قیمت روز دلار و سایر ارزها Gheymate dollar va arz

نویسنده guld118, بعد از ظهر 15:21:41 - 03/12/17

آشنایی با یخچال فروشگاهی ایستاده درب دار و بدون درب انجماد سیستم »

0 اعضا و 2 کاربران مهمان درحال دیدن موضوع.

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها شنبه 18 فروردین 1397
واحد      نماد   ارز Currency   خرید Buy   فروش Sell
1      USD   دلار امريكا   0   0
1      EUR   یورو اروپا   0   0
1      GBP   پوند انگلیس   7,090   7,320
1      CAD   دلار کانادا   4,100   4,200
1      AUD   دلار استراليا   3,950   4,060
1      CHF   فرانک سوئيس   5,255   5,400
10,000      JPY   ین ژاپن   470,000   480,000
1      SEK   کرون سوئد   590   620
1      DKK   کرون دانمارک   812   835
1      NOK   کرون نروژ   625   645
1      AED   درهم امارات   1,380   1,420
1      TRY   لیر ترکیه   1,270   1,308

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها یکشنبه 19 فروردین 1397
واحد      نماد   ارز Currency   خرید Buy   فروش Sell
1      USD   دلار امريكا   0   0
1      EUR   یورو اروپا   0   0
1      GBP   پوند انگلیس   7,260   7,440
1      CAD   دلار کانادا   4,200   4,300
1      AUD   دلار استراليا   4,030   4,150
1      CHF   فرانک سوئيس   5,370   5,500
10,000      JPY   ین ژاپن   500,000   525,000
1      SEK   کرون سوئد   615   630
1      DKK   کرون دانمارک   835   880
1      NOK   کرون نروژ   637   680
1      AED   درهم امارات   1,430   1,500
1      TRY   لیر ترکیه   1,330   1,430

guld118

تک نرخی شدن دلار؟ مشاهدات از بازار ارز در ساعات اولیه امروز نشان می‌دهد که هنوز دلار با قیمت ۴۲۰۰ تومان عرضه نمی‌شود و عمدتا این نرخ تنها بر روی تابلوی اعلان قیمت‌های صرافی‌هاست.
خبرگزاری ایسنا: مشاهدات از بازار ارز در ساعات اولیه امروز نشان می‌دهد که هنوز دلار با قیمت ۴۲۰۰ تومان عرضه نمی‌شود و عمدتا این نرخ تنها بر روی تابلوی اعلان قیمت‌های صرافی‌هاست.

بازار ارز صبح امروز با حضور نسبتا گسترده متقاضیان همراه شده و در مقابل برخی از صرافی‌های خیابان فردوسی صف‌های طولانی شکل گرفته است.

این اتفاق در حالی افتاده که شب گذشته جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت با حضور رئیس جمهوری برگزار شد و پس از آن اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرد که نرخ دلار برای تمامی افراد و فعالان ۴۲۰۰ تومان است و فروش دلار با بیش از این نرخ قاچاق به حساب می‌آید و عملا با نرخ ۴۲۰۰ تومان دلار تک‌نرخی شده است.

اما مشاهدات از بازار ارز در صبح امروز حاکی از آن است که عملا هنوز این اتفاق نیفتاده و برخی از دستفروشان و دلالان دلار را با نرخ بیش از ۵۵۰۰ تومان عرضه می‌کنند. در میان صرافی‌ها همچنان تعداد زیادی از خرید و فروش دلار خودداری می‌کنند و تنها چند صرافی به شکل محدود که عمدتا صرافی بانک‌ها هستند، دلار می‌فروشند.

مشاهدات نشان می‌دهد که بر روی تابلوی اعلام قیمت‌های این صرافی‌ها بر اساس آنچه معاون اول رئیس جمهوری اعلام کرده است، نرخ خرید و فروش دلار ۴۲۰۰ تومان ثبت شده است. اما عملا با این نرخ فروخته نمی‌شود. در مقابل یکی از صرافی‌ها که صف نسبتا طولانی شکل گرفته است، دلار با نرخ حدود ۴۹۰۰ تومان فروخته می‌شود و پرس و جو از برخی متقاضیان نشان می‌دهد که این ارز تنها با ارائه مدارک مسافری از جمله پاسپورت و ویزا امکان‌پذیر است و سقف آن هم بین ۱۰۰۰ دلار تا ۳۰۰۰ دلار است. برخی از صرافی‌ها عنوان می‌کنند که هنوز ارز به صرافی‌ها تزریق نشده و قرار است طی ساعات آینده دلار با قیمت ۴۲۰۰ تومان فروخته شود، اما آنچه واضح به نظر می‌رسد این است که شرایط فعلی بازار با ابهام مواجه است و خیلی از متقاضیانی که در صف‌ها ایستاده‌اند، اطلاع دقیقی از وضعیت بازار ندارند و نمی‌دانند که قرار است در ساعات آینده چه اتفاقی در بازار بیفتد.

یکی از متقاضیان می‌گوید که نرخ ۴۲۰۰ تومان امکان‌پذیر نیست ممکن است برای یک دو روز با این نرخ فروخته شود، اما مجددا شرایط به حالت قبلی برمی‌گردد. برخی دیگر از متقاضیان اظهار می‌کنند که در ماه آینده و در صورت خروج آمریکا از برجام قیمت دلار با شتاب بیشتری صعودی خواهد شد. برخی نیز معتقدند تک نرخی شدن دلار تصمیم درستی بوده است. به نظر می‌رسد برای مشخص شدن وضعیت بازار ارز یک روز پس از جلسه فوق‌العاده ستاد اقتصادی دولت همچنان باید منتظر ماند و دید آیا وعده معاون اول رئیس جمهوری عملی خواهد شد یا خیر. گفتنی است که در بازار امروز حضور ماموران نیروی انتظامی برای کنترل بازار نسبتا گسترده است.

guld118

دلار ۴۲۰۰ تومانی عملیاتی نمی‌شود! عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه اتاق بازرگانی صریح و تند در مورد تصمیمات دولت موضع‌گیری کند، گفت: باید به مسئولان شوک و تکان داد، زیرا توجه ندارند که این مسیرهایی که می‌روند، ما را چه قدر به سمت سقوط می‌برد.
به گزارش فارس مهدی پورقاضی امروز در اولین جلسه هیات نمایندگان اتاق تهران در مورد نرخ 4200 تومانی دلار گفت: نمی‌دانم چرا معاون اول رئیس جمهور چنین رقمی را برای قیمت دلار اعلام کرده‌اند؟ تا چه زمانی با بگیر و ببند می‌خواهیم مسائل اقتصادی را حل کنیم.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی تهران باید در مورد اعلام این نرخ به معاون اول رئیس جمهور تذکر بدهد، گفت: همه می‌دانند که عملیاتی کردن این نرخ برای دلار امکان‌پذیر نیست .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با طرح این سوال که چقدر در سال‌های گذشته با بازداشت صراف‌ها و امثال جمشید بسم‌الله در کنترل بازار ارز موفق بوده‌ایم؟ گفت: تا کی می خواهند این گونه پیش روند؟ چرا نمی‌خواهند بدانند که تنها راه نجات ما حرکت در جهت آزاد سازی اقتصاد است.

وی با تاکید بر اینکه اتاق در سال جاری باید موضع‌گیری صریح روشن و تندی داشته باشد، گفت: به نظرم باید به مسئولان شوک و تکان داد زیرا این مسئولان توجه ندارند که این مسیرهایی که می‌روند، چقدر ما را به سمت سقوط می‌برد.

وی در ادامه در مورد حمایت از کالای ایرانی بیان داشت: برای حمایت از کالای داخلی باید تولید رقابتی و با کیفیت باشد و برای این منظور واحدهای تولیدی باید بهره‌ور و دانش محور شوند.

وی افزود: مهمترین کاری که وزارت صنعت در سال 95 و 96 برای حمایت از تولید داخلی انجام داد توزیع تسهیلات مالی بین بنگاه‌های اقتصادی بود و این اتفاق نشان می‌دهد که درک وزارت صنعت از حمایت از صنعت توزیع منابع مالی است.

پورقاضی بیان داشت: برنامه امسال در حمایت از تولید داخلی تحت عنوان نوسازی باز هم توزیع پول است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار داشت: برای بهبود اقتصاد نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم و اقتصادی که غیرقابل پیش‌بینی است، کسی در آن حاضر به سرمایه‌گذاری نیست.

وی با تاکید بر اینکه دولت و وزارت خارجه باید برای بهبود روابط با همسایگان اقداماتی را انجام دهند، گفت: بهبود وضعیت اقتصاد بستگی به بهبود روابط با همسایگان دارد.

پور قاضی تصریح کرد: اتاق امسال را سال موضع‌گیری صریح تعیین کند، زیرا قرار نیست ما بنشینیم و به راحتی گوش دهیم که معاون اول رئیس جمهور بگوید دلار 4200 تومان و قرار نیست، بنشینیم و کسی مسئولیت بانک مرکزی را بر عهده داشته باشد که حرفه‌ای نیست.

guld118

فروش دلار ۴۲۰۰‌ تومانی و ارز مسافرتی - رئیس کل بانک مرکزی در تشریح ضوابط ارز مسافرتی اعلام کرد: برای کشور‌های همسایه ۵۰۰ یورو، برای کشور‌های دور ۱۰۰۰ دلار به عاملیت بانک‌های ملی و ملت در نظر گرفتیم تا به سرعت مسافران نیاز ارزی خود را تامین کنند.
به گزارش تسنیم،، ولی الله سیف در برنامه تیتر امشب که از شبکه ۶ سیما پخش شد با تشریح پشت پرده گرانی دلار در ماه‌های اخیر، اظهار داشت: ویژگی مثبت اقتصاد ما در ۵ سال گذشته اقتصاد با ثبات پیش بینی پذیر بوده است، ولی از ۶ ماهه دوم سال ۹۶ این فضا ملتهب شد.

وی با بیان اینکه بخشی از التهاب در بازار ارز ناشی از فضاسازی‌های دشمنان خارجی بوده است، افزود:‌برهمین اساس باید در داخل کشور خیلی مراقب باشیم و ما هم تلاشمان ارائه اطلاعات شفاف به مردم است.

سیف باردیگر به نقش شبکه‌های اجتماعی در التهاب آفرینی دلار اشاره و تصریح کرد: افزایش قیمت هیچ منشاء اقتصادی اصلاً و ابداً نداشته است.

این عضو کابینه دولت یازدهم درباره نحوه اجرای ارز تک نرخی ۴۲۰۰ تومانی در بازار ارز در روز جاری اظهار داشت: امروز روزاول اجرای این تصمیمات بود و قرار شد بانک مرکزی دستور العمل‌ها را ارائه و مقدمات اجرا را فراهم کند.

رئیس کل بانک مرکزی با تأکید براینکه بهترین تصمیم ممکن برای بازار ارز با دلار تک نرخی ۴۲۰۰ تومانی گرفته شده است، ادامه داد: این سیاست در درجه اول شفافیت دارد و از هر گونه احتمال فعالیت‌های پولشویی جلوگیری می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه ارز استحضاری یک ثروت ملی است که باید آگاهانه به کالا‌ها و نیاز‌هایی تخصیص داده شود که منجر به رشد اقتصادی شود، گفت: همچنین ساختار نظارتی مناسبی برای بانک مرکزی در بازار به همراه خواهد داشت ضمن آنکه یکسان سازی نرخ ارز با این مدل سیاست گذاری اجرایی شده است.

سیف با بیان اینکه به بانک‌ها ابلاغ شد که مبنای گشایش اعتباری برای واردات کالا به کشور همان نرخ ۴۲۰۰ تومانی است، اظهار داشت: نظام بانکی هر گونه گشایش اعتباری را با نرخ ۴۲۰۰ تومان باید انجام دهد البته متناسب با تغییر‌های اقتصادی و فضای اقتصاد کلان نرخ به روز می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی درباره اثرات دلار ۴۲۰۰ تومانی در بازار آزاد هم اینطور توضیح داد که این سیاست موجب شد تا دلار به ۴۹۰۰ تا ۵۱۰۰ تومان هم نزول داشته باشد. البته این‌ها مهم نیستند چراکه مبنای اصلی ما نرخ ۴۲۰۰ تومانی است.

وی با بیان اینکه نرخ تورم نیز یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند در اجرای این سیاست اثرگذار باشد، گفت:‌ما اجازه نمی‌دهیم مجدداً انباشتی از عدم تعادل و نارضایتی ایجاد شود که فضا را بهم بریزد.

سیف به تحرکات بازار عید در تعطیلات نوروز اشاره و تصریح کرد: به صورت خاصی در این ایام بازار ملتهب شد.

وی درباره مبنای محاسبه ۴۲۰۰ تومان گفت: یک ارز ۳۸۰۰ تومان داشتیم، ضمن آنکه یک ارز در سامانه سنا داشتیم که نشان میدهد ما نرخی بین ۳۸۰۰ تا ۴۸۰۰ تومان در بازار باید داشته باشیم و در نهایت به ۴۲۰۰ تومان رسیدیم، البته این نرخ تثبیت شده نیست.

رئیس کل بانک مرکزی درباره زمان ابلاغ ضوابط فروش ارز مسافرتی، بیمار و دانشجویی گفت: تراز منابع و مصارف به این صورت که بخشی از نیاز‌ها کالایی است و بخشی خدماتی و بخشی هم غیرواقعی! ما برای بخش خدماتی و کالایی برنامه ریزی کردیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

سیف با تاکید براینکه خروج سرمایه از کشور باید ضابطه‌مند شود، افزود: در مورد بیماران و دانشجویان دستورالعملی وجود داشت که کماکان سر جای خود است. البته کمی بازنگری شده که فردا اول وقت ابلاغ می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی درباره ارز مسافرتی اعلام کرد: برای کشور‌های همسایه ۵۰۰ یورو، برای کشور‌های دور ۱۰۰۰ دلار در نظر گرفتیم به عاملیت بانک‌های ملی و ملت تا به سرعت مسافران نیاز ارزی خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه ضوابط اجرایی به زودی و نهایت ظرف فردا و پس فردا کامل می‌شود، گفت: هر کسی می‌تواند ۱۰ هزار یورو در منزل داشته باشد، ولی بالاتر از آن قاچاق محسوب می‌شود. ارز همراه مسافر بحث دیگری است که بیش از ۵ هزار یورو مجاز نیست.

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها پنج شنبه 23 فروردین 1397
واحد      نماد   ارز Currency   خرید Buy   فروش Sell
1      USD   دلار امريكا   4,190   4,200
1      EUR   یورو اروپا   0   0
1      GBP   پوند انگلیس   0   0
1      CAD   دلار کانادا   4,100   4,450
1      AUD   دلار استراليا   3,900   4,450
1      CHF   فرانک سوئيس   5,200   5,850
10,000      JPY   ین ژاپن   4,600,000   510,000
1      SEK   کرون سوئد   590   650
1      DKK   کرون دانمارک   800   880
1      NOK   کرون نروژ   625   690
1      AED   درهم امارات   0   0
1      TRY   لیر ترکیه   1,250   1,400
1      MYR   رینگیت مالزی   1,240   1,340
1      CNY   یوان چین   850   945
1      THB   بت تایلند   160   185
1      INR   روپیه هند   75   85

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها ۲۳ تیر ۱۳۹۷
عنوان   قیمت
دلار   42,000   (0%) 0      
دلار فردایی / سبزه   48,100   
دلار فردایی / افشار   48,830   
دلار نقدی / سبزه   47,700   
دلار نقدی / افشار   49,060   
دلار / سلیمانیه   76,400      
یور  و   92,370   
پوند انگلیس   104,660      
درهم امارات   21,530      
لیر ترکیه   16,140   
یوان چین   11,820      
ین ژاپن   7,040      
دلار کانادا   60,120      
دلار استرالیا   58,700   
دلار نیوزیلند   53,510   
فرانک سوئیس78,930   
افغانی     1,080      
کرون سوئد   8,820   

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها دوشنبه 25 تیر 1397
عنوان   قیمت
دلار   42,000      
دلار فردایی / سبزه   -   
دلار فردایی / افشار   -   
دلار نقدی / سبزه   -   
دلار نقدی / افشار   -   
دلار / سلیمانیه     -      
یورو             95,130   
پوند انگلیس      107,750   
درهم امارات           22,140   
لیر ترکیه      16,840   
یوان چین      12,160   
ین ژاپن      7,230   
دلار کانادا      61,850   
دلار استرالیا      60,490   
دلار نیوزیلند      55,140   
فرانک سوئیس   81,260   
افغانی        1,110      
کرون سوئد      9,170

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها شنبه 20 مرداد 1397
عنوان نرخ       قیمت زنده
یورو          117,470
درهم امارات      28,030
پوند              131,470
کرون سوئد       11,290
دلار سنگاپور        75,070
دلار استرالیا        75,110
دلار کانادا      78,360
لیر ترکیه      16,170
بات تایلند        3,080
لاری گرجستان  39,890

guld118

قیمت روز دلار و سایر ارزها ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
یورو   117,450
درهم امارات   28,100
پوند   131,600
کرون سوئد   11,330
ین ژاپن   9,350
دلار کانادا   78,450
لیر ترکیه   14,980
درام ارمنستان   200
لاری گرجستان   40,000


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/question.png
قیمت امروز طلا و سکه Gheymate roze Tala va sekeh

نویسنده guld118 در اقتصادی

193 ارسال
36585 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 13:42:02 - 08/21/18
توسط
guld118
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
قیمت نهایی دلار چقدر می شود؟

نویسنده guld118 در اقتصادی

0 ارسال
601 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:18:15 - 09/18/18
توسط
guld118
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
افزایش قیمت دلار در این هفته

نویسنده guld118 در اقتصادی

0 ارسال
915 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 14:21:22 - 11/12/17
توسط
guld118
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
میانگین و مقایسه قیمت دلار و ارز از سال 57 تا 97

نویسنده guld118 در اقتصادی

0 ارسال
1115 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 15:18:14 - 03/31/19
توسط
guld118
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
نمودار نوسان قیمت دلار از تاریخ 10 شهریور تا 10 مهر

نویسنده Amir Shahbazzadeh در اقتصادی

0 ارسال
1786 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 22:18:37 - 10/01/12
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
روز شعر و ادب فارسی - روز بزرگداشت استاد سید محمد حسین شهریار

نویسنده Zohreh Gholami در رویدادهای مهم و تاریخی

0 ارسال
1573 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:46:52 - 09/18/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
اعمال روز دهم ذی الحجه (روز عيد قربان)

نویسنده Zohreh Gholami در مقالات فرهنگ و معارف

0 ارسال
1408 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 08:54:21 - 11/07/11
توسط
Zohreh Gholami