نرم افزارهای حسابداری و علت استفاده از آنها

نویسنده vahid_4991

پاسخ: 0
مشاهده: 193
آخرين ارسال ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۸:۰۹
توسط vahid_4991
نرم افزارحسابداری. فوری فوتی

نویسنده دایی رضا!

پاسخ: 5
مشاهده: 1616
آخرين ارسال ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۸:۳۹
توسط am_al_59
سیستم یکپارچه مدیریت مالی حسابدار

نویسنده am_al_59

پاسخ: 1
مشاهده: 562
آخرين ارسال ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴:۲۵
توسط am_al_59
مالیران راهکار ارسال ساده گزارش مالیات حقوق به دارایی بدون نیاز به ثبت مجدد اطلاعات در نرم افزار SALARY وزارت دارایی

نویسنده فشاهي

پاسخ: 2
مشاهده: 693
آخرين ارسال ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶:۵۸
توسط فشاهي
نرم افزار حسابداری تجاری کوچک چگونه می‌تواند به کسب و کارهای کوچک و متوسط در تداوم حرکتشان کمک کند

نویسنده accpapers

پاسخ: 0
مشاهده: 393
آخرين ارسال ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰:۴۰
توسط accpapers


موضوع: ماژول مالی نرم افزار crm ویتایگر  (دفعات بازدید: 193 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.


  • کاربر جدید
  • *
  • ارسال: 1
  • محبوبیت ارسالها : 0
  • جنسيت : خانم
  • تالار تخصصی حسابداری ایران
  • تاریخ عضویت : 22/08/2017
  • تخصص: فروش
« : ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴:۱۰ »
نرم افزار CRM چيست؟
 CRM SOFTWARE مخفف ( Customer Relationship Management Software) به معناي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري است.  در حقيقت مديريت ارتباط با مشتري يک استراتژي  مديريتي است که کمک به  بهبود ارائه خدمت به مشتري مي کند. مشتريان در اين تعريف شامل خريداران، تامين کنندگان و دريافت کنندگان خدمات در بخش هاي مختلف يک شرکت خصوصي، دولتي، سازمان ها و حتي يک فروشگاه کوچک مي باشد.
شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید به عنوان يک ابزار جامع، سازمان را قادر به شناسائي، جذب، حفظ و پرورش مشتريان سودآور از طريق ايجاد و حفظ روابط بلندمدت مي سازد. هدف سازندگان نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ي راه کارهاي مشتري مدارانه است که باعث رضايت هرچه بيشتر مشتري و افزايش سطح درآمد شرکت شود.

در حقيقت نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ابزاري است براي جمع آوري نيازها و رفتارهاي تجاري مشتريان تا به ايجاد روابطي قويتر با آنها منجر شود. در نهايت، رابطه قوي با مشتريان مهمترين رمز موفقيت هر کسب و کار است. در واقع  مي توان نرم افزار را مانند فرايندي دانست که به ما کمک مي کند تا اطلاعات مختلفي از مشتريان، فروش، اثر بخشي فعاليتهاي بازاريابي، سرعت عمل در پاسخگويي به مشتري و نيز تمايلات بازار را به شکل يکجا جمع آوري کنيم.
ارتباطات مشتريان با سازمان از طرق مختلف، از جمله وبسايت، ايميل، اس ام اس، تلفن، مراکز فروش، توزيع کنندگان و شبکه هاي همکار صورت مي پذيرد. وظيفه اصلي نرم افزار CRM( نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ) تسهيل در برقراري ارتباط مشتري با سازمان ( به هر صورتي که مشتري تمايل دارد ) بدون محدوديت زماني ، مکاني و مليتي مي باشد به نحوي که مشتري احساس نمايد، با سازمان واحدي در تماس مي باشد که وي را مي شناسد، براي وي ارزش قائل است و نيازهاي او را به سرعت و با آسانترين روش ارتباطي مرتفع مي نمايد.

در دنياي امروز ارائه راه حل هاي شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید براي شرکت هاي بزرگ و کوچک بسيار گسترده شده و هر شرکت براساس نوع فعاليت ها و نيازهاي خود از آن ها استفاده مي کند. اما سوال اينجاست که آيا ايا زمان آن فرا نرسيده که نرم افزار CRM در سازمان يا شرکت شما پياده سازي شود؟ چه قابليت هايي از نرم افزار CRM براي تجارت شما کارآمد است؟
نرم افزار CRM مي تواند در رشد کسب و کار شما نقش بسزايي داشته باشد، در حقيقت با کمک اين نرم افزار شما مي توانيد، پيشينه تعاملات با مشتري را پيگيري کرده و تمام مراحل مورد نياز براي مديريت ارتباط با مشتري از قبيل: تماس هاي برقرار شده، ايميل هاي ارسال و دريافت شده، ملاقات هاي انجام شده، مطالب ارائه شده و حتي مراحل بعدي مورد نياز براي بسته شدن يک قرارداد يا افزايش وفاداري مشتري که با “پيگيري” به نتيجه خواهد رسيد را انجام دهيد.

16 دليل که نياز هر کسب و کار به CRM نشان ميدهد:

1.انجام تمام کارها بواسطه نمايندگان فروش است
2.با ترک کارشناسان فروش، مشتريان‌تان را هم از دست مي‌دهيد
3.پروفايل و اطلاعات مشتريان تان بروز نيست
4.عدم پيگيري منجر به از دست دادن سرنخ‌هاي فروش مي‌شود
5.شناخت کافي از بازار و مشتري نداريد
6.توانايي مرور سريع مذاکرات قبلي با مشتري را نداريد
7.توانايي شناسايي بهترين مشتريان را نداريد
8.در مجموعه شما شکايات بالا و وفاداري پايين است
9.برنامه‌ريزي‌هايتان محقق نمي‌شود و پيش بيني هاي شما درست از آب در نمي آيد
10.در يافتن سرنخ‌هاي جديد مشکل داريد
11.يک مکان مشخص براي ذخيره سازي داده ها نداريد
12.داده هاي خود را از دست مي دهيد
13.در فعاليت هاي فروش شفافيت کافي وجود ندارد
14.تيم فروش به اهداف خود نمي رسد
15.کانال هاي ارتباطي با مشتريان غير متمرکز است؟
16.توانايي پيشگويي بازار را نداريد؟

البته نشانه هاي بسيار زياد ديگري نيز وجود دارد و به همين خاطر شما ممکن است دلايل ديگري نيز براي خود داشته باشيد. اگر شما هم از به اهميت نرم افزار CRM در کسب و کار خود پي برده ايد مي توانيد راهنماي شروع نصب ويتايگر را مطالعه فرماييد.

درحال حاضر شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شویدويتايگر مي باشد که در حوزه هاي چون بازاريابي،فروش،پشتيباني،پياده سازي فرآيندهاي سازماني،اتوماسيون اداري و … را با اهداف حفظ مشتريان فعلي، جذب مشتريان جديد، افزايش وفادار سازي مشتريان، برندسازي، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نتيجه رشد درآمد کسب و کار پوشش داده و اين يکپارچگي نرم افزار را به بعنوان يک مزيت مطلق به مشتريان خود ارائه مي دهد.
امکان سفارشي سازي و توسعه گسترده نرم افزار CRM  ويتايگر و همچنين برخورداري از ابزارهاي قدرتمند براي اجراي استراتژي هاي سازمان، از مزاياي برجسته نرم افزار CRM پارس ويتايگر نسبت به ساير نرم افزارهاي موجود در بازار مي باشد که مي توانيد با استفاده از آن، در سازمان خود با برنامه ريزي در زمينه جذب، حفظ مشتريان و ارائه خدمات پس از فروش متمايز، ميزان فروش شرکت خود را افزايش دهيد. همچنين اين نرم افزار در مقايسه با نرم افزارهاي سي آر ام خارجي و ايراني با سيستماتيک نمودن کليه فرايند هاي سازمان و امکان ارائه گزارش هاي لحظه اي، دوره اي و منظم مورد نياز، به مديران شرکت ها در عارضه يابي فرآيندهاي سازماني، پيش بيني شرايط آينده و برنامه ريزي جهت انطباق با چشم انداز هاي سازمان کمک شاياني مي نمايد.
برخي از مزاياي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويتايگر:

يک از مهترين ويژگي هاي نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري ويتايگر داشتن امکان  توسعه و سفارشي سازي فرآيند هاي سازماني  مي باشد. در اين راستا افراد مي توانند تغييرات مورد نياز سازمان خود را در جهت توسعه و يا سفارشي سازي احتمالي نرم افزار سي آر ام بدون نياز به شرکت ارائه کننده نرم افزار اعمال و در صورت نياز بهينه سازي نمايند.
از ديگر مزاياي نرم افزار CRM  ويتايگر مي توان به عدم محدوديت در تعداد کاربران، قابليت نصب بر روي سيستم عامل هاي مختلف مانند ويندوز ، لينوکس ، … و استفاده بصورت يک نرم افزار CRM تحت وب اشاره کرد.

ماژول اسناد مالي در نرم افزار ويتايگر

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید، يک سيستم يکپارچه مالي است و به گونه اي طراحي شده است تا بتوانيد پرداخت هاي خود شامل هزينه ها، درآمد، فاکتور و باقيمانده حساب را پيگيري کنيد.
پارس ويتايگر ماژول حسابداري، ماژول مالي، جريان نقدي و … براي ويتايگر ??x.x… ، را در مجموعه اي با نام ماژول اسناد مالي جاي داده است. اين ماژول شامل  يک سيستم يکپارچه مالي است و به گونه اي طراحي شده است تا بتوانيد پرداخت هاي خود شامل هزينه ها، درآمد، فاکتور و باقيمانده حساب را پيگيري کنيد. ماژول اسناد مالي ويتايگر ( vtiger accounting module ) به بودجه بندي کمک مي کند و به شما اجازه مي دهد تا هزينه ها و درآمد خود را توسط اين ماژول در ويتايگر تحليل کنيد.
ويژگي هاي اصلي ماژول اسناد مالي ويتايگر :

هزينه ها:
ايجاد، ويرايش و حذف هزينه ها و هزينه هاي دوره اي
بررسي فاکتورهاي هزينه بصورت ماهيانه و بر اساس دسته بندي يا تاريخ
مرتبط کردن يک حساب (اکانت) و پرداخت کننده با يک حساب بصورت اختياري
جستجوي فاکتور هزينه ها

درآمد:
ايجاد، ويرايش و حذف درآمد ها و درآمدهاي دوره اي
متصل کردن يک حساب به درآمد بصورت اختياري

فاکتورها:
ايجاد، ويرايش و حذف فاکتورها و فاکتورهاي دوره اي
پشتيباني از پرداخت کنندگان، و پيگيري پرداخت ها از طريق پرداخت کننده
ايجاد فاکتور براي مبالغ پرداختي يا به عنوان مخارج و يا به عنوان تراکنش ( جلوگيري از محاسبه دوباره مخارج شما)
يادآوري فاکتورها

بودجه و طبقه بندي ها:
ايجاد، ويرايش و حذف دسته بندي هزينه ها و زيرگروه ها
تنظيم بودجه و پيگيري هزينه ها در سطح طبقه بندي ها و زير گروه ها
دسته بندي اسناد
طبقه بندي مخارج بصورت ثابت، متغير و اختياري و محاسبه درآمد قابل تصرف

حساب ها:
پشتيباني براي حساب ها مانند صدور و دريافت چک، پس انداز، اعتبار، بدهي ، وجه نقد و …
متصل کردن ورودي هاي هزينه و درآمد خود با حسابتان و پيگيري دقيق مانده حساب
مشاهده معاملات، و انجام تراکنش بين حساب ها