انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => اخبار و مطالب روز => اطلاعات عمومی، اخبار، مطالب آموزنده، ورزشی، سینما، عکس، موزیک، طنز و... => موبایل و کامپیوتر جیبی, Mobile & Pocket PC => نويسنده: mohammad a در بعد از ظهر 16:28:01 - 07/06/11

عنوان: تاریخ عرضه سونی Sony PlayStation 4
رسال شده توسط: mohammad a در بعد از ظهر 16:28:01 - 07/06/11
بنابر گزارشات، کمپانی سونی در حال گفت و گو با تولیدگنندگان بزرگ است تا تولید کنسول نسل بعد خود PS4 را از اواخر سال جاری میلادی شروع کند و در سال ۲۰۱۲ آن را روانه ی بازار نماید.
(http://www.gooyait.com/uploads/playstation4-mock-up-tai-chiem-thumb-550xauto-65776.jpg)

ر اساس شایعات منتشر شده توسط سایت DigiTimes، دو کمپانی بزرگ Foxconn Electronics و Pegatron Technology تولید PS4 را از اواخر ۲۰۱۱ شروع کرده و بنابر گزارشات رسیده از برنامه های سونی، در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۰ میلیون دستگاه PS4 روانه ی بازار خواهد شد. مکانیزم کنترلی PS4 از نوع حرکتی است یعنی چیزی شبیه به کینکت مایکروسافت که برای کنترل XBOX 360 به کار میرود.

Sony پیش از این از طراحی و تولید PS4 خبر داده بود اما هیچ جزئیاتی در مورد آن منتشر نکرده بود، معمولا تولیدکنندگان کنسول های بازی، یک سال قبل از عرضه ی کنسول جدید خود با استفاده از تبلیغات و انتشار خبرهایی از قدرت کنسول بعدی خود، سازندگان بازی و بازی خور ها را جذب میکنند، اما سونی این بار چنین کاری انجام نداده است.

هنوز خبری از بازار و منابع خبری بازار در مورد عرضه ی PS4 در سال بعدی میلادی به دست نیامده است، از طرف دیگر با توجه به اینکه برای کنسول جدید Nintendo یعنی Wii U نیز بازی هایی چندان بهتر از PS3 و XBOX 360 عرضه نمیشود میتوان نتیجه گرفت که سونی هم نیازی به عرضه ی کنسول بعدی خود در سال ۲۰۱۲ ندارد و وقت بیشتری برای طراحی آن در اختیار دارد. با توجه به اینکه سونی در سال ۲۰۱۲ احتمالا کنسول بعدی خود را عرضه نمیکند، میتوان گفت که شاید نسخه ی بعدی کنسول PS3 را در سال ۲۰۱۲ روانه ی بازار کند، نسخه ی بعدی احتمالا از نظر حس گر حرکت بهتر شده باشد، سونی در این مورد نیز چیزی نگفته است.