با سلام و خسته نباشید به همه دوستان.
در نرم افزار حسابداری ما در شرکت کدینگ به این شکل هست: یک گروه با عنوان هزینه ها و یک کل با عنوان هزینه های فعالیت و چند معین با عنوان های زیر:
هزینه حقوق و دستمزد
هزینه اداری و عمومی
هزینه بیمه
هزینه باربری
هزینه قبوض خدماتی
وقتی در نرم افزار سندهای مربوطه را میزنم با توجه به کدهای کل و معین و تفضیلی مشکلی نیست اما وقتی گزارش دفتر روزنامه میگیریم فقط نوشته هزینه های فعالیت (یعنی فقط کل را نشان می دهد) و نمیشود متوجه شد که این هزینه مربوط به چه چیزی هست.
آیا نرم افزار درست است؟
چون در دفتر روزنامه مثلا حقوق و قبض و ملزومات را جدا ثبت میکنیم آیا اینجا نباید مشخص شود؟
با تشکر.
سلام بر شما
دوست عیزیز گزارش دفتر روزنامه . گزارشی فقط بر اساس حسابهای کل است.
شما باید گزارشهای خود را از قسمت تراز آزمایشی تهبه نمائید.
با احترام
با سلام و احترام
من میخواستم که دفتر روزنامه را از دفتر روزنامه نرم افزار بنویسم، متوجه نشدم الان چطوری بنویسم؟
با تشکر.
با سلام
اگر نرم افزار شما قابلیت تهیه گزارش دفتر ورزنامه و کل را دارد باید از گزارش دفتر کل و روزنامه نرم افزار دفاتر قانونی را بنویسید.
اگر نرم افزار بتواند اسناد صادر شده در یک روز را به صورت یک سند تجمعی تبدیل نماید حجم دفتر نویسی شما بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.
با احترام
با سلام و تشکر بابت پاسخ.
نرم افزار قابلیت گزارش گیری دفتر روزنامه را دارد ، اما با توجه به این که در دفتر روزنامه فقط حسابهای کل را نشان می دهد، برای نوشتن دفتر روزنامه از روی دفتر روزنامه نرم افزار به مشکل بر میخورم (( مانند هزینه ها که در اولین سوال پرسیدم))
با سپاس.
سلام
در ثبت دفتر روزنامه شما با دو هزینه سرکار دارید
هزینه های عملیاتی و هزینه های غیر عملیاتی
همه هزینه ها در معین و تفصیلی زیر مجموعه این دو حساب کل خواهد بود
با احترام