انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

کامپیوتر، اینترنت، شبکه، مدیریت محتوا، تم => ICDL => آموزش Excel => نويسنده: Amir Shahbazzadeh در بعد از ظهر 22:27:40 - 12/25/13

عنوان: تبدیل محتوای اکسل به پاورپوینت و ورد | Excel to word and PowerPoint
رسال شده توسط: Amir Shahbazzadeh در بعد از ظهر 22:27:40 - 12/25/13
همان طور که مي دانيد 3 برنامه کليدي و پر کاربرد مجموعه آفيس مايکروسافت عبارت است از PowerPoint، Word و Excel که هر يک کاربردهاي متفاوتي دارد،ترفندي که امروز آموزش مي دهيم انتقال يک صفحه از برنامه اکسل که به صورت جدول مانند است، به برنامه هاي PowerPoint (طراحي اسلايد) يا Word (واژه پرداز) است.
براي اين کار در آفيس 2007 به بعد2 راهکار وجود دارد، اول اين که يک صفحه خالي به PowerPoint يا Word اضافه کنيد و سپس به ويرايش آن در محيط برنامه بپردازيد. راه ديگر ساخت جدول ها در خود نرم افزار اکسل و سپس جاسازي آن در اين 2 نرم افزار است.

براي ايجاد يک صفحه خالي و ويرايش آن، ابتدا PowerPoint 2007 يا Word 2007 خود را اجرا کنيد و سپس به زبانه Insert برويد و روي Object کليک کنيد. در پنجره باز شده، در فهرست موجود گزينه Microsoft Office Excel Worksheet را بيابيد و آن را انتخاب کنيد و در نهايت OK را بزنيد. خواهيد ديد که يک فايل جديد اکسل در همان محيط برنامه بازمي شود و مي توانيد توسط ابزارهاي موجود آن را ويرايش کنيد.

اما براي جاسازي يک فايل از پيش ساخته شده توسط اکسل در اين 2 برنامه، باز هم در گام اول برنامه مورد نظر را اجراکنيد و به زبانه Insert برويد و روي Object کليک و اين بار از منوي کناري گزينه Create from file را انتخاب کنيد. سپس روي Browse کليک و فايل اکسل خود را از روي هارد انتخاب کنيد. با فشردن دکمه OK فايل درون برنامه جاسازي مي شود. پس از وارد شدن صفحه اکسل به سادگي مي توانيد توسط نوار ابزارهاي موجود تغييرات لازم را در محيط PowerPoint يا Word اعمال کنيد.

منبع : باشگاه خبرنگاران