انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => خانواده => مد و لباس => نويسنده: Zohreh Gholami در قبل از ظهر 11:35:42 - 11/26/11

عنوان: چند پيشنهاد مردانه براي خريد يک شال گردن مناسب
رسال شده توسط: Zohreh Gholami در قبل از ظهر 11:35:42 - 11/26/11
چند پيشنهاد مردانه براي خريد يک شال گردن مناسب

در فصل سرما هر مردي بايد حداقل يک شال داشته باشد. چه طرفدار لباس‌هاي بافتني کلاسيک باشيد، چه دوستدار لباس‌هاي ابريشمي مجلل از اين مجموعه شال‌هاي زمستاني خوشتان خواهد آمد.
[/b]


شال کشباف، قديمي و محبوب
شال‌هاي کشباف راه‌راه از قديم محبوبيت زيادي داشته‌اند. از نسخه‌هاي قبلي اين شال‌هاي کشباف راه‌راه، خاکستري و بنفش آن بسيار بين مردم موردپسند قرار گرفت و خواهان بسياري داشت و حالا مدل جديد آن در راه‌راه‌هاي آبي و صورتي ارائه شده‌ است.


شال بافتني، گرم و نرم

مي‌توانيد با شال‌هاي بافتني کلفت و گرم و نرم شروع کنيد. اين شال‌هاي بافتني گرم و نرم، بافت‌هايي زيبا و منحصر به فرد دارند و رنگ‌هايشان هم يکدست است. براي کساني که شال‌هاي سبک‌تر را ترجيح مي‌‌دهند شال‌هاي کشباف کلاسيک با طرح‌هاي مدرن را پيشنهاد مي‌دهيم.

بين شال‌هاي بافتني شال‌هايي با رنگ آبي و رگه‌هاي سبز پاييزي با بافتي وسوسه‌انگيز، زمستاني گرم‌تر و ايده‌آل را برايتان به ارمغان خواهد آورد.


شال ايتاليايي، شيک و زيبا
براي شال‌هاي کمي شيک‌تر مي‌توان به شال‌هاي کشباف ايتاليايي ريزبافت با راه‌راه‌هاي عمودي کلفت و نازک در طيف رنگي زيبا اشاره کرد. آنها هديه‌هايي ايده‌آل خواهند بود.