انواع error در وصل شدن به اینترنت توسط خطوط Adsl

نویسنده Amir Shahbazzadeh, بعد از ظهر 15:40:59 - 06/28/11

« *افزودن برنامه‌های کاربردی به كلیک ‌راست ويندوز(Windows)* | لیست مودم هایی که تا کنون در شبکه به کار گرفته شده (Modem Adsl) »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

Amir Shahbazzadeh


در هنگام اتصال با خطای691 مواجه میشوید؟
*ممکن است نام کاربری و یا کلمه عبور خود را به صورت نا صحیح وارد كرده باشید. دقت كنيد که نام کاربری باید حتما با حروف کوچک و به صورت صحیح وارد شود. ضمنا توجه داشته باشید این نام کاربری فقط برای کامپوتر شما معتبر است و روی خط ADSL دیگری کار نمی‌کند.
*حالت دیگر ممکن است مدت اشتراک شما پایان یافته باشد  که می‌باید تمدید اشتراک شود. یا ممکن است برقراری تماس قبل از ۱۰ دقیقه بعد از قطعی ناگهانی باشد .

در هنگام اتصال با خطای 678 مواجه میشوید؟
برخي از عواملي که ممکن است سبب بروز اين مشکل شود عبارت‌اند از:
*تنظيم همزمان pppoeروي مودم و ويندوز. (هنگامي که pppoe روي مودم تنظيم شده باشد و كانکشن pppoe بخواهد برروي ويندوز نيز تنظيم شود)
*نصب نشدن صحيح درايور مودم در حالتي که مودم از طريق usb به کامپيوتر وصل شود.
*تنظيمات اشتباه مودم مانند VPI/VCI.
*وصل نبودن خط تلفن به پورتline مودم.
*بروز قطعي در ديتاي مرکز ارايه دهنده‌ي سرويس ADSL نيز مي‌تواند موجب بروز اين مشکل شود. در اين حالت مشترک نبايد به تنظيمات اينترنت دست بزند و تا رفع مشکل بايد منتظر بماند.

در هنگام اتصال با خطای 769 مواجه می‌شوید؟
*ممکن است کارت شبکه دستگاه کاربر نصب نباشد.
*یا ممکن است کارت شبکه نصب باشد ولی فعال نباشد که می بایست فقط با فعال کردن آن مشکل را حل کرد.

Amir Shahbazzadeh


سوال 1) چرا سرعت دریافت و ارسال اطلاعات کند شده است ؟

این مشکل ممکن است بدلیل وجود ویروس در سیستم بوجود بیاید که می توان با نصب آنتی ویروس و تست سیستم مشکل را حل کرد همچنین ممکن است به دلیل برقرای ارتباط یک نرم افزار با شبکه این اتفاق رخ دهد مثلا ممکن است سیستم عامل ویندوز شما شروع به Update کردن خود بدون اینکه شما متوجه شوید، كند، نصب دیواره آتش و نرم افزار های کنترلی  می تواند به حل مشکل کمک كند.


سوال 2) چرا چراغ ADSL Link  مودم هنگامی که با تلفن صحبت می کنید ثابت است ولی به محض قطع شدن تماس ، خاموش یا چشمک زن می شود ؟

ممکن است پریز تلفن شما مجهز به نویز گیر (برق گیر) باشد ابتدا از عدم وجود برق گیر روی  سیم کشی تلفن داخل منزل اطمینان حاصل، در صورت وجود آن را از مدار خارج کنید .

سوال 4) چرا علامت ضربدر قرمز رنگ بر روی Connection مشاهده می شود ؟

کابل ارتباطی بین مودم و کامپیوتر قطع می باشد . بهتر است یکبار مودم و کامپیوتر خاموش و روشن شوند .

سوال 5) چگونه مودم با پورت USB به کامپیوتر متصل می شود؟

در صورتی که مودم دارای پورت USB باشد برای برقراری ارتباط مودم با کامپیوتر ابتدا مودم بوسیله کابل به كامپيوتر مربوطه و پورت USB کامپیوتر متصل شود و سپس درایور مربوط به مودم که در CD تحویلی همراه مودم وجود دارد بر روی کامپیوتر نصب شود.

سوال 6) تنظیمات مربوط به مودم به چه صورت است ؟

مودم ها را معمولا می توان به دو صورت تنظیم کرد اولین حالت بصورت Bridge که این حالت بصورت پیش فرض برای اکثر مودم ها در نظر گرفته شده و برای کسانی که اطلاعات فنی زیادی در این زمینه ندارند و همچنین کسانی که قصد متصل نمودن یک کامپیوتر به مودم را دارند ، پیشنهاد می گردد و دومین حالت تنظیم PPPoE روی مودم که برای کسانی پیشنهاد می شود که قصد دارند چندین کامپیوتر به مودم متصل نمایند.
در حالت اول باید تنظیمات مربوط به PPPoE روی سیستم عامل ( در کشور ما سیستم عاملی که اکثرا استفاده می شود WINDOWS است ) انجام شود . در WINDOWS XP ,Vista , server 2003 باید یک PPPoE Connection ایجاد شود که در همین جزوه روش ایجاد آن توضیح داده شده است .


سوال 7) چرا چراغ ADSL Link مودم چشمک زن است ؟


این وضعیت  می تواند بدلیل  اتصال گوشی تلفن یا فاکس یا Caller ID بر خلاف روال شرح داده شده باشد وجود نویز روی سیم تلفن (عبور از مجاورت سیم های برق ، لامپ های فلورسنت ... ، سیم کشی فرسوده خطوط تلفن در منزل و ...)  ، وجود قطعی در یکی از دو سیم تلفن ،فاصله ی زیاد تا مرکز مخابراتی و غیره. رخ دهد. براي رفع خرابی ابتدا تمام وسایل متصل به خط تلفن جدا شود و مودم به تنهایی به خط تلفن متصل شود در صورت بر طرف نشدن مشکل این عمل در ورودی خط تلفن به منزل و ساختمان انجام شود (در زمان انجام این تست باید ارتباط سیم ورودی از سیم کشی داخلی منزل جدا شود)

سوال 8  ) بعد از یک نوسان برق تمام چراغ های مودم خاموش شده و تنها چراغ پاور روشن است ؟

تمام اتصلات مودم را قطع و مودم را به مدت 5 تا 10 دقیقه خاموش کنید در صورت برطرف نشدن مشکل تنظیمات مودم یکبار چک شود (بهتر است قبل از انجام تنظیم مجدد مودم بوسیله کلید Reset که در اکثر مودم ها بصورت یک سوراخ ریز در پشت مودم قرار دارد یکبار تمام تنظیمات مودم پاک شود و مودم مجددا تنظیم گردد لازم به توضیح است این کار باید توسط یک کارشناس که اطلاعات فنی لازم را دارد انجام شود) . در صورتی که مشکل برطرف نشد ممکن است مودم  معیوب شده باشد حتما با یک متخصص مشورت شود.

سوال 9) چه عواملی می تواند باعث ایجاد نویز روی خط شود؟

عبور سیم تلفن از کنار کابل های برق ، دستگاه های برقی نظیر موتور های برق ، دستگاهای تهویه و ...، اتصال چندین خط تلفن روی یک کابل چند زوج فرسوده یا به عبارتی عبور چندین خط تلفن روی سیم های فرسوده از کنار یکدیگر ، عبور خط تلفن از کنار لامپ های فلورسنت ، گوشی های تلفن بیسیم ، موبایل ، ...

سوال10) نمی توانم PPPoE Connection ساخته شده را پیدا کنم؟

از طریق آدرس روبرو Start/control panel/network connection  می توان Connection مورد نظر را پیدا کرد

Amir Shahbazzadeh

انواع error ها

601 - راه انداز Port بي اعتبار مي باشد. 602 - Port هم اكنون باز است، كامپيوتر را مجددا راه اندازي نمایید. 603 - بافر شماره گيري بيش از حد كوچك است.604 - اطلاعات نادرستي مشخص شده است . 605 - نمي تواند اطلاعات Port را تعيين كند . 606 - Port متصل نمي شود . 607 - ثبت وقايع بي اعتبار مي باشد . 608 - مودم پيدا نمي شود. 609 - نوع راه انداز مودم شناسايي نشده است . 610 - بافر غير معتبر است. 611 - راهياب در دسترس نيست .
612- راهياب اختصاص داده نشده . 613 - فشرده سازي بي اعتباري انتخاب شده است . 614 - سرريزي بافر . 615 - Port پيدا نشده است . 616 - يك درخواست ناهمزمان در جريان مي باشد . 617 -Port هم اكنون قطع مي باشد . 618 - Port باز نمي شود. 619 - Port قطع مي باشد .620 - هيچ نقطه پاياني وجود ندارد . 621 - نمي توان فايل دفتر تلفن را باز کرد . 622 - نمي توان فايل دفتر تلفن را بارگذاري کرد . 623 - نمي توان ورودي دفتر تلفن را پيدا کرد . 624 - نمي توان روي فايل دفتر تلفن نوشت . 625 - اطلاعات غير معتبر در دفتر تلفن مشاهده مي شود . 626 - رشته را نمي توان بارگذاري كرد .627 - كليد را نمي توان پيدا کرد . 628 - Port قطع شده . 629 - ارتباط شما از کامپيوتري که شماره گيري کرده ايد قطع شد. 630 - کامپيوتر هيچ پاسخي را از مودم دريافت نمي کند.631 - Port توسط كاربر قطع شد . 632 - اندازه ساختار داده اشتباه مي باشد . 633 - مودم براي Remote Access Dial-up پيكر بندي نشده است .634 - نمي تواند كامپيوتر شما را روي شبكه راه دور ثبت نمايد . 635 - خطاي ناشناخته . 636 - دستگاه اشتباهي به Port بسته شده است . 637 - رشته نمي تواند تغيير يابد . 638 - زمان درخواست به پايان رسيده است . 639 - شبكه ناهمزمان قابل دسترس نيست . 640 -خطاي NetBIOS . 641 -سرور نمي تواند منابع NetBIOS را اختصاص دهد .
642- يكي از اسامي NetBIOS هم اكنون روي شبكه راه دور ثبت شده . 643 -Network adaptor درسرور با شکست مواجه شد . 644 - شما popus شبكه را دريافت نخواهيد كرد . 645 - Authentication داخلي اشكال پيدا كرده است. (توضيح بيشتر ) 646 - حساب در اين موقع روز اجازه ورود ندارد . 647 - حساب قطع مي باشد . 648 - اعتبار کلمه عبور تمام شده است . 649 - حساب اجازه Remote Access را ( دستيابي راه دور ) را ندارد . 650 - سرور Remote Access ( دستيابي راه دور ) پاسخ نمي دهد . 651 - مودم شما ( يا ساير دستگاههاي اتصال دهنده ) خطايي را گزارش كرده است .652 - پاسخ نا مشخصي از دستگاه دريافت مي گردد . 653 - ماكرو خواسته شده توسط راه انداز در ليست فايل .INF موجود نمي باشد . 654 - يك فرمان يا يك پاسخ در قسمت INF دستگاه به يك ماكرو نامشخص اشاره مي نمايد . 655 - ماکرو در قسمت فايل INF مشاهده نمي شود . 656 . ماكرو در فايل INF شامل يك دستور العمل نامشخص مي باشد . 657 - فايل INF دستگاه نمي تواند باز شود . 658 - اسم دستگاه در فايل INF دستگاه يا در فايل .INI رسانه بيش از حد طولاني مي باشد . 659 - فايل INI رسانه به نام ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد . 660 - فايل .INI رسانه براي اين فرمان پاسخي را ندارد . 661 - فايل INF دستگاه فرمان را از دست داده است . 662 - تلاش براي قرار دادن يك ماكرو ليست نشده در قسمت فايل . 663 - فايل .INI رسانه به نوع ناشناخته يك دستگاه اشاره مي نمايد . 664 - نمي تواند به حافظه اختصاص دهد . 665 - Port براي Remote Access (دستيابي راه دور) پيكر بندي نشده است. 666 - مودم شما (ياساير دستگاههاي اتصال دهنده) در حال حاضر كار نمي كنند . 667 - فايل .INI رسانه را نمي تواند بخواند . 668 - اتصال از بين رفته است . 669 - پارامتر به كار برده شده در فايل INI رسانه بي اعتبار مي باشد . 670 - نمي تواند نام بخش را از روي فايل INI رسانه بخواند . 671 - نمي تواند نوع دستگاه را از روي فايل INI رسانه بخواند . 672 - نمي تواند نام دستگاه را از روي فايل INI رسانه بخواند . 673 - نمي تواند كاربر را از روي فايل INI رسانه بخواند . 674 - نمي تواند بيشترين حد اتصال BPS را از روي فايل INI رسانه بخواند . 675 - نمي تواند بيشترين حد BPS حامل را از روي فايل INI رسانه بخواند . 676 - خط اشغال مي باشد . 677 - شخص به جاي مودم پاسخ مي دهد . 678 - پاسخي وجود ندارد . 679 - نمي تواند عامل را پيدا نمايد .
680 - خط تلفن وصل نيست .681 - يك خطاي كلي توسط دستگاه گزارش مي شود . 682 - Writing section name با مشكل روبرو شده است . 683 - Writing device type با مشكل روبرو شده است . writing device name -684 با مشكل روبرو مي باشد . 685 - Writing maxconnectbps با مشكل روبرو شده است . 686 - Writing maxcarrierBPSبا مشكل روبرو شده است . 687 - Writing usage با مشكل روبرو شده است . 688 - Writing default off با مشكل روبرو شده است . 689 - Reading default off با مشكل روبرو شده است . 690 - فايل INI خالي ست . 691 - دسترسي صورت نمي پذيرد زيرا نام و كلمه عبور روي دامين بي اعتبار مي باشد .692 - سخت افزار در درگاه يا دستگاه متصل شده از كار افتاده است . 693 - Binary macro با مشكل روبرو شده است - 694 - خطاي DCB يافت نشد . 695 - ماشين هاي گفتگو آماده نيستند . 696 - راه اندازي ماشين هاي گفتگو با مشكل روبرو شده است . 697 - Partial response looping با مشكل روبرو شده است . 698 - پاسخ نام كليدي در فايل INF دستگاه ، در فرمت مورد نظر نمي باشد . 699 - پاسخ دستگاه باعث سر ريزي بافر شده است . 700 - فرمان متصل به فايل INF دستگاه بيش از حد طولاني مي باشد . 701 - دستگاه به يك ميزان BPS پشتيباني نشده توسط گرداننده com تغيير مي يابد . 702 - پاسخ دستگاه دريافت مي گردد زماني كه هيچكس انتظار ندارد . 703 - در فعاليت كنوني مشكلي ايجاد شده است . 704 - شماره اشتباه callback . 705 - مشكل invalid auth state . 706 - Invalid auth state با مشكل روبرو شده است . 707 - علامت خطاياب . x. 25 708 - اعتبار حساب تمام شده است 709 - تغيير پسورد روي دامين با مشكل روبرو مي باشد . 710 - در زمان ارتباط با مودم شما خطاهاي سري يش از حد اشباع شده مشاهده مي گردد. 711 - Rasman initialization صورت نمي گيرد گزارش عملكرد را چك كنيد
712- درگاه Biplex در حال اجرا مي باشد. چند ثانيه منتظر شويد و مجددا شماره بگيريد . 713 - مسيرهاي ISDN فعال در خط اصلي قطع مي باشد . 714 - كانال هاي ISDN كافي براي ايجاد تماس تلفني در دسترس نمي باشند . 715 - به دليل كيفيت ضعيف خط تلفن خطاهاي فراواني رخ مي دهد . 716 - پيكر بندي remote access IP غير قابل استفاده مي باشد . 717 - آدرسهاي IP در static pool remote access IP وجود ندارد . 718 - مهلت بر قراري تماس PPP پايان پذيرفته است . 719 - PPP توسط دستگاه راه دور پايان مي يابد . 720 - پروتكل هاي كنترلppp پيكر بندي نشده اند .721 - همتاي PPP پاسخ نمي دهد . 722 - بسته PPP بي اعتبار مي باشد . 723 - شماره تلفن از جمله پيشوند و پسوند بيش از حد طولا ني مي باشد . 724 - پروتكل IPX نمي تواند بر روي درگاه dial –out نمايد زيرا كامپيوتر يك مسير گردان IPX مي باشد . 725 - IPX نمي تواند روي درگاه dial – in شود زيرا مسير گردان IPX نصب نشده است . 726 - پروتكل IPX نمي تواند براي dial – out ، روي بيش از يك درگاه در يك زمان استفاده شود . 727 - نمي توان به فايل TCPCFG DLL دست يافت . 728 - نمي تواند آداپتور IP متصل به remote access را پيدا كند . 729 - SLIP استفاده نمي شود مگر اينكه پروتكل IP نصب شود . 730 - ثبت كامپيوتر كامل نمي باشد


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
ارور هنگام وصل شدن به اینترنت (ارور 678 error)

نویسنده mohammad a در سیستم عامل Windows xp

2 ارسال
17351 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:33:57 - 07/06/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
اینترنت پرسرعت (+ADSL 2) متا نت, Meta Net ADSL +2

نویسنده Meta Pioneers در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

1 ارسال
3365 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 09:19:35 - 12/13/11
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
وصل کردن کابل ها ی ADSL (ای دی اس ال)

نویسنده Amir Shahbazzadeh در سرویس های اینترنت

0 ارسال
3156 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:15:04 - 08/20/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
وصل کردن کابل های adsl (آموزش تصویری)

نویسنده Amir Shahbazzadeh در شبکه و امنیت شبکه, Network

1 ارسال
3246 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:33:31 - 06/22/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
اشتراک گذاشتن Adsl توسط کامپیوتر سرور ,برای تمام کامپیوترها(کلاینت)

نویسنده Amir Shahbazzadeh در شبکه و امنیت شبکه, Network

0 ارسال
2180 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 22:41:44 - 06/14/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
* error time -of-day clock stopped چیست...؟*

نویسنده Amir Shahbazzadeh در مقالات کامپیوتر, Computer Articles

0 ارسال
2737 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:56:15 - 06/28/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
Adsl چیست؟؟??

نویسنده Amir Shahbazzadeh در سرویس های اینترنت

0 ارسال
1786 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:57:23 - 06/27/11
توسط
Amir Shahbazzadeh