وب سایت سازی

نویسنده mousavinia, بعد از ظهر 12:43:40 - 08/07/17

« ریدایرکت مستقیم یک صفحه با استفاده از کد اچ تی ام ال HTML | نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

mousavinia

طراحی سایت و وب سایت سازی شاید در ظاهر کاری آسان به نظر بیاید و خیلی ها فکر کنند با ساخت وبلاگ تفاوتی ندارد. اما این گونه نیست. در وب سایت سازی باید تخصص های گوناگونی را داشت و به موارد مختلفی مانند برنامه نویسی، php و نیز javascript و css و غیره تسلط داشت که هر کدام از آنها نیاز به تخصص و تجربه دارند و یادگیری آنها زمان بر می باشد. اما در دنیای امروز و خصوصاً در دنیای طراحی سایت و وب سایت سازی همواره راه های کوتاه تری نیز برای رسیدن به مقصد به وجود می آید. وب سایت سازی با استفاده از ابزارهای مختلف که هم وب سایت سازی رایگان را شامل می شود و هم هزینه بر یکی از این راه ها است. در این نوشتار چند مورد از ابزارهای وب سایت سازی رایگان را برای شما همراهان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش معرفی خواهیم نمود.دو ابزار دیگری که به صورت رایگان برای وب سایت سازی در اختیار شما قرار می گیرد ابزارهای Tumblr و  می باشند. Tumblr را که همه می شناسید و یکی از بهترین های وبلاگ سازی است که این امکان را به شما می دهد که هر چیزی را به اشتراک بگذارید. اما ابزار وب سایت سازی Webs نیز ابزار رایگان دیگری است که بی شک یکی از بهترین وب سایت سازهای بازار می باشد و با توجه به تعداد بسیار زیاد قالب های موجود در آن می تواند مورد مناسبی برای مشاغل و کسب و کارهای متفاوت باشد.

مشاوره طراحی وب سایت رایگان
نکته مهمی که باید در طراحی سایت به آن توجه کنید این است که شما در طراحی وب سایت فقط به یک تخصص نیاز ندارید بلکه باید در زمینه های مختلف تخصص داشته باشید تا بتوانید یک کار عالی را در خروجی خود ببینید. دیجیتال مارکتینگ، روانشناسی، سئو سایت و برنامه نویسی و گرافیک بخشی از این تخصص ها می باشد. در کنار این تخصص ها باید تجربه را نیز افزود که می تواند برای کارشناسان طراحی سایت حتی مهم تر از تخصص نیز باشد و مهم ترین ملاک برای تشخیص بهترین شرکت طراحی سایت نیز تجربه می باشد. بنابراین می بینید که یا باید یک کار تیمی را انجام دهید و یا خود در همه زمینه های مرتبط به طراحی سایت، هم تخصص و هم تجربه داشته باشید. و نهایتاً راهکار سوم این است که از مشاوره طراحی وب سایت استفاده کنید که در بسیاری شرکت های طرای سایت به صورت رایگان انجام می شود و در برخی دیگر ممکن است هزینه ای در پی داشته باشد و یا اینکه تحت عنوان پشتیبانی سایت ارائه شود.
ایجاد پیش نویس محتوا در طراحی سایت
پیش نویس محتوا خصوصاً محتوای اساسی و صفحات مهم سایت شما باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد بنابراین تعجب نکنید و فکر نکنید با این اوصافی که در تولید محتوای طراحی سایت اشاره می کنیم کار بسیاری سختی است. بلی اگر بخواهید پیشرفت کنید و موفق باشید نیاز است که مقداری بیش از دیگران تلاش کنید. در ایجاد پیش نویس محتوا باید یک محتوای به اصطلاح خشن یا محتوای خشک را بنویسید. می توانید از چند نفر برای نوشتن بخش های مختلف محتوا کمک بگیرید ولی در نهایت این بخش ها را یک نفر باید به هم ارتباط داده و یکسان کند. فردی که مسئول هماهنگ کردن نوشته های افراد مختلف است باید این نوشته ها را با رئوس و سر تیتر های محتوا که در بخش پیش اشاره کردیم تطابق دهد.
نقش طراحی اپلیکیشن در دیجیتال مارکتینگ
در مورد گسترش تلفن های هوشمند در میان مردم شاید چندان نیازی به توضیح نباشد و با قاطعیت می توان ادعا کرد که دیر زمانی نخواهد گذشت که تعداد استفاده کنندگان از تلفن هوشمند با جمعیت کل زمین برابری خواهد کرد. این گسترش استفاده از تلفن های هوشمند اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل را به خوبی نشان می دهد زیرا از طریق طراحی اپلیکیشن اندروید و طراحی اپلیکیشن IOS می توانید به سمت یک بازار چند میلیارد نفری تبلیغات خود را نشانه بروید و به قول معروف به انبار بزنید {!}. اهمیت طراحی اپلیکیشن موبایل در بازاریابی دیجیتال به این دلیل است که افراد زیادی از تلفن هوشمند خود برای کارهای روزمره از جمله خرید و وب گردی و دیدن فیلم و سرگرمی و بسیاری موارد دیگر بهره می گیرند و این شیوه های متعدد استفاده روز به روز نیز در حال افزایش می باشد. به این نوع بازاریابی در واقع موبایل مارکتینگ گفته می شود. اکثر کسب و کارهای بزرگ برای برتری در آینده سال ها پیش شروع به استفاده و قدرت گرفتن در عرصه موبایل مارکتینگ کرده اند و امروزه نتایج این سرمایه گذاری را نیز به خوبی می توان مشاهده کرد. هزینه طراحی اپلیکیشن نیز میزان زیادی نیست و با توجه با کاربرد و امکانات و میزان کاربران می تواند متعدد باشد.

طراحی سایت تهران، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن،طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، آموزش طراحی سایت ، سئو سایت ، بهینه سازی سایت


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و افزایش ترافیک سایت ویژه اصناف و کلیه مشاغل

نویسنده Hooman Ghayouri در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

1 ارسال
3206 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:05:42 - 03/22/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
سئو و بهینه سازی سایت

نویسنده sitedarr در مقالات کامپیوتر, Computer Articles

1 ارسال
1095 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 10:58:25 - 05/02/21
توسط
babaksh2
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
(فعال سازی سایت میل) آموزش تصویری استفاده از سرویس ایمیل در جوملا, Email service

نویسنده Amir Shahbazzadeh در مدیریت محتوای Joomla

0 ارسال
2859 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:16:05 - 04/21/12
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
کد های رایگان همراه اول(فعال سازی وغیرفعال سازی سرویسها)

نویسنده Marjan در فناوری اطلاعات و ارتباطات (IT)

1 ارسال
3914 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 20:00:45 - 07/16/11
توسط
Amir Shahbazzadeh
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
یکپارچه سازی و بهینه سازی سیستم با Auslogics Disk Defrag

نویسنده Amir Shahbazzadeh در نرم افزار کاربردی, Utility Softwares

1 ارسال
1464 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 21:10:27 - 05/03/18
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
پاک سازی و بهینه سازی کامپیوتر با CCleaner

نویسنده Hooman Ghayouri در نرم افزار بهینه سازی, Optimisation

18 ارسال
11950 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 18:42:49 - 08/19/17
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
طراحي سايت، بهينه سازي سایت، افزايش ترافيک سایت

نویسنده Meta Pioneers در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

1 ارسال
3064 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 02:22:52 - 10/20/11
توسط
Meta Pioneers