مزایای کلید هوشمند در خانه

نویسنده mabna, قبل از ظهر 10:59:55 - 08/06/19

« چه زمانی باید سرویس دوره‌ای برای خودرو بنز و بی ام و خود را انجام دهیم؟ | نکاتی در رابطه با استفاده از ماشین لباسشویی »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

mabna

امروزه برای خلق هر تکنولوژی توجه زیادی به نحوه کار با آن می‌شود. به این صورت که با کمترین انرژی انسانی به کار بیفتد و برای ما کاربردی باشد. در این مقاله می‌خواهیم با هم با مزایای کلید هوشمند آشنا شویم. اگر به زندگی در دنیای مدرن اهمیت می‌دهید، پس کلیدهای قدیمی و سنتی جایی برای همراه بودن با ما را ندارند. ممکن است برای تبدیل کردن پریزهای خانه به کلید لمسی بودجه کافی را نداشته باشید. یا شاید می‌خواهید این تغییر را به تدریج انجام دهید.

به همین خاطر چند پریز خانه خود را هوشمند می‌کنید. این موضوع می‌تواند یک پیامد به همراه داشته باشد. ممکن است پس از چند ماه که برای خرید باقی پریزها به بازار می‌روید دیگر آن مدل قبلی را پیدا نکنید. در این صورت دکوراسیون مدرن شما از نظم و یکپارچگی دور می‌شود



برخی از تولید کنندگان داخلی این فرصت را به شما می‌دهند که بر اساس دکوراسیون و سلیقه خودتان کلیدهای سفارشی را انتخاب کنید. می‌توانید با آن‌ها مشورت کنید و بر اساس خواسته خودتان کلیدهای هوشمند را سفارش دهید. ممکن است هزینه این کار کمی زیادتر از انتخاب مدل‌های تولید شده شود، اما در نهایت کالایی را دارید که برای شخص خودتان ساخته شده است.

کلید هوشمند چیست؟
کلیدهای هوشمند مانند نوع ساده آن که در همه خانه‌ها وجود دارد و به صورت دستی و با فشار بر روی اهرم خاموش و روشن می‌شود، است. در واقع در این نوع کلید هم جریان الکتریکی وجود دارد اما به جای این که شما با فشار دادن دست جای کلید را عوض کنید، تنها آن را لمس می‌کنید. کلید با گرمای دست شما تغییر وضعیت و به درخواست شما پاسخ می‌دهد. با کلیدهای هوشمند رفاه را در خانه خود بیشتر می‌کنید. البته ظاهر این کلیدها عجیب و غریب نیست. مانند همان کلیدهای قدیمی اما با ظاهری مدرن و زیباتر است.

روش نصب این کلیدها به سادگی است و زمان زیادی نمی‌برد تا آماده استفاده شوند. شما می‌توانید توسط اپلیکیشن مربوط در گوشی همراه خود، یک برنامه منظم برای روشن یا خاموش شدن آن ایجاد کنید. برای مثل می‌توانید تنظیم کنید که هر روز صبح ساعت ۶ چراغ اتاق خواب شما روشن شود تا آماده رفتن به سر کار شوید.

یکی از مزایای کلید هوشمند این است که در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند تا با دکوراسیون خانه هوشمند شما هماهنگ باشد. کلید هوشمند یک پل، دو پل، سه پل، چهار پل، ۸ پل، کلید هوشمند تبدیل و صلیبی، کلید لمسی زنگ از انواع مدل‌های این کلیدهای لمسی است.



تعریف دیگری از آسایش و راحتی
این کلیدها برای افرادی که قدرت بدنی کمتری دارند مناسب‌تر است. یک کودک و سالمند را در نظر بگیرید که تنها با لمس یک دکمه بخواهد برق فضایی را روشن و خاموش کند. بدون آن که فشار زیادی بر دستان خود بیاورد، تنها انگشت خود را بر روی جایگاه مخصوصی مانند پنل هوشمند قرار می‌دهد و نتیجه آن را می‌بیند.

اما این تمام ماجرا نیست، قاعدتا تنها برای فشار لمسی این دستگاه مهم تلقی نمی‌شود. یکی دیگر از مزایای کلید هوشمند برای خرید، داشتن پنل هوشمندی است که از طریق اینترنت قابل کنترل است. شما می‌توانید توسط یک اپلیکیشن مخصوص، روشن یا خاموش بودن پریزهای متفاوت را وقتی در منزل حضور ندارید، چک کنید.

زمانی که برنامه سفر می‌چینید، احتمالا نگران خطرات احتمالی برای خانه خود هستید. این کلیدها امنیت را هم تا حدی برای شما فراهم می‌کنند. چگونه؟ در ساعاتی از شب زمانی که در سفر هستید می‌توانید از راه دور چراغ اتاق‌ها را توسط اپلیکیشن روشن و پس از مدتی خاموش کنید. در این صورت اگر سارقی هم خانه شما را زیر نظر گرفته باشد، احتمال می‌دهد که شخصی داخل خانه حضور داشته باشد و از قصد خود پشیمان می‌شود.


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
مراقبت هوشمند از کودکان در خانه‌های هوشمند

نویسنده mabna در اخبار و مطالب روز

0 ارسال
842 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:40:48 - 11/19/18
توسط
mabna
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
راه اندازی و هوشمند کردن خانه – بخش اول

نویسنده mabna در فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)

0 ارسال
540 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 13:17:41 - 01/01/19
توسط
mabna
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چند کلید میانبر در ویندوز 8

نویسنده maxim354 در سیستم عامل ویندوز 10 و 8 Windows

0 ارسال
1062 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 05:10:36 - 08/18/13
توسط
maxim354
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
کلید تازه برای کسپراسکای, Kaspersky KIS

نویسنده mohammad a در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

0 ارسال
1630 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 14:19:57 - 01/26/12
توسط
mohammad a
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
چند ترکیب کلید مفید در نرم افزار word( ورد)

نویسنده Amir Shahbazzadeh در آموزش Word

0 ارسال
1962 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:48:30 - 09/18/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
پاک کردن حافظه نهان، کوکی ها، تاریخچه و ... با یک کلید Clear Console 1.10

نویسنده Amir Shahbazzadeh در مرورگر فاير فاكس, Firefox Browser

0 ارسال
1795 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:30:18 - 07/25/13
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
آموزش تصویری استفاده از کلید های Ctrl+Alt+Del در سیستم عامل لینوکس (Linux)

نویسنده Amir Shahbazzadeh در سیستم عامل Linux

1 ارسال
3319 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 15:36:04 - 08/23/11
توسط
Amir Shahbazzadeh