آژانس دیحیتال مارکتینگ - مارکتینگ و سئو

نویسنده mahsa-nita, قبل از ظهر 11:11:00 - 08/23/18

« قیمت نهایی دلار چقدر می شود؟ | قیمت امروز طلا و سکه Gheymate roze Tala va sekeh »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

mahsa-nita

چرا ديجيتال مارکتينگ؟


با توجه به فضاي بسيار زيادي که در دنياي ديجيتال مارکتينگ براي تجارت آنلاين فراهم شده است، امروزه شاهد اين هستيم که افراد با شرايط سني مختلفي در اين حوزه در حال فعاليت و درآمدزايي هستند
براي راه اندازي مرکز تماس (Call Center) مبتني بر IP از استانداردها و راهکارهاي VoIP استفاده مي‌شود.
پشتيباني شبکه
شبکه­ هاي محلي از قديمي­ ترين و اولين انواع شبکه­ هاي کامپيوتري هستند.
فناوري ­هاي مجازي­ سازي و راه اندازي شبکه به صورت کلي به سه دسته عمده تقسيم­ بندي مي­ شوند که هر کدام از دسته­ ها در سطوح و لايه­ هاي مختلف مراکز داده، راه اندازي ديتاسنتر باعث افزايش سطح مجازي­ سازي و در نتيجه افزايش اثربخشي، بهينگي، راندمان و بازدهي خواهد شد.
راه اندازي مرکز داده در دنياي امروز صنعت فناوري اطلاعات، همواره يکي از زمينه­ هايي است که شرکت­ هاي توليدکننده فناوري بر روي آن تمرکز دارند
داده کاوي وسعت و گوناگوني زمينه‌ها و کاربردها، و نيز ابعاد و اندازه‌هاي داده‌هاي امروزين است که شيوه‌هاي ماشيني مربوط به يادگيري، مدل‌سازي، و آموزش را طلب مي‌نمايد.
راه اندازي شبکه را به دست متخصصاني که چندين سال در زمينه شبکه و امنيت کار کرده اند
چارچوب مديريت خدمات فناوري اطلاعات پياده سازي ITIL شامل مجموعه‌اي از بهروش‌ها براي مديريت سازمان‌هاي فناوري اطلاعات با هدف ارائه ارزش برتر به کسب و کار مشتريان مي‌باشد.
ماژول دوم، شامل، فرايندها و کارکردهاي تعريف شده، دستورالعمل­ ها، روال­ ها و نحوه انجام فعاليت­ ها و عمليات امنيتي توسط کارشناسان پياده سازي SOC و راه اندازي soc و متخصصين مرکز SOC است. ماژول سوم، شامل نيروهاي انساني مرکز SOC و ساختار سازماني و سلسله ­مراتب­ هاي موجود به جهت انجام فعاليت­ ها و عمليات در مراکز SOC است.
بهره گيري از قابليت هاي ديگري سامانه سيسکو ise مانند Dot1x، قابليت BYoD، SSL VPN و ... • راه اندازي Posture جهت محدود کردن دسترسي کلاينت ها به شبکه.
توجه کنيد که در ابتداي امر سويچ يا روتر شما هيچگونه تنظيمات شبکه اي ندارد و به همين دليل نمي توانيد براي متصل شدن به آن از SSH يا Telnet يا Web يا HTTPS استفاده کنيد و به همين دليل بصورت مستقيم با کابل کنسول به آن متصل مي شويد. معمولا پورت کنسول روترها از نوع RJ45 است همانطور که در شکل زير مشاهده مي کنيد پورت کنسول با استفاده از يک سوکت RJ45 مشخص شده است  کابل سيسکو
امنيت شبکه به طور کلي براي فراهم کردن امکان حفاظت از مرزهاي يک سازمان در برابر نفوذگران (مانند هکرها) به کار مي‌رود. براي تأمين امنيت بر روي يک شبکه، يکي از بحراني‌ترين و خطيرترين مراحل، تأمين امنيت دسترسي و کنترل تجهيزات شبکه است. تجهيزاتي همچون مسيرياب، سوئيچ يا ديوارهاي آتش. فکس سرور با اين حال، امنيت اطلاعات به صراحت بر روي محافظت از منابع اطلاعاتي در برابر حمله ويروس‌ها يا اشتباهات ساده توسط افراد درون سازمان متمرکز شده است و براي اين منظور از تکنيک‌هاي جلوگيري از از دست رفتن داده‌ها (DLP) بهره مي‌برد. يکي از اين تکنيک‌ها، تقسيم‌بندي شبکه‌هاي بزرگ توسط مرزهاي داخلي است.
بنابراين خريد Thin Client استفاده از اين دستگاه در سازمان‌هايي که تعداد زيادي رايانه را به خدمت مي‌گيرند بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.
لذا از اين جهت خريد زيرو کلاينت نيازي به استفاده از آنتي ويروس ندارند.  فروش تين کلاينت علاوه بر آن استفاده از تين کلاينت، موجب کاهش هزينه‌هاي انرژي مصرفي و نگهداري سيستم مي‌گردد.
فايروال جونيپر همراه با لايسنس Juniper توسط نماينده فروش متصاکو به فروش مي رسد. براي خريد جونيپر از نمايندگي و استعلام قيمت جونيپر با ما در تماس باشيد.
مجازي سازي دسکتاپ (VDI) چيست؟ (1)
مجازي سازي دسکتاپ (VDI) روشي جديد براي مديريت محيط کاربران ارائه مي‏ دهد. VDI اين امکان را براي مديران شبکه فراهم مي‏ آورد تا کامپيوتر کاربران را در زيرساختي مجازي، واقع در مرکز داده ميزباني و مديريت کنند.
پياده سازي VoIP صدا را تبديل به سيگنال ديجيتال کرده و بر روي بستر شبکه و اينترنت ارسال مي کند. زماني که شما يک شماره عادي را شماره گيري مي نماييد، سيگنال قبل از رسيدن به مقصد به يک سيگنال معمولي تلفن تبديل مي گردد. سرويس تلفن Voip به شما اين امکان را مي دهد که مستقيما از روي کامپيوتر شخصي، تلفن تحت شبکه، يا تلفن عادي که به تجهيزات Voip متصل است مستقيم تماس برقرار نماييد.
Unified communications در يک جمله به مفهوم مجتمع سازي ، يکپارچه سازي و تلفيق انواع سرويس هاي ارتباطي از قبيل صوت ، تصوير ، ديتا بر روي پلتفروم سخت افزاري نرم افزاري خاص و بهنيه سازي و integrate نمودن  سرويس ها در کنار يکديگر سيسکو cucmميگويند.
همراه برخي ATA ها يک نرم افزار هست که روي کامپيوتر load مي‌شود و شما را قادر مي‌سازد که آن را براي راه اندازي voip با دقت پيکربندي کنيد.
راهبند تجهيزاتي مي باشد که در مکان هاي پر تردد که عمدتأ مسير هاي ورودي کارخانجات, مجتمع هاي بزرگ ,عوارضي ها و پارکينگ هاي عمومي است.
آيفون تصويري ؛ کيفيت تصوير و ديد در شب آيفون تصويري؛ قابليت ها ؛ آپشن ها و کارکرد هاي آيفون تصويري؛صداي شفاف و رسا که يکي از مهم ترين عوامل در آيفون ها مي باشد؛ ضد آب بودن و ضد زنگ بودن پنل تصويري که در کنار درب ورودي ساختمان نصب مي شود؛ کيفت تصوير و رزولوشن بالاي مانيتور تصويري که بايد داراي رنگ هاي واقعي باشد نه مانند بعضي از برند هاي آيفون تصويري به رنگ آبي مايل ديده شود.
سپس در زماني که واقعا عزم خود را براي خريد آيفون تصويري جزم کرديد و در فروشگاه آيفون تصويري تکنما در مقابل فروشنده قرار گرفتيد حتما اين برگه را به وي نشان داده و سوالات خود را در خصوص آيفون تصويري مورد نظر بپرسيد
تمام مانيتورهاي صنعتي داراي عملکرد هوشمند کنترل توان مصرفي هستند که اين امر موجب صرفه‌جويي در هزينه‌ها و کاهش توليد کربن در محيط زيست مي‌شود. تنظيم شدت نور زمينه با سيستم کنترل از پيش تنظيم شده ، مي تواند موجب کاهش مصرف انرژي مانيتور صنعتي تا 50% شود. هرچه طول عمر مانيتورهاي صنعتي شما بيشتر باشد،  در هزينه‌هاي کلي شما صرفه جويي خواهد شد .


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
آژانس دیجیتال مارکتینگ

نویسنده mahsa-nita در سرویس های اینترنت

0 ارسال
1087 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:40:08 - 06/30/18
توسط
mahsa-nita
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
دانلود آیکون سئو

نویسنده متا در آیکون, Icon

0 ارسال
1118 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 14:27:25 - 09/29/17
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
سئو و بهینه سازی سایت

نویسنده sitedarr در مقالات کامپیوتر, Computer Articles

1 ارسال
1096 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:58:25 - 05/02/21
توسط
babaksh2
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
مفهوم سئو را بیشتر بدانید

نویسنده mahsa.mahroo در مطالب جالب ،خواندنی و آموزنده

0 ارسال
907 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 11:55:45 - 12/29/18
توسط
mahsa.mahroo
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
اهمیت سئو در طراحی سایت صنعتی

نویسنده mousavinia در زبان های برنامه نویسی

5 ارسال
1992 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:24:29 - 05/06/18
توسط
alimahammadian72
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
دانلود کتاب سئو به زبان فارسی, SEO Book

نویسنده Amir Shahbazzadeh در دانلود سنتر CMS

1 ارسال
2383 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:17:56 - 09/21/17
توسط
chemistry21
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
بهترین ابزار آنلاین برای بررسی سئو وب سایت

نویسنده sitedarali در مقالات کامپیوتر, Computer Articles

1 ارسال
1710 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:04:31 - 05/06/18
توسط
alimahammadian72