*گالری وحشت(اتومبیل)*

نویسنده Amir Shahbazzadeh, بعد از ظهر 19:10:55 - 06/27/11

« قبلی بعدی »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

Amir Shahbazzadeh


فورد جی-تی-اکس-۱ ( Ford GTX1 )

جی-تی-اکس-۱ با سقف تاشو، موتوری بسیار بزرگ، ترمزهای آلومینیومی بسیار قوی، چرخ های بزرگ ۱۹ اینچی و رنگ آمیزی زیبا، یکی از شاهکارهای شرکت فورد است. موتور ۸ سیلندری این اتومبیل می تواند تا قدرتی برابر ۵۵۰ اسب بخار تولید کند. فورد جی-تی-اکس-۱ یکی از خودروهایی است که کلکسیونرهای اتومبیل آروزی داشتن آن را دارند و قیمت ۱۹۰۰۰۰ ( صد و نود هزار ) دلاری این خودرو نیز نمی تواند جلوی علاقه این افراد را برای خرید آن بگیرد.


مک لارن اس-ال-آر ( McLaren SLR )

مرسدس-بنز مک لارن اس-ال-آر اتومبیلی سریع و محصولی مشترک از شرکتهای کرایسلر و مک لارن است. اس-ال-آر ( SLR ) مخفف سه کلمه Sportlich ( به معنای ورزشی )، Leicht ( به معنای نور ) و Rennsport ( به معنای مسابقه ای ) است. قیمت پایه این اتومبیل زیبا حدود ۴۵۵۰۰۰ ( چهارصد و پنجاه و پنج هزار ) دلاره. این اتومبیل برای کسانی ساخته شده که جرأت رانندگی با سرعت بسیار بالا را در جاده های شهری دارند. موتور ۸ سیلندر این ماشین میتونه تا ۶۱۷ اسب بخار قدرت تولید کنه و سرعت این خودرو را به ۳۳۴ کیلومتر در ساعت برساند. از خصوصیات برجسته این اتومبیل می توان به ترمزهای بسیار قدرمند آن اشاره کرد



پورشه کررا جی-تی ( Porsche Carrera GT )

و اما یکی از ماشین های محبوب تمامی عاشقان سرعت! "پورشه". اما نه یک پورشه معمولی، بلکه اتومبیلی که برای سرعت بسیار زیاد طراحی شده. این اتومبیل ابتدا برای خیابان های عادی ساخته شده بود اما بیشتر از اون در مسابقه های اتومبیل رانی استفاده می شود. موتور قدرتمند این خودرو می تواند تا ۶۱۲ اسب بخار قدرت تولید کند. طراحی زیبا، وزن بسیار کم، موتور بسیار قوی و سرعت بسیار بالای ۳۳۰ کیلومتر در ساعت باعث شده تا این خودرو یکی از محبوب ترین اتومبیل های جهان برای جوانان باشد.



Amir Shahbazzadeh

فراری اف-اکس-اکس ( Ferrari FXX )

این اتومبیل یک خودروی استثنایی از شرکت فراری است. فراری اف-اکس-اکس با استفاده از تکنولوژی فراری "انزو" و برخی طراحی های جدید در این شرکت ساخته شده. از آنجایی که معمولاً این اتومبیل در پیست های مسابقه اتومبیل رانی استفاده دارد، طراحی داخلی آن، مانند صندلی و پدال ها دقیقاً متناسب با اندازه های راننده آن انجام می شود.

تا به امروز تنها ۳۰ عدد از این اتومبیل در جهان ساخته شده و صاحبان آن، افرادی پولدار و خوش شانسی هستند که می توانند از آخرین و بهترین تکنولوژی شرکت فراری لذت ببرند! موتور ۱۲ سیلندری این اتومبیل میتونه تا قدرتی برابر ۸۰۰ اسب بخار تولید کند. البته قیمت ۱۸۰۰۰۰۰ ( یک میلیون و هشتصد هزار ) دلاری این اتومبیل، خرید آن را برای بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل کرده است.



فیسکر لاتیگو سی-اس ( Fisker Latigo CS )

"هنریک فیسکر" یکی از طراحان اصلی "اَستون مارتین"، هنگام جدایی از این شرکت تصمیم گرفت تا کمپانی اتومبیلی به نام خود راه بیاندازد. هنریک با استفاده از تجارب طراحی خودش موفق شد تا اتومبیل هایی جدیدی را بر اساس نقشه ها و تجارب قدیم خودش در شرکت جدید درست کند که یکی از آنها فیسکر لاتیگو سی-اس است که بر اساس تکنولوژی بی-ام-و سری ۶ کوپه طراحی شده. موتور ۸ سیلندر این اتومبیل می تواند تا ۳۶۰ اسب بخار قدرت تولید کند و سرعت فیسکر لاتیگو سی-اس را به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت برساند. قیمت این خودرو در حدود ۲۰۰۰۰۰ ( دویست هزار ) دلار است.


Amir Shahbazzadeh

اَستون مارتین ونکویش ( Aston Martin Vanquish )

ونکویش سریعترین اتومبیل ساخت شرکت اَستون مارتین است و با قیمتی در حدود ۲۲۸۰۰۰ (دویست و بیست و هشت هزار) دلار یکی از گرانترین اتوموبیلها به حساب می آید.

این اتومبیل معمولاً به سلیقه و رنگ خریدار طراحی، و ساخت آن تماماً توسط دست انجام می شود. موتور ۴۵۰ اسب بخاری این اتومبیل می تواند آن را در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. این اتومبیل به داشتن ترمزهایی مجهز و مطمئن معروف است. اَستون مارتین ونکویش، اتومبیل مورد استفاده جیمز باند در فیلم Die Another Day هم بوده است.

فراری ۵۹۹ جی-تی-بی ( Ferrari 599 GTB )

فراری ۵۹۹ جی-تی-بی یکی از پرقدرت ترین اتومبیل های ۱۲ سلیندر جهان به شمار می رود. طراحی این اتومبیل هم بسیار شبیه به فراری "انزو" است. این اتومبیل دو در کوپه به منظورراحتی راننده، کارکرد بهتر موتور و طراحی زیبا و شیک ساخته شده است. موتور ۶ لیتری این اتومبیل می تواند تا ۶۲۰ اسب بخار قدرت تولید کند و سرعت این فراری را در ۳.۷ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند! معروفیت این اتومبیل به طراحی بدون نقص ایرو-داینامیک بدنه آن است. حداکثر سرعت این فراری ۳۳۰ کیلومتر در ساعت تخمین زده شده است. فراری ۵۹۹ جی-تی-بی در دو مدل دنده ای معمولی و خودکار عرضه می شود. جالب است بدانید در نوع خودکار آن، تعویض دنده ها بر خلاف اتومبیل های دیگر، در زمان باور نکردنی ۱ میلی ثانیه انجام می شود!

قیمت این اتومبیل هم در حدود ۲۶۰۰۰۰ ( دویست و شصت هزار ) دلار است.


Tags:

Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp