نحوه طراحی ایمیل سایت برای مخاطبان موبایل

نویسنده گلی 70, بعد از ظهر 17:01:08 - 12/25/16

« ارور 301 چیست؟ | تفکر در روند طراحی سایت »

0 اعضا و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.

گلی 70

نحوه طراحی ایمیل سایت برای مخاطبان موبایل- نحوه طراحی ایمیل سایت برای مخاطبان موبایل
بازاریابی از طریق ایمیل یکی از روش های محبوب رسیدن به مشتری های و مخاطبان طراحی سایت است. صبر نمایید، شاید این مورد خیلی قضیه جدیدی به منظور شما نباشد. اما آیا می دانید که اکثر بازدید طراحی سایت ها از طریق موبایل اجرا می پذیرد؟ اگر ایمیل هایی به منظور موبایل طراحی نکرده اید، از امروز این کار را شروع نمایید.

ایمیل طراحی سایت را چگونه برای مخاطبان موبایل طراحی کنیم؟

طراحی ایمیل به منظور طراحی سایت ها نیاز به برنامه ریزی و فکر دارد. نرم افزارهایی بیشتری هست که این امر را به منظور شما اجرا می دهند، اما همواره الگو طراحی این ایمیل ها نمی تواند پیام تان را به درستی به مخاطب منتقل کند. بایست فکر نمایید که ایمیل طراحی سایت تان بایست به چه شکل باشد و بایست روی پیام و هدف ایمیل طراحی سایت خود دقت داشته باشید.


استفاده از ستون در ایمیل طراحی سایت ها
این طراحی به منظور ایمیل طراحی سایت ها، بایست جزء سهل ترین تصمیمات تان به منظور طراحی باشد: هنگامی که بحث ایمیل های طراحی سایت ها می شود، به الگو و یا فرمت تک ستونه روی آورید. این تصمیم سبب می شود تا موردهای بیشتری را به آسانی در این ایمیل قرار دهید و روی آن کنترل داشته باشید. این مورد می تواند مسئله مطابقت یافتن در مدل مختلف نمایشگر وسیله ها را کاهش دهد.

فرمت تک ستونه ایمیل طراحی سایت ها سبب صرفه جویی در وقت مخاطبان سایت هم می شود، به این خاطر که ترتیب و نظم بالایی دارد. این مورد یک طراحی استاندارد به منظور نمایشگر های کوچک است.

ایمیل طراحی سایت ها بایست دارای تیتر و جستجویابی سهل هم باشد. مولفه های طراحی ایمیل طراحی سایت بایست کوچک باشند، طوری که شروع پیام ایمیل در نخستین صفحه از موبایل نمایان شود.


سایز متن را بزرگ تر کنید

یکی از بزرگ ترین مسائلی که در طراحی ایمیل طراحی سایت ها و فروشگاه سازهست، خوانایی متن آن است. متن ایمیل طراحی سایت ها نبایست به منظور خواندن دشوار باشند. قادرید متن ایمیل طراحی سایت ها را بزرگ تر بسازید.

سایز فونت استاندارد به منظور متن اصلی ایمیل طراحی سایت ها بین 14 تا 16 و 22 تا 24 به منظور تیتر ایمیل است. از فاصله گذاری هایی که حواس مخاطبان سایت را از مفهوم ایمیل پرت می کند هم خودداری نمایید.

شاید این مورد در ابتدا اندکی دشوار به نظر آید. شاید اینگونه فونت ها در روند طراحی ایمیل سایت ها اندکی بزرگ و عظیم به نظر برسد، اما خواندن آن ها به منظور مخاطبان خیلی سهل خواهد بود و به این ترتیب، مخاطبان سایت تمایل دارند که ایمیل را خوانده و با داده های موجود در آن تعامل یابند.



از مخاطبان طراحی سایت بخواهید تا کاری را اجرا کنند
ایمیل طراحی سایت ها نیاز به یک دعوت به عمل آشکار دارد. چرا به منظور مخاطبان موبایل ایمیل می فرستید؟ آیا فضایی در این ایمیل ها هست تا مخاطبان کاراییی را که می خواهید را به منظور تان کامل کنند؟
دومین سوال به منظور طراحان سایت خیلی کلیدی است. راه های بیشتری وجود ندارد که از این دعوت به عمل ها بهره بگیرید، قادرید یک عامل شناور را که دربردارنده وسایل پیشنهادی است را در ایمیل قرار دهید، از این رو هر عامل در این طراحی ایمیل می تواند نظر مخاطبان را به اجرا یک کارایی جلب کند. این دعوت به عمل ها در طراحی ایمیل طراحی وب سایت ها دربردارنده موردهای زیر می شود: "همین حالا خرید نمایید"، "اینجا کلیک نمایید"، "زیاد بدانید" و غیره.

به دقت روی عکسی که در ایمیل می گذارید، فوکوس نمایید

خیلی از مخاطبان سایت ها واقعا عکس های موجود در ایمیل طراحی سایت ها را نمی بینند. وسایل APPLE IOS تنها موردی هستند که عکس های به طور خودکار در ایمیل ها نمایان می شوند. از این رو گذاشتن عکس در ایمیل ها بایست جزو تصمیمات آگاهانه تان باشد.

پیش از اینکه عکس به منظور ایمیل طراحی سایت تان گزینش نمایید، اندکی تحقیق نمایید. آنالیزهای خود را مطالعه نمایید و دریابید که مخاطبان سایت زیاد از طریق کدام وسیلهها می خواهند ایمیل شما را بخوانند. عکس های، یک وسیله پراهمیت در ایمیل طراحی سایت ها هستند و نبایست نادیده گرفته شوند، به این خاطر که در جذب مخاطبان به طراحی سایت خیلی نقش پراهمیتی دارند.

به موردهای زیر در این قسمت توجه نمایید:

سایز: عکس های بدون اسکرول نمودن بایست مشاهده شوند.

ترکیب بندی: محتوای عکس بایست در سایز کوچک هم قابل درک باشد.

HTML: نبایست در عکس دکمه یا متنی قرار دهید. متن و رابط کاربری بایست دارای HTML باشد و هر عکس بایست این مورد را پشتیبانی کند.

پیام: به یاد داشته باشید که پیام ایمیل طراحی سایت تان بایست قابل درک باشد، حتی اگر کاربر سایت عکس موجود در ایمیل را نبیند.

زیاده روی ننمایید. اگر قصد دارید که از عکس های بهره بگیرید، به یک مورد بمدرکه نمایید. مخاطبان سایت احتمال دارد با دیدن عکس های زیاد، پیام اصلی ایمیل شما را از یاد ببرند.


نمایشگر موبایل را طبق الگوی ایمیل، دسته بندی نمایید

در طراحی ایمیل طراحی سایت ها، سادگی حرف اول را می زند. هر چیزی از زبان گرفته تا خود طراحی ایمیل طراحی سایت بایست به سادگی قابل درک باشد. پیام و دعوت به عمل ها هم بایست آشکار باشند.
هنگامی که به طراحی موبایل فکر می نمایید، بایست به یاد داشته باشید که هر صفحه بایست به سه قسمت تقسیم شود: تیتر و برند یا لوگو طراحی سایت، پیام مقدماتی و دعوت به عمل ها. هر کدام از این موردهای، قسمتی از طراحی ایمیل طراحی سایت تان هستند.

به وسیله ها و سایز آن ها هم فکر نمایید

موردی که بایست در طراحی ایمیل طراحی سایت ها در موبایل دقت داشته باشید، سایز احتمالی نمایشگر ها است که ایمیل طراحی سایت ها در آن نمایان می شود.

قادرید به همانندی های موجود در بین وسایل موبایل فکر نمایید. APPLE IOS به طور خودکار ایمیل های موبایل را با عرض صفحه گوشی مطابقت می دهد. اما شاید سایر سیستم عامل ها به این ترتیب نباشند.
عرض استاندارد به منظور طراحی ایمیل طراحی سایت ها به منظور موبایل، 640 پیکسل است. ارتفاع بایست اندکی متغییر باشد. شما قادرید لیست سایز وسیله ها را از  Ken's Tech Tips ببینید.

به ارگونومی و خصوصیت لمس در وسایل موبایل هم فکر نمایید

ایمیل طراحی سایت ها در موبایل نیاز دارد تا قابل کلیک و یا قابل ضربه زدن باشد و این مورد بایست در این طراحی آشکار باشد. به این منظور مولفه های موجود در ایمیل بایست با مرزهای رنگی در سایز بزرگ تر از محتوای خود باشند.

به منظور مطابقت طراحی ایمیل با عمل لمس موبایل، بایست به یاد داشته باشید که مولفه های طراحی ایمیل بایست به سایز ای بزرگ باشند تا مخاطبان بتوانند با یک انگشت روی عامل لمس نموده و بتوانند مولفه های را از هم تشخیص دهند. مولفه های موجود در طراحی ایمیل طراحی سایت به منظور موبایل بایست قابل لمس باشند، طوری که مخاطبان تنها با یک دست بتوانند روی مولفه های ضربه بزنند.

سایز استاندارد مولفه های طراحی ایمیل سایت، بایست در قالب 46 پیکسل مربع باشد.

دعوت به مشارکت تمام صفحه ای را در ایمیل سایت قرار دهید، از این رو مخاطبان چپ دست و یا راست دست به آسانی می توانند روی این مولفه های لمس کنند.

بایست فضای خالی بیشتری را پیرامون مولفه های قابل کلیک بگذارید. هنگامی که می خواهید لینک های متنی را در طراحی ایمیل طراحی سایت ها قرار می دهید تا کلیک شوند، به جای متن از کلماتی بهره بگیرید تا به آسانی لمس شوند. لینک های گوناگون در کنار هم می توانند شانس لمس اشتباه کاربر سایت را فراهم سازند. از رنگ و برجستگی هماهنگ کلمات به منظور همه لینک ها بهره بگیرید که به منظور مخاطبان جلوه دیداری هماهنگی داشته باشد و نظیر متن قابل فهم هم باشد.


5 موردی که بایست از آن دوری نمایید

حالا می دانید که بایست چگونه یک طراحی ایمیل سایت را اجرا کنید. موردهای زیر را به یاد داشته باشید تا در طراحی ایمیل سایت خود اجرا ندهید:

1.فراموش نمودن جستجو یابی. منو جستجو سهل ای را در طراحی ایمیل قرار دهید تا مخاطبان سایت تان را به طراحی سایت جذب نمایید، اما به یاد داشته باشید که این منو را بایست به منظور گوشی موبایل بهینه سازی نمایید. منو جستجوی طراحی سایت تان به منظور ایمیل ها در موبایل بهتر نمی باشد.

2.مخاطبان طراحی سایت رنگ و کنتراست ها را در موبایل خود تنظیم می نمایند. از این رو رنگ ها در ایمیل، بدون کنتراست نمی توانند خوانایی داشته باشد.

3.فونت کوچک در وسیله موبایل خیلی ناهماهنگ است. فونت بایست به سایز ای بزرگ باشد تا کاربر سایت به آسانی آن را بخواند.

4.دکمه هایی که کوچک هستند و یا به وسیله رابط کاربری پنهان شده اند. به گوشی های APPLE فکر نمایید که در بالا صفحه خود دارای POP-UP هایی هستند، اگر دکمه هایی را در این قسمت قرار دهید، دیده نخواهد شد.

5.بی نظمی در این ایمیل طراحی سایت، سبب شکست در هدف تان می شود. یک پیام واحد را به منظور مخاطبان موبایل در نظر بگیرید و به آن وابسته بمانید. مخاطبان سایت به منظور فیلتر نمودن داده های در ایمیل های گوشی خود، نه فرصت این کار را دارند و تمایل به اجرا آن را دارند. با پرتال ساز همراه باشید.


Share via facebook Share via linkedin Share via telegram Share via twitter Share via whatsapp

https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
طراحی سایت لوازم خانگی، صوتی، تصویری، یخچال و فریزر، اجاق گاز، دوربین، موبایل

نویسنده Hooman Ghayouri در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

1 ارسال
2871 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 15:48:37 - 03/22/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
برخی نمونه وب سایت های طراحی شده ویژه اصناف و مشاغل، طراحی سایت در کرج

نویسنده Hooman Ghayouri در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

0 ارسال
3621 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 12:22:43 - 03/27/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
نرم افزارهای مورد نیاز برای طراحی سایت

نویسنده noyasystem در زبان های برنامه نویسی

0 ارسال
1210 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:00:34 - 08/06/17
توسط
noyasystem
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/clip.png
نحوه ذخیره نام همسر در موبایل آقایان (طنز)

نویسنده Zohreh Gholami در مطالب طنز و کمدی

0 ارسال
1421 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 19:32:40 - 07/24/11
توسط
Zohreh Gholami
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و افزایش ترافیک سایت ویژه اصناف و کلیه مشاغل

نویسنده Hooman Ghayouri در خدمات پيشگامان متا, Meta Pioneers Services

1 ارسال
3202 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:05:42 - 03/22/12
توسط
Hooman Ghayouri
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
وب سایت های طراحی سایت

نویسنده دارکوب در نرم افزار سیستم عامل, Operating System

0 ارسال
1238 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 15:56:53 - 05/19/13
توسط
دارکوب
https://www.meta4u.com/forum/Themes/Comet/images/post/xx.png
(فعال سازی سایت میل) آموزش تصویری استفاده از سرویس ایمیل در جوملا, Email service

نویسنده Amir Shahbazzadeh در مدیریت محتوای Joomla

0 ارسال
2855 مشاهده
آخرین ارسال: بعد از ظهر 16:16:05 - 04/21/12
توسط
Amir Shahbazzadeh