در هنگام اتصال با خطای691 مواجه میشوید؟
- ممکن است نام کاربری و یا کلمه عبور خود را به صورت نا صحیح وارد كرده باشید. دقت كنيد که نام کاربری باید حتما با حروف کوچک و به صورت صحیح وارد شود. ضمنا توجه داشته باشید این نام کاربری فقط برای کامپوتر شما معتبر است و روی خط ADSL دیگری کار نمیکند.
-حالت دیگر ممکن است مدت اشتراک شما پایان یافته باشد که میباید تمدید اشتراک شود. یا ممکن است برقراری تماس قبل از ۱۰ دقیقه بعد از قطعی ناگهانی باشد
در هنگام اتصال با خطای 678 مواجه میشوید؟
برخي از عواملي که ممکن است سبب بروز اين مشکل شود عبارتاند از:
-تنظيم همزمان pppoeروي مودم و ويندوز. (هنگامي که pppoe روي مودم تنظيم شده باشد و كانکشن pppoe بخواهد برروي ويندوز نيز تنظيم شود)
- نصب نشدن صحيح درايور مودم در حالتي که مودم از طريق usb به کامپيوتر وصل شود.
- تنظيمات اشتباه مودم مانند VPI/VCI.
-وصل نبودن خط تلفن به پورتline مودم.
- بروز قطعي در ديتاي مرکز ارايه دهندهي سرويس ADSL نيز ميتواند موجب بروز اين مشکل شود. در اين حالت مشترک نبايد به تنظيمات اينترنت دست بزند و تا رفع مشکل بايد منتظر بماند.
در هنگام اتصال با خطای 769 مواجه میشوید؟
-ممکن است کارت شبکه دستگاه کاربر نصب نباشد.
-یا ممکن است کارت شبکه نصب باشد ولی فعال نباشد که می بایست فقط با فعال کردن آن مشکل را حل کرد.