتي همچون كمترين و بيشترين ميزان دما ، سرعت و جهت وزش باد ، ميزان رطوبت و فشار هوا ، زمان طلوع و غروب خورشيد و ... را در اختيارتان قرار دهد.لينك دانلود:

www.singerscreations.com/WWsetup.exe

58-Book Collector جمع آوري و دسته بندي اطلاعات مورد نياز كتاب هاي كتابخانه شما.

به شما اين امكان را مي دهد تا اطلاعات و جزييات مربوط به كتاب هاي خود را بدون نياز به نوشتن متون طولاني تنها با وارد كردن نام كتاب و نويسنده آن در بانك اطلاعاتي خود ذخيره كنيد. اين نرم افزار قادر است اطلاعاتي همچون سال انتشار تعداد صفحات ، تصوير جلد كتاب و ... را به طور خودكار براي شما دانلود و در بانك اطلاعاتي كتاب مورد نظر ثبت كند در آينده نيز براي پيدا كردن كتاب هاي مورد نظر خود مي توانيد طبق هر يك از مشخصات آن ها به جستجوي آن ها پرداخته و در كمترين زمان ممكن آن ها را بيابد اين نرم افزار از لينك زير قابل دانلود است.

www.collectorz.com

59-Video Snapshots Genius تهيه عكس از فيلم.

به شما اين امكان را مي دهد تا به راحتي از هر يك از قسمت هاي مورد نظر از فيلم هاي خود كه بخواهيد عكس تهيه كنيد و عكس هاي تهيه شده را به صورت تك يا به صورت گالري اي از تصاوير بر روي هارد ديسك خود ذخيره كنيد :

www.lonking.com


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
نرم افزارهای گرافیکی...؟

نویسنده Amir Shahbazzadeh در نرم افزار گرافیکی, Graphic Softwares

0 ارسال
2287 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 00:20:03 - 08/23/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

نویسنده noyasystem در زبان های برنامه نویسی

0 ارسال
1227 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:00:34 - 08/06/17
توسط
noyasystem
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
نرم افزارهای تبدیل انواع فرمت و فایل های ویدئویی DVD, XviD, AVI, MP4, MPEG, VOB

نویسنده Amir Shahbazzadeh در نرم افزار تبدیل فرمت فایل, File Converter

6 ارسال
2586 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 20:39:26 - 07/28/13
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
ترفندهای پرکاربرد Windows 8

نویسنده maxim354 در نکات آموزشی

0 ارسال
1311 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 04:50:28 - 08/18/13
توسط
maxim354
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
دانلود نرم افزار رایت دی وی دی با نرم افزار, BurnAware Professional

نویسنده Amir Shahbazzadeh در نرم افزار کپی و رایت, Copy & Burn CD and DVD

0 ارسال
1400 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 14:33:32 - 09/18/12
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
معرفی رشته رادیولوژی

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات رادیولوژی

0 ارسال
1989 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:55:09 - 07/31/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
معرفی تعدادی گیاه

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات کشاورزی, Agriculture Articles

0 ارسال
1697 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:02:23 - 06/27/11
توسط
Zohreh Gholami