لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن

نویسنده آیلان

پاسخ: 0
مشاهده: 409
آخرين ارسال ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲:۳۵
توسط آیلان
آموزش نحوه تهیه صورت جریان وجوه نقد

نویسنده samira.32321

پاسخ: 1
مشاهده: 630
آخرين ارسال ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۳:۴۱
توسط اکبرزاده
پاسخ به سوالات نشریه های سازمان حسابرسی

نویسنده amjad

پاسخ: 0
مشاهده: 422
آخرين ارسال ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷:۵۲
توسط amjad
سوال درباره ی نرم افزار های حسابداری

نویسنده soheil

پاسخ: 1
مشاهده: 342
آخرين ارسال ۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۲۴
توسط دایی رضا!
مالیات از واحد های مسکونی خالی

نویسنده آیلان

پاسخ: 0
مشاهده: 382
آخرين ارسال ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰:۰۰
توسط آیلان


موضوع: نحوه تکمیل اظهارنامه شرکت های انحلال  (دفعات بازدید: 3564 بار)

0 کاربر و 7 مهمان درحال دیدن موضوع.


  • کاربر جدید
  • *
  • ارسال: 6
  • محبوبیت ارسالها : 0
  • جنسيت : آقا
  • تالار تخصصی حسابداری ایران
  • تاریخ عضویت : 02/05/2013
    سالسالسالسال
  • تخصص: در صورت نیاز به شماره همراه پیام بگذارید
« : ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱:۱۴ »
با سلام
من در شرکتی که به صورت پاره وقت کارشو انجام میدم - داره کارای انحلال رو انجام میده تاریخ آگهی انحلال توی روزنامه 92/11/11 هست - آیا باید دو تا اظهارنامه پر کنم هر دو الکترونیکی هست؟
  • کاربر ارشد
  • *****
  • ارسال: 1089
  • محبوبیت ارسالها : 480
  • تاریخ عضویت : 03/04/2012
    سالسالسالسالسال
« پاسخ #1 : ۱۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶:۴۲ »
درود بر شما

شما بایستی اظهارنامه انحلال پر کرده و به همرام رزونامه رسمی به واحد رسیدگی پرونده ارائه نمایید بعد از رسیدگی مفاصای مالیاتی وبمیه ای شما صادر و شرکت منحل میشود.



با احترام
  • کاربر جدید
  • *
  • ارسال: 6
  • محبوبیت ارسالها : 0
  • جنسيت : آقا
  • تالار تخصصی حسابداری ایران
  • تاریخ عضویت : 02/05/2013
    سالسالسالسال
  • تخصص: در صورت نیاز به شماره همراه پیام بگذارید
« پاسخ #2 : ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸:۲۱ »
فکر کنم متوجه سوال بنده نشدید
آیا باید دو تا اظهارنامه ارسال کنم ( یکی تا تاریخ انحلال یکی هم برای دوره انحلال ) - موضوع مواد 114 و 116
دوم اینکه ایا باید دستی ارسال کنیم یا اینترنتی ؟
  • افشین
  • کاربر نیمه فعال
  • **
  • ارسال: 105
  • محبوبیت ارسالها : 6
  • جنسيت : آقا
  • كارآموز
  • تاریخ عضویت : 21/05/2013
    سالسالسالسال
    • تالار گفتگوی تخصصی حسابداری فروم لرن
  • تخصص: حسابرس داخلی
« پاسخ #3 : ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱:۲۸ »
سلام جناب acccenter گرامی

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
آیا باید دو تا اظهارنامه ارسال کنم ( یکی تا تاریخ انحلال یکی هم برای دوره انحلال ) - موضوع مواد 114 و 116

بله دو اظهارنامه بایستی تکمیل شود، یکی که باید توسط هیئت مدیره به تاریخ قبل از انحلال باشد و دیگری توسط مدیر تصفیه، که تا 6 ماه بعد از تاریخ درج آگهی مبنی بر انحلال فرصت دارد.

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
دوم اینکه ایا باید دستی ارسال کنیم یا اینترنتی؟

در این مورد اطلاعی ندارم، اما فکر می کنم دستی باشد

با احترام...
"اگر کسی خوبی های تو را فراموش کرد، تو خوب بودن را فراموش نکن..."
  • کاربر ارشد
  • *****
  • ارسال: 1089
  • محبوبیت ارسالها : 480
  • تاریخ عضویت : 03/04/2012
    سالسالسالسالسال
« پاسخ #4 : ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۳:۵۷ »

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
فکر کنم متوجه سوال بنده نشدید
آیا باید دو تا اظهارنامه ارسال کنم ( یکی تا تاریخ انحلال یکی هم برای دوره انحلال ) - موضوع مواد 114 و 116
دوم اینکه ایا باید دستی ارسال کنیم یا اینترنتی ؟


اظهارنامه موضوع ماده ۱۱۴ از تکالیف آخرین مدیران شخص حقوقی است و باید قبل از تاریخ تشکیل مجمع عمومی برای گرفتن تصمیم نسبت به انحلال به اداره امور مالیاتی مربوطه تسلیم گردد.
اظهارنامه موضوع ماده ۱۱۶ از تکالیف مدیران تصفیه است و باید ظرف مدت شش ماه از تاریخ انحلال ( تاریخ ثبت انحلال در ثبت شرکتها ) به اداره امور مالیاتی مربوط تسلیم و مالیات مشمول نیز پرداخت گردد.

قبلا که دستی این اظهارنامه ها را ارئه میکردیم اکنون برای اطلاعات بیشتر به واحد مالیاتی خود مراجعه بفرمایید.
  • کاربر ارشد
  • *****
  • ارسال: 1089
  • محبوبیت ارسالها : 480
  • تاریخ عضویت : 03/04/2012
    سالسالسالسالسال
« پاسخ #5 : ۲۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶:۲۹ »
شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
سلام جناب acccenter گرامی

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
آیا باید دو تا اظهارنامه ارسال کنم ( یکی تا تاریخ انحلال یکی هم برای دوره انحلال ) - موضوع مواد 114 و 116

بله دو اظهارنامه بایستی تکمیل شود، یکی که باید توسط هیئت مدیره به تاریخ قبل از انحلال باشد و دیگری توسط مدیر تصفیه، که تا 6 ماه بعد از تاریخ درج آگهی مبنی بر انحلال فرصت دارد.

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
دوم اینکه ایا باید دستی ارسال کنیم یا اینترنتی؟

در این مورد اطلاعی ندارم، اما فکر می کنم دستی باشد

با احترام...

درود بر شما جناب معدلی


بعد از ارسال متوجه پاسخ شما شدم

موفق وپیروز باشید
  • کاربر جدید
  • *
  • ارسال: 20
  • محبوبیت ارسالها : 1
  • جنسيت : خانم
  • تالار تخصصی حسابداری ایران
  • تاریخ عضویت : 06/07/2015
    سالسال
  • تخصص: حسابداري
« پاسخ #6 : ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱:۳۳ »
شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
سلام جناب acccenter گرامی

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
آیا باید دو تا اظهارنامه ارسال کنم ( یکی تا تاریخ انحلال یکی هم برای دوره انحلال ) - موضوع مواد 114 و 116

بله دو اظهارنامه بایستی تکمیل شود، یکی که باید توسط هیئت مدیره به تاریخ قبل از انحلال باشد و دیگری توسط مدیر تصفیه، که تا 6 ماه بعد از تاریخ درج آگهی مبنی بر انحلال فرصت دارد.

شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
دوم اینکه ایا باید دستی ارسال کنیم یا اینترنتی؟

در این مورد اطلاعی ندارم، اما فکر می کنم دستی باشد

با احترام...
[
شما قادر به دیدن لینک نمی  باشید. ثبت نام کنید یا با نام کاربری وارد شوید
]