هوآوی Huawei آنر 6A

نویسنده متا, بعد از ظهر 17:12:05 - 05/27/17

« گوگل یک انسان با فهم ۹۵ درصد | هک روبات‌های صنعتی »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

متا

هوآوی Huawei آنر 6A - هوآوی به صورت رسمی از گوشی هوشمند میان رده خود تحت عنوان آنر 6A رونمایی کرد. این گوشی میان رده از تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام بهره می‌برد و قرار است با قیمت 116 دلار روانه بازار شود.
شرکت هوآوی به عنوان سومین برند بزرگ تولید و عرضه کننده گوشی در دنیا از گوشی هوشمند میان رده‌ای تحت عنوان آنر 6A رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در واقع جانشین گوشی آنر 5A است، اما از برخی جوانب نسبت به این گوشی تغییراتی را شامل شده است. برای مثال هوآوی حالتی کاملا دایره شکل برای سنسور دوربین اصلی و چراغ فلش LED آن ایجاد کرده و در زیر این سنسور اسکنر انگشت دایره‌ای شکلی را هم ارائه می‌کند.
هوآوی آنر 6A از صفحه‌نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1280 در 720 پیکسل یا اصطلاحا اچ‌دی بهره می‌برد. دستگاه از نظر ظرفیت رم و حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف خواهد بود. نسخه پایه‌ای آن با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود و نسخه برتر آن از رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی بهره‌مند خواهد شد. هوآوی در هر دو نسخه از گوشی آنر 6A از تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام استفاده می‌کند.
دوربین اصلی گوشی هوآوی آنر 6A از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با شماره مدل IMX278 ساخت شرکت سونی تشکیل شده و دوربین سلفی دستگاه هم 5 مگاپیکسلی است. متاسفانه، برخلاف گوشی هوآوی آنر 5A، نسخه جایگزین آن از چراغ فلش LED سلفی بهره نمی‌برد. سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید 7.1 نوقا بوده و رابط کاربری EMUI 5.1 هم در کنار آن نصب است.

باتری گوشی هوآوی آنر 6A هم نسبت به نسل قبل بهبود یافته است. هوآوی باتری این اسمارت‌فون را 3020 میلی آمپر ساعتی انتخاب کرده و با توجه به وجود تراشه اسنپدراگون 435، دستگاه از قابلیت شارژ سریع 3.0 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. هوآوی اشاره داشته که نسخه‌های مجهز به رم 2 و 3 گیگابایتی گوشی هوآوی آنر 6A را به ترتیب با قیمت 116 و 145 دلار روانه بازار می‌شود. عرضه این اسمارت‌فون هم از روز یکم ماه ژوئن آغاز خواهد شد. همچنین دستگاه شامل آپشن‌های رنگ طلایی، رزگلد، نقره‌ای و آبی می‌شود.


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp