انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => اخبار و مطالب روز => اطلاعات عمومی، اخبار، مطالب آموزنده، ورزشی، سینما، عکس، موزیک، طنز و... => فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT) => نويسنده: Zohreh Gholami در بعد از ظهر 13:19:00 - 06/19/11

عنوان: مركز عمليات امنيتي در شركت ارتباطات زيرساخت افتتاح شد
رسال شده توسط: Zohreh Gholami در بعد از ظهر 13:19:00 - 06/19/11
ايسنا- وزير ارتباطات گفت: انشاءالله در سال جاري SOC يا مركز عمليات امنيتي را در شركت ارتباطات زيرساخت افتتاح خواهيم كرد كه اين موضوع تا حدودي زيادي موجب ارتقاي امنيت در شبكه‌هاي داخلي، به‌خصوص دربرابر تهديدهايي است كه از خارج كشور به طرف كشور مي‌آيد.

رضا تقي‌پور - وزير ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات - اظهار كرد: تامين امنيت شبكه، موضوع بسيار مهمي است كه شايد در گذشته زياد به آن توجه نشده و امروز و به ويژه در دولت دهم تاكيد بسياري برروي آن شده است.
وي تصريح كرد: توسعه زيرساخت‌ها جزو برنامه اصلي ما در حوزه ارتباطات است و با توجه به برنامه‌اي كه از گذشته بود بحث ترانزيت بين‌الملل و ترانزيت منطقه‌اي جزو برنامه‌هاي اصلي‌ در اين زمينه محسوب مي‌شود.
تقي‌پور گفت: وزارت ICT در بخش‌هاي مختلف در بحث ارتباطات، IT، پست، توسعه ارتباطات روستايي و در زمينه خدمات‌رساني به نقاط محروم برنامه‌هاي متفاوتي دارد.

منبع: itiran.com