دانلود آنتی ویروس نود ESET NOD32 AntiVirus

نویسنده Hooman Ghayouri, قبل از ظهر 00:19:14 - 08/17/11

کد های آپدیت روزانه آنتی ویروس نود 32 Eset Smart Security And Antivirus Nod »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

Amir Shahbazzadeh

دانلود آنتی ویروس نود 32 نگارش 32 بیتی ESET NOD32 Antivirus 6.0.316.0

دانلود آنتی ویروس نود 32 نگارش 64 بیتی ESET NOD32 Antivirus 6.0.316.0

Amir Shahbazzadeh


دانلود آنتی ویروس نود32 ورژن 7 و بتا ESET NOD32 Antivirus 7.0.28

Amir Shahbazzadeh


دانلود آنتی ویروس نود32 ورژن ESET NOD32 AntiVirus 7.0.302.0

Amir Shahbazzadeh


دانلود آنتی ویروس نود32 ورژن ESET NOD32 AntiVirus 7.0.317.4
Download Linkhttps://www.mediafire.com/?o74k5iifnmb2jkk

متا

#14
دانلود آنتی ویروس نود 2017 - 32 ESET NOD32 Antivirus

jafar ahmadi

امروزه با گسترده شدن فضای اینترنت همزمان ویروس ها هم بیشتر و متنوع تر شده اند .برای اینکه بتوانیم با خیال راحت در فضای اینترنت فعالیت کنیم نیاز داریم از نظرامنیتی سیستم خود را حفظ کنیم چون امکان دارد فایل های مهمی از جمله شماره های کارت اعتباری ,اطلاعات شخصی و... در سیستم خود ذخیره کرده باشید. برای حفاظت از آنها باید از نرم افزار های امنیتی موجود استفاده نمایید.


دانلود آنتی ویروس نود ESET NOD 32

دانلود آنتی ویروس نود ۳۲  برای ویندوز و مک و لینوکس کامپیوتر و دانلود آنتی ویروس نود ESET NOD 32 برای اندروید به همراه پشتیبانی تلفنی ۹۰۹۹۰۷۰۳۴۵ دانلود کار به صورت شبانه روزی !!! دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ ورژن ۳ و ۴ و نسخه های جدید ۱۰ و ۱۱ برای سیستم عامل های مختلف اعم از گوشی و کامپیوتر + پشتیبانی تلفنی

در سال ۱۹۸۷ دو جوان برنامه نویس با نام های "Peter Paško" و "Miroslav Trnka" ! اقدام به طراحی برنامه ای برای شناسایی ابتدایی ترین ویروس ها کردند ! پس از آن با افزایش تعداد ویروس ها به فکر طراحی نرم افزاری برای شناسایی و پاکسازی ویروس ها بودند ! در سال ۱۹۹۲ با همکاری فردی به نام "Rudolf Hrubý" اقدام به تاسیس شرکتی به نام ESET با هدف توسعه راهکارهای امنیتی برای کاربران خانگی و شبکه های رایانه ای، شناسایی، غیرفعالسازی و حذف انواع بدافزارهای شناخته شده و ناشناخته نمودند.

آنتی ویروس NODE32 یکی از مجموعه نرم افزارهای امنیتی است ! که توسط این شرکت اسلواکیایی تولید شده است ! و یکی از بهترین و سریع ترین برنامه ها برای حفاظت از کامپیوتر در مقابل ویروس ها، تروجان ها و کرم های اینترنتی می باشد.

منبع :
downloadkar

xcfvghbjnkm

نودشاپ آنتی ویروس مناسب و ویژگی های آن
امروزه دنیای تکنولوژی رشد روزافزونی داشته و استفاده از اینترنت و موبایل در سراسر جهان افزایش پیدا کرده است. چیزی که در این شرایط ضروری است آنتی ویروس مناسب و امکان استفاده مطمئن از اینترنت و بدون نگرانی از حمله ویروس های ناشناخته به سیستم و یا دسترسی هکر ها به اطلاعات شخصی هر فرد است. نصب آنتی ویروس های معتبر این امکان را برای شما فراهم می کند. آنتی ویروس ها با امکانات امنیتی که ارائه می دهند جلوی دسترسی بدافزارها به سیستم موبایل یا کامپیوتر و به سرقت رفتن اطلاعات شخصی کاربر را می گیرند.

قوی ترین آنتی ویروس 2019

آنتی ویروس نود 32 در بین لیست قوی ترین و بهترین آنتی ویروس های 2019 قرار می گیرد. این آنتی ویروس دارای ویژگی هایی مانند محافظت در برابر نرم افزار های مخرب، بهترین تشخیص اکتشافی، محافظت از نفوذ، دارای لایه anti-ransomware، قابلیت فیلتر کردن URL و مسدود کردن وب سایت های مخرب، جلوگیری از حملات ماژول ها و اسکریپت های مخرب با استفاده از PowerShell و ... است. این ویژگی ها به این معنی است که آنتی ویروس نود 32 قدرت بالایی دارد و بنابراین می توان آن را در لیست بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های 2019 قرار داد.
محافظت آنتی ویروس نود 32 از حد متوسط بالاتر است و طراحی سبک آن باعث کندی کار سیستم نمی شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 قابلیت محافظت سیستم حتی قبل از شروع ویندوز با استفاده از اسکنر UEFI است.

آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس نود 32 یکی از محصولات شرکت ایسِت (ESET) است. این شرکت در سال 1992 در براتیسلاو اسلواکی تاسیس شد. این شرکت آنتی ویروس های مختلفی را از جمله آنتی ویروس ایسِت اینترنت سکیوریتی (ESET Internet Security)، آنتی ویروس ایسِت اسمارت سکیوریتی (ESET Smart Security) و ... به بازار عرضه می کند.

براساس رتبه بندی AV-TEST شرکت ایسِت در بین 10 شرکت برتر تولید کننده نرم افزار های امنیتی قرار می گیرد. آنتی ویروس نود 32 به خوبی می تواند از فایل ها و اطلاعات شخصی کاربران محافظت کند و به دلیل اینکه نسبت به آنتی ویروس های دیگر دارای منابع سخت افزاری کمتری است، بسیاری از کاربران به راحتی می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

ویژگی های آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس نود 32 کار اسکن تمام برنامه ها، پوشه ها، کارت های حافظه و ... را به طور مستمر انجام می دهد تا سیستم را از هرگونه تهدید جدیدی دور نگه دارد. هنگام خرید اینترنتی یا پرداخت الکترونیکی از اطلاعات شخصی محافظت می کند. بنابراین امکان هر نوع سوء استفاده ای از اطلاعات شخصی با استفاده از این آنتی ویروس به صفر می رسد.


آنتی ویروس نود 32 بر روی گوشی موبایل نیز قابل اجراست. حتی اگر گوشی موبایل گم شود یا دزدیده شود می تواند آن را ردیابی، موقعیت یابی و از راه دور گوشی را قفل کند. از دیگر ویژگی های آنتی ویروس نود 32 محدود کردن دسترسی یا قابلیت قفل گذاری نرم افزاری خاص روی گوشی یا تبلت است. حتی از طریق آن می توان تماس ها یا پیام هایی را که نمی خواهیم روی گوشی نشان داده شود فیلتر کرد.


این آنتی ویروس علاوه بر اینکه خود نرم افزار سبک و کم حجمی است، دارای آپدیت های سبک و کم حجم نیز است و بنابراین کار با آن راحت تر از نرم افزار های سنگین دیگر است.


آنتی ویروس نود 32 دارای قابلیت آپدیت روزانه و ساعتی است. آپدیت روزانه به این معنی که بانک اطلاعاتی شرکت ESET به صورت روزانه آپدیت می شود و از این طریق آنتی ویروس نود 32 نیز خود را آپدیت می کند. آپدیت ساعتی به این معنی که می توان تنظیمات آنتی ویروس را طوری قرار داد که آپدیت به صورت ساعتی یا دقیقه ای انجام شود.


آنتی ویروس نود 32 این قابلیت را دارد که هنگام بالا آمدن ویندوز به طور خودکار اجرا شود. دارای فناوری به نام هوش مصنوعی است که حتی فایل هایی که مشکوک به آلودگی باشد تشخیص می دهد. می تواند تمام برنامه های مخرب موجود در حافظه و همچنین فایل هایی که فقط خواندنی هستند را پاک کند.


نسخه  Smart Security این آنتی ویروس دارای دیواره آتش ضد جاسوسی و ضد هرزنامه است.

نحوه آپدیت آنتی ویروس نود 32

مسئله آپدیت و به روز رسانی نرم افزار آنتی ویروس نود 32 مسئله ای است که دغدغه بسیاری از کاربران است. آنتی ویروس نود 32 از طبق روش های مختلفی آپدیت می شود. در ادامه به آنها اشاره می کنیم:


- آپدیت آفلاین (Offline Update) : آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود 32 به صورت دستی انجام می شود. آپدیت کردن دستی این خطر را دارد که بین انتشار ویروس و آپدیت نرم افزار فاصله بیفتد و ویروس سیستم شما را درگیر کند. همچنین همیشه باید در جستجوی فایل آپدیت آن باشید.


- آپدیت آنلاین آنتی ویروس نود 32 با استفاده از یوزر و پسورد رایگان از سرور اصلی: در این روش باید یوزر و پسورد آپدیت آن را که به طور رایگان در اینترنت قرار داده شده جستجو کرد و از طریق یوز و پسورد نرم افزار را آپدیت کرد. خوبی این روش این است که نرم افزار همیشه آپدیت است و آپدیت ها از سایت اصلی دریافت می شود. اما ایرادی که دارد این است که استفاده از یوزر و پسورد آپدیت محدودیت زمانی دارد و بعد از مدتی از کار می افتند و کاربر باید در جستجوی یوزر و پسورد جدید آن باشد.

- آپدیت آنلاین با استفاده از یوزر و پسورد جعلی از سرور های غیر اصلی: برخی از سرورها لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 را میخرند اما فقط آپدیت های آن را دانلود می کنند و آن را روی سرور خود برای مشتریان قرار می دهند. معمولا هم آپدیت ها را با عنوان اکانت اصلی با قیمت پایین به مشتریان می فروشند. مشتری بی اطلاع نیز ممکن است به دلیل ارزان بودن آن از این آپدیت ها استفاده کند. اما خطری که دارد این است که این آپدیت ها دستکاری میشوند تا مشتری بتواند آنها را از سرور غیر اصلی دریافت کند. بنابراین ممکن است برخی از آپدیت ها کار نکند و از سرویس دهی خارج شود. درنتیجه نرم افزار آنتی ویروس نود 32 آپدیت نشود. البته نسخه جدید محصولات ESET امکان آپدیت های این چنینی را ندارد.


-خرید لایسنس قانونی و آپدیت آنلاین با استفاده از یوزر و پسورد اختصاصی: می توان نسخه قانونی آپدیت آنتی ویروس نود 32 را از سرور های اصلی شرکت سازنده آن خریداری کرد. مزیتی که این روش دارد این است که خرید آن کاملا قانونی و با اطمینان از آپدیت بودن همیشگی آنتی ویروس انجام می شود.

خرید آنتی ویروس نود 32

لایسنس قانونی آنتی ویروس نود 32 را می توان از سرور های اصلی آن خریداری کرد. این لایسنس خریداری شده لایسنسی اختصاصی است. بنابراین آن را فقط روی یک دستگاه می توان اجرا کرد و برای هر سیستمی باید لایسنس جداگانه خریداری شود.


این لایسنس ها انواع مختلفی دارند که شما با توجه به کاربرد آن می توانید نوع مناسب آن را خریداری کنید. کاربران جدید این آنتی ویروس لایسنس جدید آن را باید خریداری کنند و بعد از اتمام دوره آن می توانند خرید خود را با هزینه ای کمتر از هزینه خرید اولیه آن تمدید کنند. باید توجه داشت که تنها در صورت خریداری لایسنس اصلی می توان آن را تمدید کرد. اگر لایسنس جعلی خریداری شده باشد امکان تمدید آن غیر فعال خواهد شد.

همچنین خریداری دوره زمانی 2 ساله لایسنس به صرفه تر از دوره 1 ساله آن و تمدید دوباره آن در پایان سال است.


بعد از خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 یک کد 20 رقمی فعال سازی آن به کاربر ایمیل می شود. با این کد تمامی نسخه های آنتی ویروس و تمام امکانات آن فعال می شود. در صورت خرید لایسنس آنتی ویروس آپدیت خودکار آن فعال می شود و به صورت روزانه به روز می شود و دیگر نیاز به جستجوی یوزر و پسورد آن در اینترنت نیست.


با توجه و رعایت نکات بالا می توان خرید مطمئن و مناسب تری انجام داد.

لایسنس چند کاربره یا مولتی دیوایس

برای کاربرانی که از بیش از یک سیستم و در واقع از تعداد بالایی کامپیوتر استفاده می کنند نوع تک کاربره و لایسنس اختصاصی این آنتی ویروس مقرون به صرفه نیست. آنها می توانند لایسنس هایی را که از 1 تا 24 کاربر را پوشش می دهند خریداری کنند. شرکت ESET برای خرید این لایسنس های چند کاربره تخفیف خوبی قائل شده است و آن را با قیمتی پایین تر از لایسنس تک کاربره در اختیار مشتریان قرار می دهد. چنانچه شما لایسنس یک دستگاه را فعال کرده باشد و حال بخواهید آن را روی دستگاهی دیگر نصب کنید، به راحتی میتوانید از طریق سایت شرکت ESET این کار را انجام دهید. در سایت ESET قسمتی به عنوان مدیریت لایسنس وجود دارد. شما از طریق این قسمت می توانید لایسنس نصب شده روی یک دستگاه را حذف و آن را روی دستگاه دیگری نصب کنید.


نوع چند کاربره آنتی ویروس نود 32 نسخه رایگان ندارد اما یک لایسنس 30 روزه آزمایشی در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مشتریان بتوانند امکانات این نوع آنتی ویروس را بررسی کنند.

نصب آنتی ویروس نود 32

بعد از خریداری لایسنس، لینک فایل نصب آن برای شما ایمیل می شود. بهتر است لینک نصب آنتی ویروس نود 32 را از سایت اصلی شرکت ESET دریافت کنید. در این صورت از کیفیت دانلود آن مطمئن خواهید بود. نصب این نرم افزار بسیار ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد. به راحتی می توانید آن را نصب و از آن استفاده کنید. نسخه های خانگی این آنتی ویروس بر روی ویندوز های 7، 8، 10 و سیستم عامل لینوکس، سیستم عامل مک و سیستم عامل اندروید قابل نصب است.


تفاوت لایسنس اورجینال و لایسنس اختصاصی آنتی ویروس نود 32

لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 بدون واسطه و از طریق سرور اصلی ESET فعال می شود. اما در لایسنس اختصاصی، کاربر یک نام کاربری و پسورد از سرور نود سرو دریافت می کند و تمامی فعالسازی ها و آپدیت ها از طریق سرور واسط که مربوط به شرکت ESET است انجام می شود. در واقع از نظر امکانات و آپدیت ها این دو لایسنس هیچ تفاوتی با هم ندارند. تنها تفاوت آنها در نحوه دریافت فعال سازی و آپدیت از سرور اورجینال یا سرور واسط است.

اگر لایسنس خود را گم کردید چه کار باید بکنید؟

ممکن است به طور اتفاقی ایمیلی که لایسنس آنتی ویروس نود 32 در آن قرار دارد پاک شده باشد یا به هر دلیلی امکان دسترسی به آن وجود نداشته باشد. در این صورت شما می توانید از طریق وب سایت شرکت ESET با وارد کردن ایمیل خود آن را بازیابی کنید. به این ترتیب هر نوع لایسنسی که خریداری کرده باشید دوباره به ایمیل شما فرستاده می شود و شما می توانید به لایسنس خود دسترسی پیدا کنید.

تاریخ اتمام لایسنس آنتی ویروس نود 32

زمان به پایان رسیدن لایسنس آنتی ویروس بستگی به نوع خرید شما دارد. مدت زمان لایسنس های آنتی ویروس نود 32 از 1 تا 3 سال متغیر است. شما بستگی به هزینه و کارایی آن می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. اعتبار این لایسنس ها از زمان خرید محصول شروع می شود. بنابراین به تاریخ خرید آن دقت کنید. در صورتی که لایسنس چند کاربره خریده باشید، باید در نظر داشته باشید که تاریخ اتمام لایسنس تمام دستگاه ها یکسان است. حتی اگر آن را فقط بر روی یک دستگاه نصب کرده باشید بعد از اتمام تاریخ اعتبار، نمی توانید آن را بر روی دستگاه های دیگر نصب کنید.

تشخیص لایسنس اصلی آنتی ویروس نود 32 از تقلبی

هنگام خرید لایسنس اصلی، هر کاربر شخصا و مستقیما به ثبت لایسنس اقدام می کند. درنتیجه نام و ایمیل کاربر در پایگاه داده ESET ثبت می شود و لایسنس بدون واسطه از طریق سایت ESET برای کاربر ایمیل می شود. امکان بازیابی ایمیل و درخواست فرستادن دوباره لایسنس نیز برای کاربر وجود دارد. کلید فعال سازی آنتی ویروس و تمامی اطلاعات لایسنس، تعداد و تاریخ آن در پنل کاربری اختصاصی ایجاد شده برای کاربر در سایت my.eset.com موجود است و فرد هر زمان که خواست می تواند وارد پنل کاربری خود شود و مشخصات را مطالعه کند.

کد های فعالسازی محصولات ESET در سر تا سر جهان شکل یکسانی دارد و دارای 20 کاراکتر 5 قسمتی با ترکیبی از عدد و حروف لاتین است. شکل نمونه آن به این صورت است : CDAK-DS9X-S425-R4pk-N54R.


اما نوع تقلبی آن از سایت های جعلی خریداری می شود و هیچ اطلاعاتی از کاربر در پایگاه داده ESET ثبت نمی شود و ممکن است نام کاربری، کد فعال سازی و ... به صورت اشتراکی در اختیار مشتریان قرار گیرد. بنابراین بعد از مدتی از کار بیفتد. واضح است که امکان بازیابی و یا تمدید لایسنس نیز در این صورت وجود نخواهد داشت.


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
کد های آپدیت روزانه آنتی ویروس نود 32 Eset Smart Security And Antivirus Nod

نویسنده mohammad a در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

128 ارسال
82377 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:50:38 - 11/11/17
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
دانلود آنتی ویروس Panda Cloud Antivirus

نویسنده Amir Shahbazzadeh در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

3 ارسال
2329 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:39:36 - 08/22/17
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
دانلود نسخه رایگان آنتی ویروس اوست Avast Free Antivirus

نویسنده Hooman Ghayouri در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

8 ارسال
10712 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:19:24 - 08/23/17
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
مزایا و معایب آنتی ویروس Nod32

نویسنده Zohreh Gholami در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

0 ارسال
3272 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 13:03:20 - 08/07/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
کدهای آپدیت آفلاین نود 32 نسخه 3 و 4 و 5, ESET NOD32 Offline Update

نویسنده Amir Shahbazzadeh در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

8 ارسال
9810 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 18:07:10 - 02/21/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
آنتی ویروس کومودو Comodo Antivirus

نویسنده Amir Shahbazzadeh در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

1 ارسال
1590 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:30:28 - 08/23/17
توسط
متا
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
دیسک نجات نود 32 با دانلود ESET SysRescue CD

نویسنده Hooman Ghayouri در آنتی ویروس و فایروال, Antivirus & Firewall

0 ارسال
2796 مشاهده
آخرین ارسال: قبل از ظهر 09:00:40 - 09/15/11
توسط
Hooman Ghayouri