انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => تغذیه و سلامت => پزشکی، بهداشت، درمان => خوراکیها => نويسنده: شیوا ایروانیان در بعد از ظهر 13:05:31 - 10/23/11

عنوان: 5منبع مهم ویتامین ضد سرماخوردگی
رسال شده توسط: شیوا ایروانیان در بعد از ظهر 13:05:31 - 10/23/11
(http://up1.iranblog.com/images/kxewdw30t7tv9tj5zm4s.jpg)

ویتامین ث کمک میکند تا بدن یک سیستم ایمنی قوی و بافتی سالم داشته باشد، از طرفی این ویتامین محافظ بدن در مقابل بیماریهاست ، اگر تمایل دارید در این فصل کمتر بیمار شویدو به خاطر سرما خوردگیهای پیاپی ار کار و زندگی خود جا نمانید میتوانید خوراکیهایی را که به شما معرفی میکنیم در دستور غذائی خودر قرار دهید.

>فلفل قرمز شیرین
نصف لیوان فلفل قرمز شیرین حاوی 142گرم ویتامین ث و 20کالری است. یکی از رایج ترین موارد استفاده ار این فلفل، ریز شده آن در سالاد روزانه است.

> کیوی
کیوی میوه ای است که اغلب به صورت خام خورده میشود مملو از ویتامین ث است هر عدد از این میوه ضمن داشتن معدنی از ویتامین ث حاوی 70 میلی گرم مواد مغذی و 46 کالری است.

> پرتقال
اغلب میوه های نارنجی رنگ حاوی ویتامین ث هستند و از آن دسته میوه ها، پرتقال که از میوه های پائیزی محسوب میشود هر عدد آن حاوی 70 میلی گرم ویتامین ث بوده و 62 کالری دارد.اگر تمایل به مصرف آب پرتقال دارید باید بدانید که هر فنجان آب پرتقال حاوی 61 تا 93 میلی گرم ویتامین ث و 79 تا 84 کالری است.

> فلفل سبز شیرین
فلفل سبز با 60 میلی گرم ویتامین ث  از دیگر خوراکیهای فصل پائیز است هر فلفل بعد از پخته شده 15 کالری دارد و البته فلفل سبز خام 51 میلی گرم ویتامین ث و در زمان طبخ 9 میلی گرم از ویتامین ث خود را از دست میدهد.

> گریپ فورت
گریپ فورت نیز از دیگز منابع ویتامین ث است، هر لیوان گریپ فورت 50 تا 70 میلی گرم ویتامین ث و 71 تا 86 کالری دارد .

استفاده از این دسته میوه ها افراد را در داشتن روزهایی سالم و سلامت همراه با نشاط در فصل پائیز همراهی میکند.