چگونه کفش طوسی را ست کنیم؟

نویسنده BMtips, بعد از ظهر 12:12:08 - 07/15/21

« معرفی جدیدترین مدل های کت و شلوار, New Products | صفر تا صد خرید صندل برای آقا و بانو »

0 اعضا و 2 کاربران مهمان درحال دیدن موضوع.

BMtips

چگونه کفش طوسی را ست کنیم؟ کفش طوسی به دلیل خنثی بودن رنگ قابلیت زیادی برای ست شدن با انواع لباس‌ها و رنگ‌ها را دارد، همین تطبیق‌پذیری کفش طوسی و کاربردهای زیاد آن سبب محبوبیت زیاد این رنگ کفش شده است، در این نوشته به طور مفصل با کاربردهای کفش طوسی و انواع استایل با کفش طوسی آشنا می‌شوید.

استایل‌سازی با کفش‌ طوسی:
اگر یک جفت کفش طوسی در کمد خود ندارید، یک فرصت عالی را از دست داده‌اید! کفش‌های طوسی آنقدر ظریف و شیک هستند که می‌توانید آن‌ها را با انواع لباس­­­‌ها بپوشید، و از آن‌ها برای تکمیل لباس‌های روزمره یا ایجاد تعادل در استایل‌های رنگارنگ و طرحدار استفاده کنید.
کفش‌های خاکستری با کت­ و شلوار، پیراهن یا شلوار جین عالی هستند و بهترین گزینه برای زمانی هستند که نمی‌دانید کدام کفش را بپوشید!

۱: استایل کژوال با کفش خاکستری
الف: لباس تیره خود را را با کفش خاکستری روشن، درخشان کنید؛ برای این استایل خاص، بوت تا مچ پا، کفش پاشنه‌دار، کفش قایق، اسپادریل و کفش راحتی گزینه‌های مناسبی هستند.
این استایل ترکیبی بخصوص اگر دوست دارید رنگ‌های سیاه یا آبی تیره، بنفش و سبز را بپوشید بسیار عالی است، کفش‌های خاکستری روشن اگر چه رنگی نیستند، اما عنصر ملایم‌تری به استایل شما اضافه می‌کنند و می‌توانند ظاهر شما را متعادل کنند.

شلوار جین مشکی با یک بلوز دکمه‌دار تیره همراه با کفش تخت طوسی روشن، کفش‌های کتانی مد روز و یا آکسفورد بسیار زیبا خواهد بود.

برای استایلی راحت‌تر، شلوارهای سبز جنگلی را با یک تاپ مشکی و  کفش خاکستری روشن ست کنید.

ب: لباس طرح‌دار یا رنگ روشن را با کفش خاکستری متعادل کنید؛ خنثی بودن رنگ کفش طوسی باعث توجه بیشتر به لباس شما خواهد شد؛ لباس‌های طرح‌دار و رنگ‌های روشن با کفش‌های ظریف طوسی و اکسسوری‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

برای استایلی رسمی‌تر، یک جفت کفش پاشنه بلند یا کفش‌های نوک تیز طوسی انتخاب کنید، و برای استایلی راحت‌تر، از کفش‌های باله یا کفش‌های کتانی مد روز استفاده کنید.

به عنوان مثال: استایلی متشکل از شلوار مرجانی همراه با ژاکت آبی سرمه‌ای را با کفش‌های کتانی طوسی روشن و ساعت نقره‌ای کامل کنید.

برای استایلی سرگرم کننده در مهمانی شبانه، دامن قرمز روشن و بلوز سفید خال خالی بپوشید؛ یک جفت کفش پاشنه گربه‌ای ذغالی به این استایل اضافه کنید و عالی باشید.

ج: با شلوار جین و کفش خاکستری ترکیبی بسیار کاربردی برای موقعیت‌های گوناگون بسازید؛ با شلوار جین تیره استایلی رسمی‌تر و در مقابل با شلوار جین روشن همراه با کفش طوسی استایلی کژوال درست کنید.

برای استایل رسمی از شلوار جین تیره همراه با کفش‌های طوسی رسمی مثل کفش‌های پاشنه دار، یا نیم بوت و... استفاده کنید.

برای استایل کژوال با شلوار جین و کفش طوسی از کفش‌هایی مثل انواع کفش راحتی طوسی و کفش‌های تخت یا کفش‌های اسپورت طوسی استفاده کنید.

به عنوان مثال شلوار جین تیره و یک ژاکت زیبا با کفش دربی خاکستری یا چکمه‌های تا مچ پا آنقدر زیبا به نظر می‌رسد که می‌توانید با آن برای شام با دوستانتان بیرون بروید.

برای استایلی کژوال و شیک می‌توانید بوت مایل به طوسی همراه با شلوار جین کژوال، تی‌شرت و یک کت سایز بزرگ و یک شال طرح‌دار پوشید، شلوار جین سنگ شور شده‌ی روشن و کفش‌های کتانی  ذغالی برای انجام کارهای مختلف و یا رفتن به سینما استایلی بسیار جالب می‌سازند، برای ظاهری متناسب و آراسته، شلوار جین تیره با کفش رسمی طوسی بپوشید و استایلی مناسب برای شرکت در مهمانی مهیا کنید.

د: با یک جفت کفش رسمی جیر طوسی بافتی متنوع به لباس خود اضافه کنید، کفش‌های جیر نرم، لطیف و درجه یک به نظر می‌رسند، با استفاده از کفش رسمی جیر براحتی می‌توانید استایل معمولی خود را ارتقا دهید و یا کفش طوسی جیر رسمی را همراه با استایلی شیک‌تر و رسمی‌تر استفاده کنید.

شلوار جین مخروطی و تی‌شرتی ساده یا طرح‌دار با کفش آکسفورد جیر یا کفش تخت جیر شیک و زیبا می‌شود.

برای استایلی پیچیده‌تر، شلوار جین مشکی مناسبی را با لباسی مجلسی مانند بلوز کرم یا ژاکت بافتنی ترکیب کنید، یک جفت کفش جیر طوسی یا کفش دربی طوسی اضافه کنید تا استایل شما کامل شود.

ه: با شلوارک ورزشی خود، کفش اسپورت طوسی بپوشید و شیک باشید، دقت داشته باشید که به جای پوشیدن کفش‌های ورزشی منسوخ شده بهتر است از کفش ورزشی مربی طوسی رنگ که در هر مکانی قابل استفاده است، استفاده کنید.

برای اینکه استایل شما حالت کژوال پیدا کند بهتر است لباسی نسبتا بلند و نه زیاد بلند استفاده کنید، تی‌شرت سفید همراه با شلوارک کوتاه سرمه‌ای با کفش اسپورت طوسی انتخابی عالی است، در صورت سرد شدن هوا می‌توانید با این استایل کاپشن زیپ‌دار بپوشید.

و: برای استایلی راحت و بی‌دردسر از کفش‌های اسپورت کانورس با رویه طوسی استفاده کنید، این مدل کفش به دلیل تطبیق‌پذیری با انواع لباس‌ها، باعث می‌شود که مواقع بسیاری از آن استفاده کنید، کفش راحتی کانورس طوسی به دلی خنثی بودن، با سایر رنگ‌های استایل شما تضاد پیدا نمی‌کند و بسیار پرکاربرد است.

شلوار جین مورد علاقه خود را با تاپ راه راه سیاه و سفید همراه با  کفش‌های ورزشی کانواس طوسی، برای یک استایل غیررسمی و در عین حال راحت بپوشید.

شلوارک و تی‌شرت گرافیکی خود را با کفش‌های کانورس طوسی بپوشید و لذت ببرید.

۲: استایل رسمی با کفش طوسی:
الف: با کفش‌های طوسی رسمی و کت و شلوار تیره ظاهری درخشان درست کنید، کت و شلوارهای سرمه‌ای، طوسی ذغالی و مشکی همه با کفش‌های طوسی هماهنگی دارند، این استایل برای شام‌های اداری، یا فانتزی و رویدادها مناسب است.

ب: لباس‌های خاکستری همرنگ را برای ایجاد استایلی تک رنگ و مونوکروم ست کنید، مهمترین موضوع  برای ساختن استایل همرنگ این است که این طیف‌ها باید یکسان باشند.

اگر اصرار دارید که از طیف‌های ناهمسان طوسی برای استایل مونوکروم استفاده کنید، کفش رسمی طوسی انتخاب کنید که رنگ آن تیره تر از عنصر خاکستری دیگری که پوشیده‌اید باشد.

کت و شلوار سرمه‌ای با کفش‌های رسمی طوسی ذغالی بپوشید، یک کروات خاکستری ذغالی اضافه کنید تا ترکیبی مناسب بدست آید.

ج: پیراهن یا دامن خود را با یک جفت کفش پاشنه‌دار طوسی تکمیل کنید، اگر به مهمانی یا مراسمی خاص می‌روید، رنگ طوسی ممکن است کمی کم‌رنگ باشد، اما برای رفتن به دفتر کار یا یک جلسه مهم بسیار مناسب است، در هوای گرمتر، کفش طوسی که در قسمت پاشنه باز است استفاده کنید، و در هوای سرد کفش طوسی بسته انتخاب بهتری است.

به عنوان مثال، یک پیراهن مدادی مشکی و بلوز هلوئی وقتی که با یک جفت کفش پاشنه بلند طوسی زیبا ترکیب شود، هم پیچیده و هم ساده به نظر می‌رسد، کفش‌های پاشنه دار و مخروطی همه‌کاره و بی‌انتها هستند.

با لباس سبز زیتونی و کفش پاشنه بلند خاکستری روشن، استایلی با تن خنثی و در عین حال چشم ‌نواز ارائه دهید.

اگر علاقه‌ای به استفاده از کفش پاشنه بلند ندارید، کفش خاکستری مسطح انتخاب کنید، می‌توانید برای شیک‌تر شدن استایلتان کفش طوسی نوک تیز، یا کفش طوسی با جلو گرد برای ظاهری ملایم‌تر انتخاب کنید.

د: با کفش کتانی طوسی کلاسیک، عنصری راحت به لباس فانتزی خود اضافه کنید، بهترین موقعیت برای پوشیدن این ترکیب مهمانی شبانه یا یک مراسم خاص است و بهتر است از کفش‌های ورزشی برای این استایل استفاده نکنید،
کفش‌های رسمی‌ تر گزینه بهتری برای این استایل هستند.

برای اینکه حال‌و‌هوای کژوال به استایل خود بدهید، به جای بستن دکمه‌ها پیراهنی زیبا به رنگ سفید یا مشکی بپوشید.

اگر فکر می‌کنید که کفش‌های اسپورت زیادی کژوال هستند، یک جفت چوکا طوسی را امتحان کنید، اگر چه کفش چوکا نسبت به آکسفورد و دربی کمتر رسمی است اما می‌تواند به استایل شما رسمیت بیشتری بدهد.

ه: با شلوار ‌ای رنگی و یک جفت کفش طوسی استایلی عالی برای مهمانی شبانه ایجاد کنید، شلوارهای آبی، قرمز، زیتونی درخشش کم نظیری به استایل شما اضافه می‌کنند، و همراه با کفش‌های پاشنه بلند طوسی، کاملا عالی به نظر می‌رسند.

همیشه شلوارهای مناسب انتخاب کنید و با انتخاب تاپی به رنگ خنثی‌تر استایل خود را حسابی ارتقا دهید.
با شلوار قرمز باریک، بلوز مشکی و کفش پاشنه بلند جیر به رنگ خاکستری تیره، استایلی درجه یک برای قرار ملاقات و یا رفتن به دفتر کار خود ایجاد کنید.

شلوارهای آبی مصری یا لاجوردی را با آکسفورد خاکستری روشن و یک ژاکت سبز کلی بپوشید و  استایلی روشن و به روز بسازید.

و: کمربند و کفش خود را با رنگی یکسان ست کنید، به خصوص اگر کت و شلوار می‌پوشید، بهتر اکسسوری‌های خود مانند کفش و کمربند را نیز به رنگ طوسی انتخاب کنید، در غیر این صورت ممکن است شلخته به نظر برسید، هرگز کفش‌های طوسی را با کمربند قهوه‌ای استفاده نکنید.

اگر کمربند طوسی متناسب با کفش‌های خود ندارید، کمربند مشکی با سگک نقره‌ای انتخاب کنید.
خرید آنلاین لباس

Tags:

Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه پهلوها را آب کنیم؟

نویسنده guld118 در فیتنس - بدنسازی

0 ارسال
909 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:52:12 - 12/14/17
توسط
guld118
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه با اضطراب مقابله کنیم؟

نویسنده Zohreh Gholami در مطالب جالب ،خواندنی و آموزنده

0 ارسال
1540 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 08:20:45 - 09/17/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه به فرزند معتادمان کمک کنیم ؟

نویسنده Hooman Ghayouri در مواد مخدر

0 ارسال
1430 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:17:53 - 07/28/11
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه از محیط زیست حفاظت کنیم؟

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات منابع طبیعی

0 ارسال
9399 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 20:05:58 - 08/06/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه کودکمان را در بازی کنترل کنیم؟

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات سنی کودکان

0 ارسال
1691 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:41:15 - 11/11/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
چگونه با دستـگاه گلوکومـتـر کار کنیم؟

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات پزشکی

0 ارسال
2095 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 18:58:37 - 08/17/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چگونه فرزندان با نظمی را تربیت کنیم؟

نویسنده Zohreh Gholami در تربیت کودکان

0 ارسال
1447 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 09:25:00 - 10/02/11
توسط
Zohreh Gholami