جرثقیل سقفی یا اورهد کرین

نویسنده mahsabk, بعد از ظهر 13:19:00 - 05/20/18

« تست هیدرو | مقاله ای کامل پیرامون مدیریت بهره وری فراگیر »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

mahsabk

در ساده ترین شرایط، یک جرثقیل سقفی یک ماشین یا قطعه ای از تجهیزات است که به شما اجازه می دهد تا مواد سنگین را از یک مکان به مکان دیگر به روش دقیق بردارید. یک تعریف واحد برای جرثقیل سقفی وجود ندارد، زیرا هر جرثقیل سقفی برای یک هدف خاص و یا برنامه برای مطابقت با نیازهای کسب و کار به دقت طراحی و مهندسی شده است و مورد استفاده قرار می گیرد.

پیکربندی جرثقیل سقفی

جرثقیل های سقفی می توانند در هر نوع پیکربندی طراحی و ساخته شوند و اجزاء مختلف را می توان مبادله یا طراحی کرد تا ظرفیت و عملکرد آن را بهبود بخشد. برخی از محبوب ترین دلایل استفاده از جرثقیل سقفی عبارتند از:
بارگیری یا تخلیه مواد از کامیون
حرکت مواد در اطراف تسهیلات کارآمدتر از یک موتور دوار یا نیروی انسانی می تواند
چرخش یا کشیدن مهره ها در ماشین های مهرزنی در یک مرکز تولید
تغذیه مواد خام را به یک دستگاه در یک کارخانه تولیدی
حرکت قطعه یا قطعات پایین یک خط تولید در یک حالت کنترل شده
انتقال ظروف در اطراف یک کارخانه کشتی سازی و یا ریل سازی (راه آهن)
علاوه بر ساده كردن برخی از فرآیندها كه در بالا توضیح داده شده است، دو دلیل عمده وجود دارد كه شركت می خواهد یك جرثقیل سقفی یا مجموعه ای از جرثقیل های سقفی را در تسهیلات خود نصب كند:
جرثقیل های بهره وری کارآمدتری نسبت به استفاده از گروهی از کارگران یا دو موتور برای بلند کردن و انتقال مواد دارند و می توانند 2-3 برابر سریعتر کار کنند. فکر کنید که چگونه یک سازنده، کارخانه یا انبار می تواند فرآیندها و مراحل خود را با معرفی یک جرثقیل سقفی به منظور تاتوماتیک کردن بلند کردن، مانور و تخلیه مواد در تاسیسات خود، ساده کند.
ایمنی یکی دیگر از مزایای نصب جرثقیل سقفی در یک کارخانه ساخت، مونتاژ و انبارداری است. جرثقیل ها می توانند برای بلند کردن و انتقال مواد در دورترین محیط های استفاده شوند و می توانند مواد خورنده یا خطرناک مانند فلزات داغ، مواد شیمیایی و بارهای سنگین را اداره کنند. ایستگاه کاری یا جرثقیل می تواند برای کمک به کارگران با حرکت اشیاء سنگین به شیوه ای کنترل شده و کمک به کاهش آسیب های حرکتی تکراری و فشار عضلات کمک کند.

مزایای جرثقیل سقفی

کاهش در حوادث محل کار
کاهش خسارت محصول یا مواد
گردش کار بهبود یافته
هزینه های پایین
راه حل سبز که اثرات زیست محیطی را کاهش می دهد.
بازرسی جرثقیل
http://respinatech.com


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp