انجمن متا: طراحی سایت و سئو - دانلود قالب و تم - کریپتو

پزشکی، بهداشت، درمان، خانواده، مقاله (عمومی) => اطلاعات عمومی، اخبار، مطالب آموزنده، ورزشی، سینما، عکس، موزیک، طنز و... => توریستی => نويسنده: guld118 در بعد از ظهر 19:24:55 - 06/18/17

عنوان: متا در ایتالیا
رسال شده توسط: guld118 در بعد از ظهر 19:24:55 - 06/18/17
متا در ایتالیا را بشناسید و با واژه های کومونه و Meta بیشتر آشنا شوید.

[wiki]متا [/wiki](به ایتالیایی: Meta) یک [wiki]کومونه[/wiki] در ایتالیا است که در استان ناپل واقع شده‌ است. متا ۲٫۲ کیلومترمربع مساحت و ۸٬۰۴۱ نفر جمعیت دارد و ۱۱۱ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌است.
کومونه
کومونه (به ایتالیایی: Comune؛ جمع: comuni) یکی از تقسیمات کشوری اصلی رایج در ایتالیا است. ایتالیا به ۲۰ ناحیه (regioni) تقسیم می‌شود که این نواحی به نوبهٔ خود به ۱۰۱ استان (province) و این استان‌ها نیز به ۸۱۰۰ کومونه (comuni) تقسیم می‌شوند.

بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کومونه ایتالیا کومونه رم (ناحیهٔ لاتزیو) با مساحت ۱٬۳۰۷٫۷۱ کیلومتر مربع و جمعیتی برابر با ۲٬۷۶۱٬۴۷۷ نفر است. کوچک‌ترین کومونه این کشور نیز فیرا دی پریمیرو در استان ترنتو است که مساحت آن تنها ۰٫۱۵ کیلومتر مربع است. کم‌جمعیت‌ترین کومونه ایتالیا نیز پدستینا در استان سوندریو است که تنها ۳۴ نفر جمعیت دارد.
عنوان: شهر Meta
رسال شده توسط: guld118 در بعد از ظهر 20:16:35 - 06/19/17
شهر Meta از شهرهای کشور ایتالیا است. و از توریستی ترین شهرهای این کشور می باشد .این شهر در نزدیکی شهرهای Sant'Agnello و Sorrento و Vico Equense قرار دارد.