موضوع: اضافه کاری  (دفعات بازدید: 865 بار)

0 کاربر و 1 مهمان درحال دیدن موضوع.


  • مدیر ارشد بخش حسابداری صنعتی
  • *****
  • ارسال: 438
  • محبوبیت ارسالها : 268
  • جنسيت : آقا
  • تاریخ عضویت : 30/05/2012
    سالسالسالسالسال
« : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶:۴۹ »
80درصد مبلغ اضافه کاری در ح2 ثبت شده است
با کارگری تسویه حساب شده و تمام مزایا به او پرداخت شده ولی اکنون از شرکت شکایت کرده و مدعی است که اضافه کاری رو ( 80درصد) دریافت نکرده است .و  چون این مبلغ در ح2 ثبت شده مدرکی جهت ارایه وجود ندارد . بنظر شما بهترین راهکار چیست ؟

بدون امضاء!
  • کاربر ارشد
  • *****
  • ارسال: 1089
  • محبوبیت ارسالها : 480
  • تاریخ عضویت : 03/04/2012
    سالسالسالسالسال
« پاسخ #1 : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰:۲۲ »
با سلام

مبلغ حقوق پرسنل به هر نحوی به ایشان پرداخت شده باشد بایستی مبلغ اصلی را از ایشان امضا بگیرید تا به چنین مشکلاتی برخورد نکنید در حساب دو ثبت شده است یعنی برداشت آن از حساب شرکت توسط شرکا یا به نحو دیگری برداشت شده است که شما میبایستی کل مبلغ پرداختی را از پرسنل امضا میگرفتید ولی نحوه نشان دادن آن در دفاتر به سلیقه خودتان تنظیم میکردید این اشتباه شرکت بوده است و جبران ناپذیر چرا که هیئت خلاف شما رای صادر خواهد کرد و بایستی مبلغ اضافه کاری ایشان را اگر سندی ندارید دوباره پرداخت کنید
اما در هر حال شما به نظر بنده فیش حقوقی تنظیم کنید با تمامی مزایای آن فرد  اضافه کاری و اگر برای پرداخت ایشان مدرکی دارید که ارائه کنید (بانک/صندوق)اگر ندارید بابت پراختی به ایشان از تنخواه اقدام کنید تا مراحل بعدی ... مثلا به مبلغ اضافه کاری ایشان تنخواه دار به ایشان n ریال پرداخت کرده است

با احترام
  • کاربر جدید
  • *
  • ارسال: 44
  • محبوبیت ارسالها : 24
  • جنسيت : آقا
  • تالار تخصصی حسابداری ایران
  • تاریخ عضویت : 03/06/2012
    سالسالسالسالسال
  • تخصص: حسابداری
« پاسخ #2 : ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۷:۳۷ »
شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
با سلام

مبلغ حقوق پرسنل به هر نحوی به ایشان پرداخت شده باشد بایستی مبلغ اصلی را از ایشان امضا بگیرید تا به چنین مشکلاتی برخورد نکنید در حساب دو ثبت شده است یعنی برداشت آن از حساب شرکت توسط شرکا یا به نحو دیگری برداشت شده است که شما میبایستی کل مبلغ پرداختی را از پرسنل امضا میگرفتید ولی نحوه نشان دادن آن در دفاتر به سلیقه خودتان تنظیم میکردید این اشتباه شرکت بوده است و جبران ناپذیر چرا که هیئت خلاف شما رای صادر خواهد کرد و بایستی مبلغ اضافه کاری ایشان را اگر سندی ندارید دوباره پرداخت کنید
اما در هر حال شما به نظر بنده فیش حقوقی تنظیم کنید با تمامی مزایای آن فرد  اضافه کاری و اگر برای پرداخت ایشان مدرکی دارید که ارائه کنید (بانک/صندوق)اگر ندارید بابت پراختی به ایشان از تنخواه اقدام کنید تا مراحل بعدی ... مثلا به مبلغ اضافه کاری ایشان تنخواه دار به ایشان n ریال پرداخت کرده است

با احترام

با سلام

در هر صورت بایستی از پرسنل بابت مبالغ دریافت شده رسید دریافت میگردید.
اگه مدرکی بابت پرداختی به پرسنل نداشته باشند ،چطور از تنخواه اقدام کنند؟
  • کاربر ارشد
  • *****
  • ارسال: 1089
  • محبوبیت ارسالها : 480
  • تاریخ عضویت : 03/04/2012
    سالسالسالسالسال
« پاسخ #3 : ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۵:۲۰ »
با سلام

بله حتما و قطعا بایستی برای پرداخت رسید داشته باشند اما در اینجا و برای چنین مدیریت ضعیف در این شرکتها و شرکتهای مشابه با این شرایط چاره ای ندارند.

با احترام