شرکتی ماه اول سال دفاتر خود را نوشته است - از برج دوم به بعد با خرید نرم افزار حسابداری روش کار فرق کرده و چون سیستم بطور اتوماتیک بعضی اسناد را ثبت میکند ( کار در جریان و کالای ساخته شده - آماده بفروش - فروش رفته ) اکنون این موارد را بایستی در دفاتر حسابداری ثبت کرد یا نه ؟
اگر بایستی ثبتی صورت پذیرد برای ماه اول که از روش ادورای استفاده شده چه راهکاری باید در نظر گرفت ؟
با سلام
دوست عزیز لطفا بفرمایید که این نرم افزار را به دارایی اعلام کرده اید یا خیر؟
دوم اینکه شما بایستی در هنگام ارائه اظهار نامه در یادداشتهای توضیحی ضمیمه علت تغییر روش را بیان فرموده و تغییرات این روش را در سود و زیان پایان سال افشا کنید
با احترام
خیر هیچگونه نرم افزاری به دارایی اعلام نشده
اگر برای ارسال تراز ماهانه باشد و میخواهید سیستم را به دارایی اعلام کنید بهتر است یک کپی از نرم افزار را اعلام کنید و ببینید دارایی نرم افزار را میپذیرد یا خیر