سایت حسابداری - تالار تخصصی حسابداری ایران Meta ACC

یاد آوری ها => آموزش حسابداری => نويسنده: محمدرضا در آگوست 15, 2012, 12:29:32 بعد از ظهر

عنوان: دفتر نویسی و اصلاحات
رسال شده توسط: محمدرضا در آگوست 15, 2012, 12:29:32 بعد از ظهر
شرکتی ماه اول سال دفاتر خود را نوشته است - از برج دوم به بعد با خرید نرم افزار حسابداری روش کار فرق کرده و چون سیستم بطور اتوماتیک بعضی اسناد را ثبت میکند ( کار در جریان و کالای ساخته شده - آماده بفروش - فروش رفته ) اکنون این موارد را بایستی در دفاتر حسابداری ثبت کرد یا نه ؟

اگر بایستی ثبتی صورت پذیرد برای ماه اول که از روش ادورای استفاده شده چه راهکاری باید در نظر گرفت ؟
عنوان: پاسخ : دفتر نویسی و اصلاحات
رسال شده توسط: آیلان در آگوست 15, 2012, 12:56:14 بعد از ظهر
با سلام

دوست عزیز لطفا بفرمایید که این نرم افزار را به دارایی اعلام کرده اید یا خیر؟
دوم اینکه شما بایستی در هنگام ارائه اظهار نامه در یادداشتهای توضیحی ضمیمه علت تغییر روش را بیان فرموده و تغییرات این روش را در سود و زیان پایان سال افشا کنید

با احترام
عنوان: پاسخ : دفتر نویسی و اصلاحات
رسال شده توسط: محمدرضا در آگوست 15, 2012, 01:05:28 بعد از ظهر
خیر هیچگونه نرم افزاری به دارایی اعلام نشده
عنوان: پاسخ : دفتر نویسی و اصلاحات
رسال شده توسط: آیلان در آگوست 15, 2012, 01:27:20 بعد از ظهر

اگر برای ارسال تراز ماهانه باشد و میخواهید سیستم را به دارایی اعلام کنید بهتر است یک کپی از نرم افزار را اعلام کنید و ببینید دارایی نرم افزار را میپذیرد یا خیر